Ogłoszenie z dnia 2024-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00399076/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-05
- 2024/BZP 00424341/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-22
- 2024/BZP 00432634/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dwóch skwerów miejskich: w obrębie działki o nr ewid. 518, zlokalizowanego pomiędzy ulicami Słowackiego i Czackiego w Jaśle oraz w obrębie działki o nr ewid. 916/2.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jasło
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 12
1.5.2.) Miejscowość: Jasło
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@um.jaslo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://um.jaslo.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://um-jaslo.logintrade.net/zapytania_email,169718,f21ccb033ba41e62300dc8074fdccd03.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dwóch skwerów miejskich: w obrębie działki o nr ewid. 518, zlokalizowanego pomiędzy ulicami Słowackiego i Czackiego w Jaśle oraz w obrębie działki o nr ewid. 916/2.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ba27616-39d4-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00486778
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00091172/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Modernizacja dwóch skwerów miejskich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00399076
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FE.042.31.2.2024:2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - modernizacja skweru miejskiego w obrębie działki o nr ewid. 518, zlokalizowanego pomiędzy ulicami Słowackiego i Czackiego w Jaśle. Inwestycja obejmuje modernizację nawierzchni (demontaż istniejącego chodnika), całkowitą przebudowę istniejącej zieleni miejskiej zarówno od względem układu jak i rodzaju istniejących nasadzeń, modernizacji oświetlenia parkowego oraz instalacji małej architektury. Wody opadowe z nawierzchni komunikacyjnych i z placu będą odprowadzane powierzchniowo na tereny zielone. Całość inwestycji uzupełniona zostanie wkomponowanymi w układ alejek nowymi lampami solarnymi, ławkami, koszami na śmieci oraz tablicą informacyjną Dojścia stanowić będą chodniki z kostki brukowej betonowej przepuszczającej wodę. Powstałe po ułożeniu fugi należy wypełnić kruszywem.Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia miejsca realizacji projektu poprzez umieszczenie tablicy informacyjnej na czas realizacji oraz wykonania trwałej tablicy informacyjnej na czas trwałości projektu (5 lat) - zgodnie z załącznikiem nr 6
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi znajduje się w załączniku nr 5 oraz w dokumentacji projektowej – załącznik nr 4
Okres gwarancji: Minimalny okres gwarancji 60 miesięcy, maksymalny okres gwarancji 72 miesięcy (kryterium oceny ofert)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych
45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
4.5.5.) Wartość części: 439725,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - modernizacja skweru miejskiego w obrębie działki o nr ewid. 916/2, zlokalizowanego przy zbiegu ulic 3 Maja i Stanisława Staszica w Jaśle. Inwestycja obejmuje modernizację nawierzchni (demontaż istniejącego chodnika), całkowitą przebudowę istniejącej zieleni miejskiej zarówno od względem układu jak i rodzaju istniejących nasadzeń, modernizacji oświetlenia parkowego oraz instalacji małej architektury. Wody opadowe z nawierzchni komunikacyjnych i z placu będą odprowadzane powierzchniowo na tereny zielone. Całość inwestycji uzupełniona zostanie wkomponowanymi w układ alejek nowymi lampami solarnymi, ławkami, koszami na śmieci. Dojścia stanowić będą chodniki z kostki brukowej betonowej przepuszczającej wodę. Powstałe po ułożeniu fugi należy wypełnić kruszywem.Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia miejsca realizacji projektu poprzez umieszczenie tablicy informacyjnej na czas realizacji oraz wykonania trwałej tablicy informacyjnej na czas trwałości projektu (5 lat).- zgodnie z załącznikiem nr 6
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi znajduje się w załączniku nr 5a oraz w dokumentacji projektowej – załącznik nr 4
Okres gwarancji: Minimalny okres gwarancji 60 miesięcy, maksymalny okres gwarancji 72 miesięcy (kryterium oceny ofert)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych
45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
4.5.5.) Wartość części: 384375 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 428989,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 447915,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 428989,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IMSTUDIO.PL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343093134
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMSTUDIO.PL | Architektura miejska | Marcin Waśko
jakie przetargi wygrała firma
IMSTUDIO.PL | Architektura miejska | Marcin Waśko
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 428989,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 379897,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393758,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 379897,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IMSTUDIO.PL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343093134
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMSTUDIO.PL | Architektura miejska | Marcin Waśko
jakie przetargi wygrała firma
IMSTUDIO.PL | Architektura miejska | Marcin Waśko
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 379897,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Dostawa i montaż oświetlenia solarnego oraz progów zwalniających Zadanie Nr I - Dostawa i montaż oświetlenia solarnego Zadanie Nr II - Dostawa i montaż progów zwalniających
- ..Transport uczestników DDP niesamodzielnych, mających trudności z poruszaniem się, w tym osób z niepełnosprawnościami z miejsca ich zamieszkania do DDP i odwożenia ich do miejsca zamieszkania.
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Gminy Jasło w 2025 roku"
- "Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Jasło do placówek oświatowych w celu realizacji obowiązku szkolnego i nauki w 2025 roku"
- wyposażenie dla zadania pod nazwą: "Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego w Jaśle"
- Inspektor Nadzoru dla Projektu pn. "Program poprawy czystości zlewni rzeki Wisłoki - Etap V - Gmina Brzostek, Gmina Skołyszyn"
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
więcej: Oświetlenie zewnętrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.