eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Horod³oModernizacja infrastruktury o¶wietleniowej na terenie Gminy Horod³o



Og³oszenie z dnia 2024-09-05

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury o¶wietleniowej na terenie Gminy Horod³o

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Horod³o

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368799

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Jurydyka 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Horod³o

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-523

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Che³msko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 846515402

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@horodlo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.horodlo.biuletyn.net

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury o¶wietleniowej na terenie Gminy Horod³o

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7e98770c-86a1-4061-adf4-ef427414ecfe

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00486922

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://horodlo.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://horodlo.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
a) dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
b) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ oprócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
9. Zamawiaj±cy, zgodnie art. 67 oraz art. 134 ust. 1 pkt 10 PZP okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie tj.:
a) Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
Zamawiaj±cy, okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w pdf, odt, ods, doc, xls, docx, xlsx, zip, 7z,txt, TSL, XMLsing,XadES,CadES, ASIC, XMLenc.
Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj. plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.
Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 i art. 14 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy
informuje, ¿e:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
na zadanie pn.: „Modernizacja infrastruktury o¶wietleniowej na terenie Gminy Horod³o” prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ;
5) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7) Wykonawca posiada:
a. Na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy:
• w przypadku korzystania z tego uprawnienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 75 ustawy Pzp);
• w przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (art. 74 ust. 3 ustawy Pzp).
b. Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania/uzupe³nienia danych osobowych. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z tego uprawnienia:
• nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± (zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy Pzp);
• nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników (zgodnie z art. 76 ustawy Pzp).
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.
c. Na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO*. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania (art. 19 ust. 3 ustawy Pzp).
d. Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.
8) Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGO.7013.9.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja infrastruktury o¶wietleniowej na terenie Gminy Horod³o
4.2. Zakres prac objêtych zamówieniem obejmuje w szczególno¶ci:
- dostawa i wymiana opraw o¶wietlenia ulicznego na nowe oprawy energooszczêdne typu LED wyprodukowane na terenie Unii Europejskiej – oprawa uliczna zgodnie z dokumentacj± techniczn± za³±cznik nr 1.1,
- dobór opraw o¶wietlenia ulicznego LED powinien uwzglêdniaæ kategoriê drogi przy której zostan± zainstalowane
- wymiana istniej±cych elementów zasilaj±cych i zabezpieczeñ tj. przewody zasilaj±ce, skrzynki bezpiecznikowe, wymiana wk³adek bezpiecznikowych zgodnie z zaleceniami producenta opraw o¶wietleniowych,
- sprawdzenie stanu technicznego instalacji o¶wietlenia ulicznego
- dobór opraw o¶wietleniowych ze ¼ród³ami ¶wiat³a typu LED w sposób gwarantuj±cy najwy¿sze parametry techniczne i u¿ytkowe w oparciu
o minimalne parametry techniczne zdefiniowane w dokumentacji technicznej za³±cznik nr 1.1,
- monta¿ uk³adów soft start ograniczaj±cych pr±d rozruchu
- sporz±dzenie dokumentacji powykonawczej wymiany lamp zawieraj±cego:
a) schemat jednokreskowy obwodów o¶wietleniowych w zakresie stacji transformatorowej z zaznaczonymi oprawami o¶wietleniowymi. Nale¿y na schemacie okre¶liæ typ i moc opraw;
b) obliczenia mocy opraw obwodów o¶wietleniowych;
c) obliczenia w zakresie doboru zabezpieczeñ obwodów o¶wietleniowych;
d) schemat ideowy powykonawczy szafki o¶wietleniowej;
e) protoko³y z przeprowadzonych pomiarów rezystancji izolacji przewodów;
g) protoko³y pomiarów parametrów fotometrycznych dla zmodernizowanych wybranych piêciu odcinków dróg;
h) protokó³ z pomiarów mocy biernej
i) deklaracje zgodno¶ci z obowi±zuj±cymi normami zastosowanych materia³ów;
- pozycjonowanie wszystkich nowych opraw o¶wietleniowych indywidualnie
z wykorzystaniem urz±dzeñ pozwalaj±cych na wskazanie ¶wiat³o¶ci maksymalnej instalowanej oprawy w rejonie osi jezdni oraz przygotowanie raportu
z wykonanej kalibracji,


