eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceBudowa dodatkowej infrastruktury w podziale na części: 1)wiaty na samochody, 2)oczka wodnego i studni kopanej, 3)instalacji zewnętrznych (wodnej, kanalizacyjnej, elektrycznej) i utwardzenia (...)



Ogłoszenie z dnia 2023-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dodatkowej infrastruktury w podziale na części: 1)wiaty na samochody, 2)oczka wodnego i studni kopanej, 3)instalacji zewnętrznych (wodnej, kanalizacyjnej, elektrycznej) i utwardzenia (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Zespół Świętokrzyskich i Nadnidziańskich Parków Krajobrazowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łódzka 244

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-655

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48413455880

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pk.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.kielce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pk-kielce.logintrade.net/zapytania_email,141693,21143eae8a90ec51da0da1b45c187cc5.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa dodatkowej infrastruktury w podziale na części: 1)wiaty na samochody, 2)oczka wodnego i studni kopanej, 3)instalacji zewnętrznych (wodnej, kanalizacyjnej, elektrycznej) i utwardzenia (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66038ceb-5d41-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486837

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046204/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Dodatkowa infrastruktura na terenie Ośrodka Edukacji Przyrodniczej na Ponidziu w Umianowicach w ramach projektu "Budowa Ośrodka Edukacji Przyrodniczej (...)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Budowa Ośrodka Edukacji Przyrodniczej na Ponidziu w m. Umianowice gm. Kije

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00419076

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPK.I.384.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 815428,44 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 348603,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa dodatkowej infrastruktury w podziale na części:
Część I - Budowa wiaty na samochody,
w ramach realizacji projektu pn.: „Budowa Ośrodka Edukacji Przyrodniczej na Ponidziu w m. Umianowice gm. Kije”.
Zakres robót dla Części I - Budowa wiaty na samochody, obejmuje:
1) rozbiórkę istniejącej nawierzchni,
2) budowę wiaty na samochody,
3) wykonanie instalacji odgromowej.
Szczegółowy zakres prac określają projekty techniczne stanowiące załączniki do OPZ i Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót.
Zamawiający w powyższym zakresie uzyskał decyzje:
- pozwolenia na budowę Nr AB.VI.6740.124.2023 z dnia 12 września 2023 r. dla budowy wiaty na samochody, - pozwolenia Świętokrzyskiego Konserwatora Zabytków w Kielcach – Decyzja Nr 377 A/2023 Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Kielcach - Znak: ZATiRA.PT.5142.22.2023 - z dnia 07.07.2023 r.,
które to dokumenty są załącznikami do OPZ.
Zamawiający dokonał zgłoszenia do Starosty Powiatowego w Pińczowie (12.07.2023 r.) - zgłoszenie budowy lub wykonywania innych robót budowlanych (PB-2) dla robót nie objętych pozwoleniem na budowę.
Zamówienie zostanie zrealizowane na podstawie Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ), załącznik nr 7 do SWZ dla poszczególnych zadań częściowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45213312-3 - Roboty budowlane w zakresie budynków parkingowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45233228-3 - Roboty budowlane w zakresie krycia powierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

44113810-6 - Wykończenia nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 79089,31 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa dodatkowej infrastruktury w podziale na części:
Część II - Budowa oczka wodnego i studni kopanej,
w ramach realizacji projektu pn.: „Budowa Ośrodka Edukacji Przyrodniczej na Ponidziu w m. Umianowice gm. Kije”.
Zakres robót dla Części II - Budowa oczka wodnego i studni kopanej, obejmuje:
1) budowę oczka wodnego o pow. ok. 49 m2,
2) budowę ogrodzenia wokół oczka wodnego o wysokości 0,7 m,
3) wykonanie ścieżki dla obserwatorów wokół oczka wodnego i ścieżki wzdłuż torów,
4) budowę studni kopanej o głębokości ok. 5 m.
Szczegółowy zakres prac określają projekty techniczne stanowiące załączniki do OPZ i Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót.
Zamawiający w powyższym zakresie uzyskał decyzje:
- pozwolenia na budowę Nr AB.VI.6740.124.2023 z dnia 12 września 2023 r. dla oczka wodnego,
- pozwolenia Świętokrzyskiego Konserwatora Zabytków w Kielcach – Decyzja Nr 377 A/2023 Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Kielcach - Znak: ZATiRA.PT.5142.22.2023 - z dnia 07.07.2023 r.,
które to dokumenty są załącznikami do OPZ.
Zamawiający dokonał zgłoszenia do Starosty Powiatowego w Pińczowie (12.07.2023 r.) - zgłoszenie budowy lub wykonywania innych robót budowlanych (PB-2) dla robót nie objętych pozwoleniem na budowę.
Zamówienie zostanie zrealizowane na podstawie Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ), załącznik nr 7 do SWZ dla poszczególnych zadań częściowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45244000-9 - Wodne roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34930000-5 - Urządzenia wodne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233228-3 - Roboty budowlane w zakresie krycia powierzchni

