Ogłoszenie z dnia 2023-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00437220/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-10
- 2023/BZP 00457289/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa centrum aktywności dla grup defaworyzowanych i mieszkańców wsi w Koźlicach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gaworzyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647587
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 95
1.5.2.) Miejscowość: Gaworzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-180
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 768316285
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.kubas@gaworzyce.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gaworzyce.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gaworzyce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa centrum aktywności dla grup defaworyzowanych i mieszkańców wsi w Koźlicach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-585a12ba-6770-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486639
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052096/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 „Przebudowa centrum aktywności dla grup defaworyzowanych i mieszkańców wsi w Koźlicach”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00437220
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 228957,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja zadania polega na przebudowie centrum aktywności dla grup defaworyzowanych i mieszkańców wsi w Koźlicach. W ramach inwestycji należy wykonać:
a) przebudowę instalacji CO, wymianę źródła ciepła wraz z wymiana grzejników na grzejniki płytowe dolnozasilane z zaworami głowicami termostatycznymi,
b) demontaż kominka i jego obudowy wraz z naprawą ściany po demontażu,
c) wymianę części dachu wraz z wzmocnieniem konstrukcji,
d) wymianę stolarki wewnętrznej,
e) przebudowę instalacji elektrycznej wraz z montażem klimatyzacji,
f) przebudowę wejścia dla osób niepełnosprawnych (prace brukarskie)
z montażem pochwytów
g) wydzielenie miejsca lokalizacji pojemników na odpady z ułożeniem w tym miejscu kostki brukowej oraz wykonanie ogrodzenia z furtką.
h) wykonaniu niezbędnych robót budowlanych - naprawczych, malarskich, wykończeniowych będących następstwem ww. prac.
i) wykonania robót budowlanych określonych w projekcie technicznym w zakresie budowy kompletnej instalacji fotowoltaicznej.
j) w razie zaistnienia potrzeby - aktualizacji (lub uzyskania) na rzecz i w imieniu Zamawiającego warunków przyłączenia dla instalacji fotowoltaicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wytycznymi danego przedsiębiorstwa energetycznego, obejmującego w szczególności:
- sporządzenie właściwego wniosku o zmianę dotychczasowych lub określenie nowych warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej dla wytwórców wraz z wymaganymi załącznikami;
- prowadzenie wszelkiej korespondencji i koniecznych uzgodnień z przedsiębiorstwem energetycznym w toku procedury określania warunków przyłączenia instalacji do sieci elektroenergetycznej;
- realizacji w imieniu Zamawiającego zobowiązań Zamawiającego wynikających z umowy o przyłączenie do sieci dystrybucyjnej obiektu małej instalacji fotowoltaicznej, a w szczególności:
- zrealizowanie własnym kosztem zadań określonych w warunkach przyłączenia, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami;
- zainstalowanie własnym kosztem i staraniem układu pomiarowo‐rozliczeniowego energii elektrycznej, zgodnie z warunkami przyłączenia;
- prowadzenie ustaleń i korespondencji z operatorem sieci dystrybucyjnej w zakresie zadań, o których mowa w lit. a i b powyżej;
- przygotowanie i złożenie operatorowi sieci dystrybucyjnej wymaganych oświadczeń i innych dokumentów potwierdzających prawidłowość prac wykonanych przez wykonawcę.
- przeprowadzenia wszelkich wymaganych czynności niezbędnych do zawarcia przez Zamawiającego umowy dystrybucji energii elektrycznej oraz umowy sprzedaży energii elektrycznej wprowadzanej do sieci dystrybucyjnej w zakresie odnoszącym się do energii elektrycznej wprowadzanej do sieci dystrybucyjnej z instalacji;
- uruchomienia instalacji i rozpoczęcie wprowadzania do sieci elektroenergetycznej energii elektrycznej wytworzonej w instalacji;
- poniesienie niezbędnych kosztów na rzecz przedsiębiorstwa energetycznego związanych z procesem przyłączania instalacji do sieci elektroenergetycznej z wyjątkiem opłaty przyłączeniowej, którą ponosi Zamawiający,
Przed wykonaniem instalacji fotowoltaicznej Wykonawca zobowiązany jest uzyskać uzgodnienie z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych dobranych rozwiązań oraz dokonać odpowiednich zgłoszeń po zakończeniu robót zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zakres robót stanowiący przedmiot umowy został ustalony na podstawie dokumentów inwestycji stanowiących integralną część niniejszej umowy, które składają się z:
a) SWZ,
c) przedmiaru robót wraz z zestawieniem materiałów i zestawieniem sprzętu.
d) dokumentacji projektowej składającej się z opracowań:
- projekt techniczny – branża elektryczna
- projekt budowy świetlicy wiejskiej w Koźlicach wraz z zagospodarowaniem terenu – Architektura ( kwiecień 2007r.) – fragment.
- rysunki techniczne - WN1, WN2, WN4, Koźlice-IS
Dokumenty w/w stanowią podstawę realizacji robót budowlanych objętych niniejszą umową. Wymagania określone choćby w jednym z ww. dokumentów są obowiązujące dla Wykonawcy jakby były zawarte we wszystkich opracowaniach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45000000-7 - Roboty budowlane
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 355470,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 355470,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 355470,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Góźdź Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Instal - Bud
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6930014206
7.3.3) Ulica: ul. Adama Mickiewicza, nr 51, lok. A,
7.3.4) Miejscowość: Głogów
7.3.5) Kod pocztowy: 67-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Grzegorz Góźdź Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Instal - Bud
jakie przetargi wygrała firma
Grzegorz Góźdź Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Instal - Bud
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 355470,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI GAWORZYCE
więcej: przetargi GAWORZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.