eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrosnoRemont chodnika wzdłuż ul. Wyspiańskiego" w Krośnie



Ogłoszenie z dnia 2024-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont chodnika wzdłuż ul. Wyspiańskiego” w Krośnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Krosno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440809

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lwowska 28a

1.5.2.) Miejscowość: Krosno

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.krosno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/950424

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont chodnika wzdłuż ul. Wyspiańskiego” w Krośnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c61dfece-39f5-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00486737

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010903/26/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.51 Remont chodnika wzdłuż ul. Wyspiańskiego w Krośnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00397201

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.71.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia:
• Roboty remontowe, nawierzchnie bitumiczne, ciecie na głębokość 6-10˙cm - 30 m,
• Rozebranie elementów betonowych oporowych (murki oporowe) – 4,44 m3,
• Rozebranie obrzeży betonowych 8x30˙cm na podsypce cementowo-piaskowej
wraz z ławą - 379 m,
• Rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej wraz z ławą - 30 m,
• Rozebranie nawierzchni, masy mineralno-bitumiczne, mechanicznie m2 806,
• Wywóz gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi do 10˙km wraz z utylizacją - 59,6 m3,
• Rowki pod krawężniki, obrzeża, palisady - 446,00 m,
• Ławy pod obrzeża, betonowa zwykła z oporem 10,40 m3,
• Obrzeża betonowe, 30x8˙cm, podsypka cementowo-piaskowa, wypełnienie spoin zaprawą cementową – 415,90 m,
• Umocnienie skarp - palisada betonowa wys. 60 cm – 37 m,
• Ławy - betonowa zwykła z oporem pod palisadę 0,06m3/mb – 2,22 m3,
• Krawężniki wraz z wykonaniem ław, betonowe wystające 15x30˙cm, ława
betonowa 0,06m3/mb, podsypka cementowo-piaskowa - 30 m,
• Uzupełnienie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie przy krawężniku i obrzeżu – 13,4 m3,
• Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
wykonywane ręcznie – 806 m2,
• Chodniki z kostki brukowej betonowej bezfazowej, grubość 8˙cm, podsypka
cementowo-piaskowa/żwirowa z wypełnieniem spoin piaskiem, (kostka szara
chodnik, kostka czerwona zjazdy, dwa rzędy kostki czerwonej od strony krawężnika) - 806 m2,
• Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych (studnie kanalizacyjne, teletechniczne itp.) - 20 szt.,
• Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-bitumicznymi (uzupełnienie przy krawężniku i zjazdach) - 3 t,
• Wymiana pokrywy studni teletechnicznych SK-2/2 (A15) - 1szt.,
• Pokrywa nastudzienna żelbetowa Fi˙1000˙mm - 1 szt.,
• Właz kanałowy żeliwny, okrągły typu lekkiego Fi 600m (A15) - 1 szt.,
• Plantowanie poboczy, profilowanie (za obrzeżem i palisada) - 208 m2.

W zakresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca jest zobowiązany również do wykonania:
a) zabezpieczenia i oznakowania terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami,
b) uporządkowania terenu po zakończeniu robót.

Zadanie podlega rozliczeniu kosztorysowemu i rozliczenie robót nastąpi według faktycznej ilości wykonania.

2. Zamawiający, zgodnie z art. 95 ustawy Pzp oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych związanych z robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200353,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 363822,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200353,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „NAT-KAR” Krzysztof Leczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842110815

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200353,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.