44113810-6 - Wykończenia nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 161505,26 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa dodatkowej infrastruktury w podziale na części:
Część III - Budowa instalacji zewnętrznych (wodnej, kanalizacyjnej, elektrycznej) i utwardzenia do kontenera oraz dojścia do kontenera i wagonów,
w ramach realizacji projektu pn.: „Budowa Ośrodka Edukacji Przyrodniczej na Ponidziu w m. Umianowice gm. Kije”.
Zakres robót dla Części III - Budowa instalacji zewnętrznych (wodnej, kanalizacyjnej, elektrycznej) i utwardzenia do kontenera oraz dojścia do kontenera i wagonów, obejmuje:
Zadanie 1: Roboty w zakresie kontenera, w podziale na etapy.
Etap I, obejmujący:
1) wykonanie posadowienia kontenera,
2) wykonanie instalacji wody i kanalizacji sanitarnej,
3) wykonanie instalacji elektrycznej;
4) dostawę i montaż kontenera sanitarnego (po stronie Zamawiającego na podstawie odrębnie zawartej umowy);
Etap II (po dostawie kontenera), obejmujący:
1) podłączenie kontenera do wykonanych instalacji,
2) wykonanie instalacji odgromowej,
3) wykonanie dojść do kontenera.
Zadanie 2: Roboty w zakresie wagonów, obejmujące:
1) wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej,
2) wykonanie instalacji elektrycznej,
3) podłączenie wagonów do wykonanych instalacji,
4) wykonanie dojść do wagonów,
5) wykonanie zasilania pompy do studni kopanej.
Szczegółowy zakres prac określają projekty techniczne stanowiące załączniki do OPZ i Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót.
Zamawiający w powyższym zakresie uzyskał decyzje:
- pozwolenia na budowę Nr AB.VI.6740.124.2023 z dnia 12 września 2023 r. dla budowy kontenera, - pozwolenia Świętokrzyskiego Konserwatora Zabytków w Kielcach – Decyzja Nr 377 A/2023 Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Kielcach - Znak: ZATiRA.PT.5142.22.2023 - z dnia 07.07.2023 r.,
które to dokumenty są załącznikami do OPZ.
Zamawiający dokonał zgłoszenia do Starosty Powiatowego w Pińczowie (12.07.2023 r.) - zgłoszenie budowy lub wykonywania innych robót budowlanych (PB-2) dla robót nie objętych pozwoleniem na budowę.
Zamówienie zostanie zrealizowane na podstawie Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ), załącznik nr 7 do SWZ dla poszczególnych zadań częściowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45233228-3 - Roboty budowlane w zakresie krycia powierzchni

44113810-6 - Wykończenia nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 108009,09 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110208,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110208,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110208,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TechMania Marcin Jaśkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657-281-04-53

7.3.3) Ulica: Hetmana Stefana Czarnieckiego 18

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-132

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110208,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-12

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 224721,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 263065,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 224721,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TechMania Marcin Jaśkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657-281-04-53

7.3.3) Ulica: Hetmana Stefana Czarnieckiego 18

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-132

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 224721,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-12

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161868,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 353444,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161868,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TechMania Marcin Jaśkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657-281-04-53

7.3.3) Ulica: Hetmana Stefana Czarnieckiego 18

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-132

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161868,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-12

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.