eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gaworzyce"Przebudowa centrum aktywności dla grup defaworyzowanych i mieszkańców wsi w Koźlicach"



Ogłoszenie z dnia 2023-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa centrum aktywności dla grup defaworyzowanych i mieszkańców wsi w Koźlicach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gaworzyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647587

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 95

1.5.2.) Miejscowość: Gaworzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-180

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 768316285

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.kubas@gaworzyce.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gaworzyce.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gaworzyce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa centrum aktywności dla grup defaworyzowanych i mieszkańców wsi w Koźlicach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-585a12ba-6770-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486639

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052096/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 „Przebudowa centrum aktywności dla grup defaworyzowanych i mieszkańców wsi w Koźlicach”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00437220

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 228957,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja zadania polega na przebudowie centrum aktywności dla grup defaworyzowanych i mieszkańców wsi w Koźlicach. W ramach inwestycji należy wykonać:
a) przebudowę instalacji CO, wymianę źródła ciepła wraz z wymiana grzejników na grzejniki płytowe dolnozasilane z zaworami głowicami termostatycznymi,
b) demontaż kominka i jego obudowy wraz z naprawą ściany po demontażu,
c) wymianę części dachu wraz z wzmocnieniem konstrukcji,
d) wymianę stolarki wewnętrznej,
e) przebudowę instalacji elektrycznej wraz z montażem klimatyzacji,
f) przebudowę wejścia dla osób niepełnosprawnych (prace brukarskie)
z montażem pochwytów
g) wydzielenie miejsca lokalizacji pojemników na odpady z ułożeniem w tym miejscu kostki brukowej oraz wykonanie ogrodzenia z furtką.
h) wykonaniu niezbędnych robót budowlanych - naprawczych, malarskich, wykończeniowych będących następstwem ww. prac.
i) wykonania robót budowlanych określonych w projekcie technicznym w zakresie budowy kompletnej instalacji fotowoltaicznej.
j) w razie zaistnienia potrzeby - aktualizacji (lub uzyskania) na rzecz i w imieniu Zamawiającego warunków przyłączenia dla instalacji fotowoltaicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wytycznymi danego przedsiębiorstwa energetycznego, obejmującego w szczególności:
- sporządzenie właściwego wniosku o zmianę dotychczasowych lub określenie nowych warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej dla wytwórców wraz z wymaganymi załącznikami;
- prowadzenie wszelkiej korespondencji i koniecznych uzgodnień z przedsiębiorstwem energetycznym w toku procedury określania warunków przyłączenia instalacji do sieci elektroenergetycznej;
- realizacji w imieniu Zamawiającego zobowiązań Zamawiającego wynikających z umowy o przyłączenie do sieci dystrybucyjnej obiektu małej instalacji fotowoltaicznej, a w szczególności:
- zrealizowanie własnym kosztem zadań określonych w warunkach przyłączenia, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami;
- zainstalowanie własnym kosztem i staraniem układu pomiarowo‐rozliczeniowego energii elektrycznej, zgodnie z warunkami przyłączenia;
- prowadzenie ustaleń i korespondencji z operatorem sieci dystrybucyjnej w zakresie zadań, o których mowa w lit. a i b powyżej;
- przygotowanie i złożenie operatorowi sieci dystrybucyjnej wymaganych oświadczeń i innych dokumentów potwierdzających prawidłowość prac wykonanych przez wykonawcę.
- przeprowadzenia wszelkich wymaganych czynności niezbędnych do zawarcia przez Zamawiającego umowy dystrybucji energii elektrycznej oraz umowy sprzedaży energii elektrycznej wprowadzanej do sieci dystrybucyjnej w zakresie odnoszącym się do energii elektrycznej wprowadzanej do sieci dystrybucyjnej z instalacji;
- uruchomienia instalacji i rozpoczęcie wprowadzania do sieci elektroenergetycznej energii elektrycznej wytworzonej w instalacji;
- poniesienie niezbędnych kosztów na rzecz przedsiębiorstwa energetycznego związanych z procesem przyłączania instalacji do sieci elektroenergetycznej z wyjątkiem opłaty przyłączeniowej, którą ponosi Zamawiający,

Przed wykonaniem instalacji fotowoltaicznej Wykonawca zobowiązany jest uzyskać uzgodnienie z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych dobranych rozwiązań oraz dokonać odpowiednich zgłoszeń po zakończeniu robót zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zakres robót stanowiący przedmiot umowy został ustalony na podstawie dokumentów inwestycji stanowiących integralną część niniejszej umowy, które składają się z:
a) SWZ,
c) przedmiaru robót wraz z zestawieniem materiałów i zestawieniem sprzętu.
d) dokumentacji projektowej składającej się z opracowań:
- projekt techniczny – branża elektryczna
- projekt budowy świetlicy wiejskiej w Koźlicach wraz z zagospodarowaniem terenu – Architektura ( kwiecień 2007r.) – fragment.
- rysunki techniczne - WN1, WN2, WN4, Koźlice-IS
Dokumenty w/w stanowią podstawę realizacji robót budowlanych objętych niniejszą umową. Wymagania określone choćby w jednym z ww. dokumentów są obowiązujące dla Wykonawcy jakby były zawarte we wszystkich opracowaniach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45000000-7 - Roboty budowlane

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 355470,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 355470,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 355470,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Góźdź Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Instal - Bud

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6930014206

7.3.3) Ulica: ul. Adama Mickiewicza, nr 51, lok. A,

7.3.4) Miejscowość: Głogów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 355470,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.