Ogłoszenie z dnia 2024-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00465745/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-21
- 2024/BZP 00471570/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-26
- 2024/BZP 00493320/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-10
- 2024/BZP 00610913/01 - Wynik z dnia 2024-11-22
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja oświetlenia ulicznego w gminie Jasienica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jasienica
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182255
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Jasienica 159
1.4.2.) Miejscowość: Jasienica
1.4.3.) Kod pocztowy: 43-385
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.4.7.) Numer telefonu: 334726200
1.4.8.) Numer faksu: 334726262
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jasienica.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jasienica.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00486783
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-09-05
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00465745
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp - uzasadnienie zawarto w SWZ oraz w pkt 4 niniejszej sekcji ogłoszenia.
2. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej:
https://jasienica.logintrade.net/zapytania_email,173676,1479d215a677db77ef44e290edbcb702.html nie później niż do dnia 06.09.2024 r. do godziny 10:00,00.
3. Podstawy wykluczenia: Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 507). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.
4. Zamawiający uzyskał z Banku Gospodarstwa Krajowego Wstępną Promesę NR Edycja9RP/2023/438/PolskiLad z dnia 11.12.2023 r. z przeznaczeniem na realizację w całości inwestycji pn. Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Jasienica Podział zamówienia na części i wybór oferenta dla jedynie jednej z części, zgodnie z zasadami programu spowodowałaby utratę pozyskanego dofinasowania.
Motyw nr 78 Dyrektywy 2014/24/UE z 26.02.2014 r.: „Zamówienia publiczne powinny być dostosowane do potrzeb MŚP. (…) Przyczynami braku podziału zamówienia na części mogą być: ograniczenie konkurencji lub nadmierne trudności techniczne lub nadmierne koszty wykonania zamówienia, lub też potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, które mogłyby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia”.
Art. 25 ust. 2 Pzp: „Zamówienie jest niepodzielne na części, jeżeli ze względów technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych tworzy nierozerwalną całość”. Mając powyższe na uwadze należy uznać, iż świadczenie nie może zostać spełnione częściowo bez istotnej zmiany przedmiotu i wartości zamówienia, a to oznacza iż należy je traktować jako jedną całość.
Z uwagi iż zamówienie dotyczy realizacji jednego obiektu, podział zamówienia na części groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi i organizacyjnymi, co przełożyłoby się na wzrost kosztów realizacji zamówienia. Należy wskazać, że podział zamówienia o takim zakresie na mniejsze części nie ogranicza znacząco konkurencyjności (dostęp do zamówienia MŚP), gdyż poszczególne etapy podzielonego zamówienia może wykonywać ten sam krąg wykonawców jak do zamówienia realizowanego w całości niepodzielonego, nie powoduje więc zagrożenia ograniczeniem konkurencji, gdyż na rynku funkcjonuje bardzo wielu wykonawców zainteresowanych kontraktami o przedmiotowym zakresie, którzy spełniają wymagane warunki udziału w postępowaniu.
Podział przedmiotu zamówienia spowodowałby potrzebę podjęcia dodatkowych czynności przez Zamawiającego celem skoordynowania działań różnych wykonawców np. różne terminy: przekazania placu budowy, odbiorów, koordynacja branż, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Dodatkowo brak jednej gwarancji dla całej inwestycji może nie zagwarantować wyegzekwowania odpowiedzialności dla całej inwestycji, gdyż każdy wykonawca dla swojej części udzieliłby odrębnie gwarancji jakości dla wykonanego przez siebie zakresu robót. Dla tak złożonego i wzajemnie przenikającego się, wielobranżowego przedsięwzięcia ustalenie zakresu odpowiedzialności jest praktycznie niemożliwe.
Po zmianie:
1. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp - uzasadnienie zawarto w SWZ oraz w pkt 4 niniejszej sekcji ogłoszenia.
2. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej:
https://jasienica.logintrade.net/zapytania_email,173676,1479d215a677db77ef44e290edbcb702.html nie później niż do dnia 13.09.2024 r. do godziny 10:00,00.
3. Podstawy wykluczenia: Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 507). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.
