Ogłoszenie z dnia 2023-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00346163/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-08
- 2023/BZP 00357007/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do kuchni szpitalnej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146378640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Batorego 44
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pcz-otwock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz-otwock.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.portal.smartpzp.pl/pcz-otwock1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka prawa handlowego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do kuchni szpitalnej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf0c5740-3606-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486906
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00346163
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 23/2023/ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć nr 1 – Nabiał.Szczegółowy przedmiot zamówienia został przez Zamawiającego uwzględniony w SWZ w szczególności w załączniku nr 1.1 do SWZ – formularzu asortymentowo - cenowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 23404,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – Sery.Szczegółowy przedmiot zamówienia został przez Zamawiającego uwzględniony w SWZ w szczególności w załączniku nr 1.2 do SWZ – formularzu asortymentowo - cenowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 63215,46 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 – Mleko i przetwory mleczne.Szczegółowy przedmiot zamówienia został przez Zamawiającego uwzględniony w SWZ w szczególności w załączniku nr 1.3 do SWZ – formularzu asortymentowo - cenowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 47146,05 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 – Jaja.Szczegółowy przedmiot zamówienia został przez Zamawiającego uwzględniony w SWZ w szczególności w załączniku nr 1.4 do SWZ – formularzu asortymentowo - cenowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 15750,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 – Pieczywo.Szczegółowy przedmiot zamówienia został przez Zamawiającego uwzględniony w SWZ w szczególności w załączniku nr 1. 5 do SWZ – formularzu asortymentowo - cenowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 92612,10 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6 – Mieszanki mleczne dla noworodków, niemowląt i małych dzieci.Szczegółowy przedmiot zamówienia został przez Zamawiającego uwzględniony w SWZ w szczególności w załączniku nr 1.6 do SWZ – formularzu asortymentowo - cenowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 11448,43 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7 - Warzywa.Szczegółowy przedmiot zamówienia został przez Zamawiającego uwzględniony w SWZ w szczególności w załączniku nr 1.7 do SWZ – formularzu asortymentowo - cenowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 105640,40 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 8 - Owoce.Szczegółowy przedmiot zamówienia został przez Zamawiającego uwzględniony w SWZ w szczególności w załączniku nr 1.8 do SWZ – formularzu asortymentowo - cenowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 5293,58 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 9 – Ciasto i ciastka.Szczegółowy przedmiot zamówienia został przez Zamawiającego uwzględniony w SWZ w szczególności w załączniku nr 1.9 do SWZ – formularzu asortymentowo - cenowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 2133,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19581,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19581,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19581,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SM Mlekovita
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 722 000 23 29
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19581,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61484,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61484,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61484,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SM Mlekovita
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 722 000 23 29
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61484,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32684,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32684,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32684,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SM Mlekovita
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 722 000 23 29
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32684,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 2) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli
wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo
oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
Wszyscy Wykonawcy w zadaniach 4, 5, 9 nie przedłużyli terminu związania ofertą,
dlatego Zamawiający odrzucił oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 12 PZP.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 2) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli
wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo
oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
Wszyscy Wykonawcy w zadaniach 4, 5, 9 nie przedłużyli terminu związania ofertą,
dlatego Zamawiający odrzucił oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 12 PZP.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25828,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25828,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25828,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SALUS INTERNATIONAL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 634 -012 -54-42
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25828,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 2) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli
wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo
oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
Wykonawcy w zadaniach 7, 8 nie przedłużyli terminu związania ofertą, oprócz
Wykonawcy La Verdura Norbert Malecha ul. Staroradomska 58C, 26 -630 Jedlinia -
Letniska NIP 7963015743, który przedłużył termin związania ofertą, ale nie posiada
wszystkich podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia
warunków udziału w postępowaniu, dlatego Zamawiający odrzucił oferty na
podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 12 PZP oraz art. 226 ust. 1 pkt. 1 ppkt. b) PZP.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 2) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli
wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo
oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
Wykonawcy w zadaniach 7, 8 nie przedłużyli terminu związania ofertą, oprócz
Wykonawcy La Verdura Norbert Malecha ul. Staroradomska 58C, 26 -630 Jedlinia -
Letniska NIP 7963015743, który przedłużył termin związania ofertą, ale nie posiada
wszystkich podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia
warunków udziału w postępowaniu, dlatego Zamawiający odrzucił oferty na
podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 12 PZP oraz art. 226 ust. 1 pkt. 1 ppkt. b) PZP.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 2) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli
wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo
oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
Wszyscy Wykonawcy w zadaniach 4, 5, 9 nie przedłużyli terminu związania ofertą,
dlatego Zamawiający odrzucił oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 12 PZP.
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa preparatów do mycia w myjniach oraz środków do dezynfekcji
- Dostawa używanego podnośnika koszowego na podwoziu samochodowym
- Dostawa filtrów do wentylacji mechanicznej znajdującej się w SPSK im. Prof. A. Grucy w Otwocku CMKP przez okres 24 miesięcy.
- Dostawa mebli biurowych oraz laboratoryjnych do pomieszczeń w NCBJ OR POLATOM - 4 części
- Zakup wraz z dostawą systemu pomiaru mocy mikrofalowej składającego się z 3 głowic pomiarowych oraz terminala do rejestracji wyników pomiarów
- Wykonanie robót budowlanych w budynku R1 w postaci: kompleksowego remontu łazienki damskiej i męskiej w budynku R1 oraz wentylacji mechanicznej remontowanych sanitariatów w budynku R1 ZUOP
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- zakup wraz z dostawą warzyw, owoców, jaj
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 2 w Markach w podziale na części.
- Dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Kuchni Centralnej działającej przy Zakładzie Komunalnym w Pokoju
- Dostawy różnych produktów spożywczych na potrzeby działu żywienia w Domu Pomocy Społecznej Pod Sosnami w Pułtusku z podziałem na 5 zadań
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce
- Dostawy artykułów ogólnospożywczych do Aresztu Śledczego w Gliwicach
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.