eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GniewkowoPrzebudowa, rozbudowa, remont i termomodernizacja świetlic wiejskich w miejscowościach Żyrosławice, Wielowieś i Murzynko



Ogłoszenie z dnia 2022-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa, rozbudowa, remont i termomodernizacja świetlic wiejskich w miejscowościach Żyrosławice, Wielowieś i Murzynko

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gniewkowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350748

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 17 Stycznia

1.5.2.) Miejscowość: Gniewkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-140

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gniewkowo.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gniewkowo.bipgmina.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_gniewkowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa, rozbudowa, remont i termomodernizacja świetlic wiejskich w miejscowościach Żyrosławice, Wielowieś i Murzynko

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bdc5cffe-4edd-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00486698

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020030/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przebudowa, rozbudowa, remont i termomodernizacja świetlic wiejskich w miejscowościach Żyrosławice, Wielowieś, Murzynko

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00398308/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZp.271.1.19.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Przedmiot zamówienia składa się z trzech zadań:
a) Zadanie 1: Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej wraz z wykonaniem prac remontowych w miejscowości Żyrosławice, gmina Gniewkowo. Niniejsze zadanie obejmuje wykonanie:
• termomodernizacji i remontu świetlicy wiejskiej w Żyrosławicach,
• docieplenia stropów, podłogi i ścian zewnętrznych wraz z ich malowaniem,
• wymianę stolarki drzwiowej i okiennej,
• prac murarskich i wyburzeniowych, zasypanie istniejącej piwnicy, wykonanie gładzi i malowania ścian w całym budynku, wymianę całej posadzki oraz wykonanie iniekcji poziomej,
• zagospodarowanie terenu wokół budynku: wykonanie utwardzenia, rozbiórka budynku leżącego na zachodniej części działki i uzupełnienia ogrodzenia w tym miejscu.
b) Zadanie 2: Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Wielowieś, gmina Gniewkowo. Niniejsze zadanie obejmuje wykonanie:
• przebudowy budynku świetlicy wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego,
• termomodernizacji obiektu,
• planowanie przedsięwzięcie ma na celu poprawę stanu technicznego istniejącego budynku świetlicy, poprawę warunków termoizolacyjności przegród zewnętrznych przedmiotowego obiektu i zużycia energii, a także przystosowania obiektu dla osób niepełnosprawnych i wykonanie dodatkowych elementów zagospodarowania terenu.
c) Zadanie 3: Przebudowa z rozbudową świetlicy wiejskiej w miejscowości Murzynko. Zadanie będzie realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj. Niniejsze zadanie obejmuje wykonanie:
• projektu budowlanego, uzyskanie pozwolenia na budowę i sporządzenie projektów wykonawczych, a także specyfikacji technicznych wykonania robót budowlanych oraz kosztorysów i przedmiarów robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (Dz.U. 2021 poz. 2454),
• inwentaryzacji budowlanej w zakresie niezbędnym dla realizacji zadania,
• oceny stanu technicznego budynku w zakresie niezbędnym dla realizacji zadania, w tym instalacji,
• koncepcji projektowej,
• projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy z rozbudową świetlicy, w tym między innymi wymiany instalacji i wyposażenia technologicznego,
• uzyskanie niezbędnych warunków technicznych, uzgodnień, i opinii dokumentacji,
• pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót
• realizacji zadania zgodnie z zatwierdzonym projektem i udzielonym pozwoleniem na budowę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45262310-7 - Zbrojenie

45262522-6 - Roboty murarskie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421148-3 - Instalowanie bram

45410000-4 - Tynkowanie

45431200-9 - Kładzenie glazury

45442100-8 - Roboty malarskie

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4840000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5485352,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4840000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe MEGA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562448398

7.3.3) Ulica: Cicha 15A

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-140

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty budowlane branży instalacji elektrycznych,
Roboty budowlane branży instalacji sanitarnych
Prace projektowo- kosztorysowe
Roboty budowlane


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4840000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.