4. Zamawiający uzyskał z Banku Gospodarstwa Krajowego Wstępną Promesę NR Edycja9RP/2023/438/PolskiLad z dnia 11.12.2023 r. z przeznaczeniem na realizację w całości inwestycji pn. Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Jasienica Podział zamówienia na części i wybór oferenta dla jedynie jednej z części, zgodnie z zasadami programu spowodowałaby utratę pozyskanego dofinasowania.
Motyw nr 78 Dyrektywy 2014/24/UE z 26.02.2014 r.: „Zamówienia publiczne powinny być dostosowane do potrzeb MŚP. (…) Przyczynami braku podziału zamówienia na części mogą być: ograniczenie konkurencji lub nadmierne trudności techniczne lub nadmierne koszty wykonania zamówienia, lub też potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, które mogłyby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia”.
Art. 25 ust. 2 Pzp: „Zamówienie jest niepodzielne na części, jeżeli ze względów technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych tworzy nierozerwalną całość”. Mając powyższe na uwadze należy uznać, iż świadczenie nie może zostać spełnione częściowo bez istotnej zmiany przedmiotu i wartości zamówienia, a to oznacza iż należy je traktować jako jedną całość.
Podział zamówienia na części groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi z uwagi długość oświetlenia ulicznego oraz wielkość terenu na jakim będą prowadzone roboty, a przede wszystkim nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, w sytuacji gdyby roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia wykonywałoby kilku wykonawców na podstawie odrębnych umów. Należy wskazać, że podział zamówienia o tak małym zakresie na mniejsze części nie ogranicza konkurencyjności (dostęp do zamówienia MŚP), gdyż poszczególne etapy podzielonego zamówienia może wykonywać ten sam krąg wykonawców jak do zamówienia realizowanego w całości niepodzielonego. Brak podziału na części nie powoduje więc zagrożenia ograniczeniem konkurencji, gdyż na rynku funkcjonuje bardzo wielu wykonawców zainteresowanych kontraktami o takim zakresie, którzy spełniają wymagane warunki udziału w postępowaniu.
W przypadku kiedy poszczególne części zamówienia będą wyceniane (indywidualnie fragment) przez ten sam krąg wykonawców co całość zamówienia, wówczas wycena mniejszej części może się okazać droższa niż wycena robót w ramach całej inwestycji. Taka sytuacja naraziłaby Zamawiającego na większe koszty inwestycji, czyli zamówienie okazałoby się droższe, a podział nieopłacalny.
Dodatkowo taki stan rzeczy mógłby spowodować potrzebę podjęcia dodatkowych czynności przez Zamawiającego celem skoordynowania działań różnych wykonawców. Brak kompleksowej realizacji zamówienia, mógłby zagrozić zatem właściwemu jej wykonaniu. Z kolei brak jednej gwarancji dla całej inwestycji może nie zagwarantować wyegzekwowania odpowiedzialności dla całej inwestycji, gdyż każdy wykonawca dla swojej części udzieliłby odrębnie gwarancji jakości.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.
Po zmianie:
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych:
1.8.1 wypełniony załącznik – tabela zaoferowanych urządzeń wraz z obliczeniami fotometrycznymi;
1.8.2 oprawy drogowe:
a) Deklaracja CE oraz RoHS od producenta,
b) Karta katalogowa opraw,
c) Raport z badania IK i IP z certyfikowanego laboratorium,
d) Instrukcja montażu opraw,
e) Raport LM - 80 zastosowanych diod LED, dla temperatur referencyjnych, wraz z prognozą trwałości strumienia światła zgodnie ze wzorem Memorandum Technicznym TM -21, potwierdzający trwałość strumienia światła oprawy ulicznej o najniższej trwałości spośród oferowanych opraw ulicznych, mierzoną parametrem L90 dla opraw oświetlenia ulicznego,
f) Obliczenia oświetleniowe,
g) Rozsył światła oferowanych opraw oświetleniowych w formie elektronicznej bazy danych tj. plików LDT, umożliwiających na ich podstawie dokonanie wyliczeń parametrów oświetleniowych drogi w ogólnodostępnym programie komputerowym do wspomagania obliczeń.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.9. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
Po zmianie:
1.8.1 wypełniony załącznik – tabela zaoferowanych urządzeń wraz z obliczeniami fotometrycznymi;
1.8.2 oprawy drogowe:
a) Deklaracja CE oraz RoHS od producenta,
b) Karta katalogowa opraw,
c) Raport z badania IK i IP z certyfikowanego laboratorium,
d) Instrukcja montażu opraw,
e) Raport LM - 80 zastosowanych diod LED, dla temperatur referencyjnych, wraz z prognozą trwałości strumienia światła zgodnie ze wzorem Memorandum Technicznym TM -21, potwierdzający trwałość strumienia światła oprawy ulicznej o najniższej trwałości spośród oferowanych opraw ulicznych, mierzoną parametrem L90 dla opraw oświetlenia ulicznego,
f) Obliczenia oświetleniowe,
g) Rozsył światła oferowanych opraw oświetleniowych w formie elektronicznej bazy danych tj. plików LDT, umożliwiających na ich podstawie dokonanie wyliczeń parametrów oświetleniowych drogi w ogólnodostępnym programie komputerowym do wspomagania obliczeń.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
3. Wraz z ofertą (dotyczy oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu) należy złożyć:
3.1. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w rozdziale XIX SWZ – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu
na dzień składania ofert. Oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach technicznych lub podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz
z oświadczeniem, o którym wyżej mowa, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (załącznik
nr 2a do SWZ).
