Ogłoszenie z dnia 2022-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00411567/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Część 1: Zakup i dostawa skanerów oraz laptopów wraz z oprogramowaniem
Część 2: Zakup i dostawa serwera wraz z oprogramowaniem i urzadzeniami
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERMIN
1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Rolnictwa, Budownictwa i Ochrony Środowiska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854903
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 47
1.5.2.) Miejscowość: Czermin
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-304
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627416031
1.5.8.) Numer faksu: 627417324
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugczermin@czermin.wlp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://czermin.wlkp.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/czermin_wlkp/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Część 1: Zakup i dostawa skanerów oraz laptopów wraz z oprogramowaniemCzęść 2: Zakup i dostawa serwera wraz z oprogramowaniem i urzadzeniami
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d632567-5519-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00486640
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014954/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V Rozwój Cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00411567/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RB.271.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT – EU, działania 5.1. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”.2. Przedmiotem zamówienia jest:
1) dla części 1: zakup i dostawa skanerów oraz laptopów wraz z oprogramowaniem, w tym:
• zakup i dostawa 14 szt. laptopów z tego 6 szt. wraz z oprogramowaniem,
• zakup i dostawa 2 szt. skanerów szczelinowych.
3. Przedmiot zamówienia oraz minimalne parametry urządzeń szczegółowo zostały określone w załącznikach nr 1 i nr 2 do SWZ.
4. Wskazane w dokumentacji urządzenia muszą być fabrycznie nowe, tzn. nieużywane przed dniem dostarczenia i muszą pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających
w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych na terenie Polski. Dostawy urządzeń odbędą się
w dniach i godzinach pracy Urzędu Gminy Czermin tj. w poniedziałki od. 7.30 do 17.00; wtorek – czwartek od 7.30 d 15.30, w piątek od 7.30 do 14.00, z wyłączeniem świąt i dni wolnych od pracy. Planowana dostawa powinna być wcześniej uzgodniona z Zamawiającym.
5. Wykonawca w ramach dostawy dostarczy niżej wymienioną dokumentację:
1) protokół zdawczo – odbiorczy w wersji papierowej i elektronicznej wraz ze wskazaniem numerów seryjnych dostarczonego sprzętu oraz przypisanego numeru porządkowego, (wykonawca przypisze do każdego urządzenia numer porządkowy),
6. Rozwiązania dla osób niepełnosprawnych: zamawiający informuje, że żaden ze zgłoszonych Beneficjentów przedmiotu nie jest osobą ze szczególnymi potrzebami. Zatem zamawiający nie wskazuje
w niniejszej umowie wymogu, aby wykonawca, zrealizował przedmiot zamówienia w sposób zapewniający dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami, ponieważ nie byłoby to uzasadnione potrzebami.
7. Wskazane przez Zamawiającego nazwy własne producentów nie są wiążące dla Wykonawcy i należy je traktować jako przykładowe do określenia parametrów i wymogów technicznych. Przyjęte typy materiałów i urządzeń zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach, wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. Do wskazanych w dokumentacji znaków towarowych, patentów lub pochodzenia zastosowanie ma określenie „lub równoważne”, co oznacza, że Wykonawca może użyć innych produktów niż określone w dokumentacji, jednakże wyłącznie pod warunkiem, że posiadają one tożsamy charakter użytkowy (tożsamość funkcji) oraz, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych oraz bezpieczeństwa użytkowania nie gorszych od złożonych w wyżej wymienionych dokumentach po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48620000-0 - Systemy operacyjne
30216110-0 - Skanery komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 59900,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT – EU, działania 5.1. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”.2. Przedmiotem zamówienia jest:
2) dla części 2: zakup i dostawa serwera wraz z oprogramowaniem i urządzeniami, w tym:
• serwer – 1 szt.,
• oprogramowanie antywirusowe – 1 kpl.
• zasilanie awaryjne UPS – 1 szt.,
• urządzenie klasy UTM – 1 szt.,
• urządzenie do backupu – 2 szt.,
• przełącznik sieciowy zarządzalny– 3 szt.,
3. Przedmiot zamówienia oraz minimalne parametry urządzeń szczegółowo zostały określone w załącznikach nr 1 i nr 2 do SWZ.
4. Wskazane w dokumentacji urządzenia muszą być fabrycznie nowe, tzn. nieużywane przed dniem dostarczenia i muszą pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających
w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych na terenie Polski. Dostawy urządzeń odbędą się
w dniach i godzinach pracy Urzędu Gminy Czermin tj. w poniedziałki od. 7.30 do 17.00; wtorek – czwartek od 7.30 d 15.30, w piątek od 7.30 do 14.00, z wyłączeniem świąt i dni wolnych od pracy. Planowana dostawa powinna być wcześniej uzgodniona z Zamawiającym.
5. Wykonawca w ramach dostawy dostarczy niżej wymienioną dokumentację:
1) protokół zdawczo – odbiorczy w wersji papierowej i elektronicznej wraz ze wskazaniem numerów seryjnych dostarczonego sprzętu oraz przypisanego numeru porządkowego, (wykonawca przypisze do każdego urządzenia numer porządkowy),
6. Rozwiązania dla osób niepełnosprawnych: zamawiający informuje, że żaden ze zgłoszonych Beneficjentów przedmiotu nie jest osobą ze szczególnymi potrzebami. Zatem zamawiający nie wskazuje
w niniejszej umowie wymogu, aby wykonawca, zrealizował przedmiot zamówienia w sposób zapewniający dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami, ponieważ nie byłoby to uzasadnione potrzebami.
7. Wskazane przez Zamawiającego nazwy własne producentów nie są wiążące dla Wykonawcy i należy je traktować jako przykładowe do określenia parametrów i wymogów technicznych. Przyjęte typy materiałów i urządzeń zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach, wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. Do wskazanych w dokumentacji znaków towarowych, patentów lub pochodzenia zastosowanie ma określenie „lub równoważne”, co oznacza, że Wykonawca może użyć innych produktów niż określone w dokumentacji, jednakże wyłącznie pod warunkiem, że posiadają one tożsamy charakter użytkowy (tożsamość funkcji) oraz, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych oraz bezpieczeństwa użytkowania nie gorszych od złożonych w wyżej wymienionych dokumentach po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego
4.5.5.) Wartość części: 74936,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63443,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63443,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63443,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: g.IT Solutions Michał Daszkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752645536
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 5e
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
g.IT Solutions Michał Daszkiewicz
jakie przetargi wygrała firma
g.IT Solutions Michał Daszkiewicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63443,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu dla części 2 nie złożono żadnej oferty.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów stacjonarnych, monitorów LCD, komputerów przenośnych, drukarek laserowych i skanerów na potrzeby Urzędu Miasta Bydgoszczy
- Cyberbezpieczny samorząd - Gmina Modliborzyce - cz. I
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, drukarek, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania dla Gminy Cybinka w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa, wdrożenie oraz utrzymanie zintegrowanego systemu bezpieczeństwa informacji i infrastruktury IT oraz agregatów prądotwórczych dla UG Czudec oraz niektórych jednostek organizacyjnych Gminy
- Zakup wyposażenia i oprogramowania na potrzeby cyberbezpieczeństwa dla jednostek Gminy Tuchola
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.