Ogłoszenie z dnia 2023-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00369650/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Stąporków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO STĄPORKÓW
1.3.) Oddział zamawiającego: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stąporków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290042670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niekłańska 15
1.5.2.) Miejscowość: Stąporków
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-220
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 512 250 947
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: staporkow@radom.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://staporkow.radom.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_staporkow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Stąporków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28a748b1-4315-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486810
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00425391/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remonty dróg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00369650
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.3.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 - „Remont drogi leśnej nr inw. 220-523-87, Droga nr L300/206, DSD [206] w leśnictwie Czarny Las”Zadanie obejmuje remont drogi o nawierzchni z kruszywa. Roboty obejmują:
a) miejscowe oczyszczenie i przygotowanie nawierzchni jezdni wraz z uzupełnieniem i zagęszczeniem nawierzchni jezdni kruszywem łamanym,
b) miejscowe oczyszczenie i profilowanie nawierzchni jezdni wraz z zagęszczeniem,
c) ścięcie zawyżonych i porośniętych roślinnością poboczy, wraz z wywiezieniem ściętego materiału poza teren Nadleśnictwa. Wywóz wraz z zagospodarowaniem ściętego materiału na koszt Wykonawcy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 139128 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 - „Remont drogi leśnej nr inw. 220-523-11, Dojazd pożarowy nr 1, DSD [237] w leśnictwie Czarny Las”Zadanie obejmuje remont drogi o nawierzchni z kruszywa. Roboty obejmują:
a) miejscowe oczyszczenie i przygotowanie nawierzchni jezdni wraz z uzupełnieniem i zagęszczeniem nawierzchni jezdni kruszywem łamanym,
b) ścięcie zawyżonych i porośniętych roślinnością poboczy, wraz z wywiezieniem ściętego materiału poza teren Nadleśnictwa. Wywóz wraz z zagospodarowaniem ściętego materiału na koszt Wykonawcy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 113827,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 - „Remont drogi leśnej nr inw. 220-523-12 Dojazd pożarowy nr 10, DSD [134] w leśnictwie Krasna”Zadanie obejmuje remont drogi o nawierzchni z kruszywa. Roboty obejmują:
a) miejscowe oczyszczenie i przygotowanie nawierzchni jezdni wraz z uzupełnieniem i zagęszczeniem nawierzchni jezdni kruszywem łamanym
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 98826,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 - „Remont drogi leśnej nr inw. 220-523-4 Dojazd pożarowy nr 3, DSD [240] w leśnictwie Bieliny”Zadanie obejmuje remont drogi o nawierzchni z kruszywa. Roboty obejmują:
a) miejscowe oczyszczenie i przygotowanie nawierzchni jezdni wraz z uzupełnieniem i zagęszczeniem nawierzchni jezdni kruszywem łamanym,
b) ścięcie zawyżonych i porośniętych roślinnością poboczy, wraz z wywiezieniem ściętego materiału poza teren Nadleśnictwa. Wywóz wraz z zagospodarowaniem ściętego materiału na koszt Wykonawcy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 98826,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 - „Remont drogi leśnej nr inw. 220-523-5 Dojazd pożarowy nr 9, DSD [135] w leśnictwie Kawęczyn”Zadanie obejmuje remont drogi o nawierzchni z kruszywa. Roboty obejmują:
a) miejscowe oczyszczenie i przygotowanie nawierzchni jezdni wraz z uzupełnieniem i zagęszczeniem nawierzchni jezdni kruszywem łamanym,
b) ścięcie zawyżonych i porośniętych roślinnością poboczy, wraz z wywiezieniem ściętego materiału poza teren Nadleśnictwa. Wywóz wraz z zagospodarowaniem ściętego materiału na koszt Wykonawcy,
c) remonty cząstkowe nawierzchni z kruszywa ze wzruszeniem, uzupełnieniem i zagęszczaniem mechanicznym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 69294,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6 - „Remont drogi leśnej nr inw. 220-523-69 Dojazd pożarowy nr 13, DSD [242] w leśnictwie Odrowąż”Zadanie obejmuje remont drogi o nawierzchni z kruszywa. Roboty obejmują:
a) miejscowe oczyszczenie i przygotowanie nawierzchni jezdni wraz z uzupełnieniem i zagęszczeniem nawierzchni jezdni kruszywem łamanym,
b) ścięcie zawyżonych i porośniętych roślinnością poboczy, wraz z wywiezieniem ściętego materiału poza teren Nadleśnictwa. Wywóz wraz z zagospodarowaniem ściętego materiału na koszt Wykonawcy,
c) remonty cząstkowe nawierzchni z kruszywa ze wzruszeniem, uzupełnieniem i zagęszczaniem mechanicznym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 41946,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7 - „Remont drogi leśnej nr inw. 220-523-75 Dojazd pożarowy nr 13, DSD[244] w leśnictwie Odrowąż”Zadanie obejmuje remont drogi o nawierzchni z kruszywa. Roboty obejmują:
a) miejscowe oczyszczenie i przygotowanie nawierzchni jezdni wraz z uzupełnieniem i zagęszczeniem nawierzchni jezdni kruszywem łamanym,
b) ścięcie zawyżonych i porośniętych roślinnością poboczy, wraz z wywiezieniem ściętego materiału poza teren Nadleśnictwa. Wywóz wraz z zagospodarowaniem ściętego materiału na koszt Wykonawcy,
c) remonty cząstkowe nawierzchni z kruszywa ze wzruszeniem, uzupełnieniem i zagęszczaniem mechanicznym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 36480,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110646,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122367,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110646,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHUP Deltabud Krzysztof Łakomiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 663-000-44-51
7.3.4) Miejscowość: Ostojów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF ŁAKOMIEC
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF ŁAKOMIEC
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110646,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91874,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214358,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91874,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHUP Deltabud Krzysztof Łakomiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 663-000-44-51
7.3.4) Miejscowość: Ostojów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF ŁAKOMIEC
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF ŁAKOMIEC
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91874,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16092,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16858,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16092,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHUP Deltabud Krzysztof Łakomiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 663-000-44-51
7.3.4) Miejscowość: Ostojów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF ŁAKOMIEC
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF ŁAKOMIEC
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16092,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92604,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182359,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92604,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MALSTAR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 664 214 57 72
7.3.4) Miejscowość: Starachowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92604,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71092,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74381,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71092,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MALSTAR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 664 214 57 72
7.3.4) Miejscowość: Starachowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71092,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52388,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109954,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52388,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHUP Deltabud Krzysztof Łakomiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 663-000-44-51
7.3.4) Miejscowość: Ostojów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF ŁAKOMIEC
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF ŁAKOMIEC
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52388,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44877,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100500,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44877,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHUP Deltabud Krzysztof Łakomiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 663-000-44-51
7.3.4) Miejscowość: Ostojów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF ŁAKOMIEC
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF ŁAKOMIEC
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44877,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI STĄPORKÓW
więcej: przetargi STĄPORKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Remonty cząstkowe dróg gminnych w 2025 roku
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY MIEDZICHOWO
- Modernizacja odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Łomnica-Zdrój wraz z rozbudową systemu sterowania i monitorowania infrastruktury wodociągowej oraz realizacją zadań komplementarnych.
- Remont cząstkowy ulic i dróg gminnych na terenie gminy Słomniki w 2025 roku.
- "Remont DW 577 wraz ze ścieżką rowerową od km 7+550 do km 9+000, odcinek Zdwórz - Gąbin"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.