3.2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń – zgodnie z treścią zawartą w formularzu oferty - stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej
i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej
i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej, może dokonać mocodawca (osoba/osoby wystawiające pełnomocnictwo) lub notariusz.
3.4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy) – jeżeli dotyczy.
Zobowiązanie lub inny podmiotowy środek dowodowy w opisywanym zakresie, przekazuje się
w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy zobowiązanie (inny podmiotowy środek dowodowy) zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
3.5. Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy („ (…), z którego wynika które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.”) – o ile dotyczy (odnosi się do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).
3.6. Przedmiotowe środki dowodowe: w przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych,
o których mowa w Rozdziale III, pkt. 1.4. SWZ– jeżeli dotyczy.
Po zmianie:
3. Wraz z ofertą (dotyczy oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu) należy złożyć:
3.1. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w rozdziale XIX SWZ – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu
na dzień składania ofert. Oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach technicznych lub podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz
z oświadczeniem, o którym wyżej mowa, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (załącznik
nr 2a do SWZ).
3.2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń – zgodnie z treścią zawartą w formularzu oferty - stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej
i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej
i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej, może dokonać mocodawca (osoba/osoby wystawiające pełnomocnictwo) lub notariusz.
3.4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy) – jeżeli dotyczy.
Zobowiązanie lub inny podmiotowy środek dowodowy w opisywanym zakresie, przekazuje się
w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy zobowiązanie (inny podmiotowy środek dowodowy) zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
3.5. Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy („ (…), z którego wynika które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.”) – o ile dotyczy (odnosi się do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).
3.6. Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale III pkt. 1.8. -1.8.2.SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-09-06 10:00
Po zmianie:
2024-09-13 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-09-06 10:10
Po zmianie:
2024-09-13 10:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-10-05
Po zmianie:
2024-10-12
INNE PRZETARGI JASIENICA
- Rok 2025 - Sukcesywna dostawa artykułów żywieniowych dla potrzeb Szkoły i Przedszkola przy Zespole Szkół w Jasienicy (8 części)
- "Zakup paliwa, w obrocie bezgotówkowym, na stacji paliw dla pojazdów należących do Zakładu Komunalnego w Jasienicy"
- "Sukcesywny odbiór ścieków i osadów dostarczanych przez samochody asenizacyjne Zakładu Komunalnego w Jasienicy, w punkcie zlewnym oczyszczalni ścieków, w obrocie bezgotówkowym."
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego
- Remont drogi gminnej nr 490260S ("Pszczelarska") w sołectwie Landek, Gmina Jasienica
więcej: przetargi JASIENICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Małogoszcz - II etap
- Budowa boiska do piłki nożnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Budowa punktów świetlnych w 2024 r." w ramach zadań pn.: Pogoria III - jasna i bezpieczna
- "Dwa otwarte korty tenisowe".
- Utrzymanie oświetlenia ulicznego Miasta Nowego Sącza w roku 2025 - roboty budowlane
- Posterunek Policji Kliniska Wielkie - budowa nowej siedziby
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.