eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miejska GórkaBudowa lub modernizacja wybranych odcinków dróg na terenie gminy Miejska Górka



Ogłoszenie z dnia 2024-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa lub modernizacja wybranych odcinków dróg na terenie gminy Miejska Górka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA GÓRKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050770

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 33

1.5.2.) Miejscowość: Miejska Górka

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-910

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48655474507

1.5.8.) Numer faksu: +48655474421

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miejska-gorka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miejska-gorka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miejska-gorka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa lub modernizacja wybranych odcinków dróg na terenie gminy Miejska Górka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00936629-3abb-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00486651

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00086473/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa lub modernizacja wybranych odcinków dróg na terenie gminy Miejska Górka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00400080

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7510238,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa lub modernizacja wybranych odcinków dróg na terenie gminy Miejska Górka. W ramach zadania wybudowane lub zmodernizowane zostanie kilka wybranych odcinków dróg na terenie gminy Miejska Górka. Są to drogi: w Gostkowie, Karolinkach, Rozstępniewie, Dąbrowie, Sobiałkowie, Zakrzewie, Roszkówku, Dłoni, Piaskach i Miejskiej Górce. Długość wybudowanych i zmodernizowanych dróg wyniesie niespełna 4 km. Budowa dróg dotyczy dróg, które są obecnie gruntowe, a modernizacja dróg dotyczy dróg, które obecnie mają nawierzchnię bitumiczną lub nawierzchnię z trylinki. W ramach modernizacji dróg przewiduje się również wymianę bądź budowę nowych chodników. Po realizacji zadania część dróg będzie miała nawierzchnię asfaltową, a część nawierzchnię z kostki brukowej. W celu poprawy bezpieczeństwa pieszych przy niektórych odcinkach dróg wybudowane bądź zmodernizowane zostaną chodniki. Dla chodników przewiduje się nawierzchnię z kostki brukowej. Odwodnienie dróg przewidziane jest do rowów lub do kanalizacji deszczowej (istniejącej bądź do zrealizowania w ramach zadania). Przy niektórych drogach zaplanowano oświetlenie uliczne.
Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
Część I: Budowa lub modernizacja wybranych odcinków dróg na terenie gminy Miejska Górka – asfalt
Część II: Budowa lub modernizacja wybranych odcinków dróg na terenie gminy Miejska Górka – kostka
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, jaka może być udzielona jednemu Wykonawcy, więc nie ogranicza liczby części zamówienia, którą można udzielić jednemu Wykonawcy (zgodnie z art. 91 ust. 1, 3 i 4 ustawy PZP).
Wspólny dla wszystkich części zamówienia opis przedmiotu zamówienia:
Szczegółowy zakres robót określony został w:
- dokumentacjach projektowych – załącznik nr 9 do SWZ,
- przedmiarach robót – załącznik nr 10 do SWZ,
- Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik nr 11 do SWZ,
- projektach stałej organizacji ruchu – załącznik nr 12 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 4322836,73 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa lub modernizacja wybranych odcinków dróg na terenie gminy Miejska Górka. W ramach zadania wybudowane lub zmodernizowane zostanie kilka wybranych odcinków dróg na terenie gminy Miejska Górka. Są to drogi: w Gostkowie, Karolinkach, Rozstępniewie, Dąbrowie, Sobiałkowie, Zakrzewie, Roszkówku, Dłoni, Piaskach i Miejskiej Górce. Długość wybudowanych i zmodernizowanych dróg wyniesie niespełna 4 km. Budowa dróg dotyczy dróg, które są obecnie gruntowe, a modernizacja dróg dotyczy dróg, które obecnie mają nawierzchnię bitumiczną lub nawierzchnię z trylinki. W ramach modernizacji dróg przewiduje się również wymianę bądź budowę nowych chodników. Po realizacji zadania część dróg będzie miała nawierzchnię asfaltową, a część nawierzchnię z kostki brukowej. W celu poprawy bezpieczeństwa pieszych przy niektórych odcinkach dróg wybudowane bądź zmodernizowane zostaną chodniki. Dla chodników przewiduje się nawierzchnię z kostki brukowej. Odwodnienie dróg przewidziane jest do rowów lub do kanalizacji deszczowej (istniejącej bądź do zrealizowania w ramach zadania). Przy niektórych drogach zaplanowano oświetlenie uliczne.

Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
Część I: Budowa lub modernizacja wybranych odcinków dróg na terenie gminy Miejska Górka – asfalt
Część II: Budowa lub modernizacja wybranych odcinków dróg na terenie gminy Miejska Górka – kostka

Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, jaka może być udzielona jednemu Wykonawcy, więc nie ogranicza liczby części zamówienia, którą można udzielić jednemu Wykonawcy (zgodnie z art. 91 ust. 1, 3 i 4 ustawy PZP).

Wspólny dla wszystkich części zamówienia opis przedmiotu zamówienia:

Szczegółowy zakres robót określony został w:
- dokumentacjach projektowych – załącznik nr 9 do SWZ,
- przedmiarach robót – załącznik nr 10 do SWZ,
- Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik nr 11 do SWZ,
- projektach stałej organizacji ruchu – załącznik nr 12 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 3187401,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4984140,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7376381,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4984140,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe "DROGBUD" - Gostyń Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6961425086

7.3.3) Ulica: Grabonóg

7.3.4) Miejscowość: Gostyń

7.3.5) Kod pocztowy: 63-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4984140,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 310 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3126741,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4823481,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3126741,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKM DRÓG SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991965315

7.3.3) Ulica: Lazurowa

7.3.4) Miejscowość: Słupia Kapitulna

7.3.5) Kod pocztowy: 63-900

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3126741,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 310 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.