- utylizacja materia³ów z demonta¿u bêd±cych w³asno¶ci± Gminy, Inwestor zastrzega sobie prawo wskazania dowolnej ilo¶ci zdemontowanych opraw o¶wietleniowych do przekazania do magazynu Inwestora.
- rozliczenie zdemontowanych opraw bêd±cych w³asno¶ci± PGE Dystrybucja S.A.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia zewnêtrznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.4. Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która otrzyma najwiêksz± ilo¶æ punktów (PO) obliczon± na podstawie wzoru: PO = PC + PG gdzie: PO - ³±czna ilo¶æ punktów oferty ocenianej, PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”, PG - liczba punktów uzyskanych w kryterium D³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci na prace monta¿owo – instalacyjne, a tak¿e zamontowane materia³y i urz±dzenia (G)

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce: postêpowaniu

6.1.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
6.1.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
6.1.4 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie:
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:

6.1.5 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej;
1)Zamawiaj±cy okre¶la, ¿e ww. warunek zostanie spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e:
- w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, przynajmniej jedno zamówienie w ramach, którego dokonano kompleksowej wymiany opraw wraz ze ¼ród³em ¶wiat³a o¶wietlenia ulicznego, parkowego tradycyjnego na o¶wietlenie uliczne, parkowe typu LED w ilo¶ci wymienionych opraw na poziomie nie mniejszym ni¿ 20 szt.
2) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy dysponuj± lub bêd± dysponowaæ w okresie wykonywania zamówienia
i skieruj± do jego realizacji:
a) jedn± osobê pe³ni±c± funkcjê Koordynatora technicznego i posiadaj±c± odpowiednie uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych– uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych.
b) minimum jedn± osob± posiadaj±c± wa¿ne ¶wiadectwo kwalifikacyjne „D”, uprawniaj±ce do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie obs³ugi, konserwacji, remontu, monta¿u i kontrolno-pomiarowym: urz±dzeñ, instalacji i sieci elektroenergetycznych
o napiêciu nie wy¿szym ni¿ 1 kV, sieci elektrycznego o¶wietlenia ulicznego, pomiarów do 1 kV,
c) co najmniej dwoma osobami posiadaj±cymi wa¿ne ¶wiadectwa kwalifikacyjne ,,E” uprawniaj±ce do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obs³ugi, konserwacji, remontu i monta¿u: urz±dzeñ, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napiêciu nie wy¿szym ni¿ 1 kV, sieci elektrycznego o¶wietlenia ulicznego oraz posiadaj± wa¿ne uprawnienia do wykonywania prac na sieci nN w technologii prac pod napiêciem (PPN), posiadaj±cy uprawnienia do prac pod napiêciem do 1kV na liniach napowietrznych nN.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8.3.2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 8.1. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± o¶wiadczenia stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca na dzieñ sk³adania ofert:
 nie podlega wykluczeniu,
 spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
8.1.1. O¶wiadczenia nale¿y z³o¿yæ wg wymogów Za³±cznika Nr 4 i 5 do SWZ.
8.1.2. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ, o których mowa w pkt 8.1 SWZ lub s± one niekompletne lub zawieraj± b³êdy, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê odpowiednio do ich z³o¿enia, poprawienia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie, chyba ¿e oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez wzglêdu na jego z³o¿enie, uzupe³nienie lub poprawienie lub zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.
8.1.3. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych o¶wiadczeñ, o których mowa w pkt 8.1 SWZ.
8.1.4. Je¿eli z³o¿one przez Wykonawcê o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 8.1 SWZ budz± w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cego, mo¿e on zwróciæ siê bezpo¶rednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów.

8.2. W przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. W przypadku, gdy ofertê sk³ada spó³ka cywilna, a pe³en zakres prac wykonaj± wspólnicy wspólnie w ramach umowy spó³ki, o¶wiadczenie powinno potwierdzaæ ten fakt. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg Za³±cznika Nr 6 do SWZ.
8.3. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia, w wyznaczonym terminie (nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania) nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ z³o¿enia):
8.3.1. W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
− wykazu dostaw wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed terminem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zosta³y wykonane (sporz±dzonego zgodnie z Za³±cznikiem Nr 7 do SWZ) oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt 6.1.4 pkt 1) SWZ.
− wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami sporz±dzonego zgodnie z Za³±cznikiem Nr 8 do SWZ – w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt 6.1.4 pkt 2) SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

2. Zamawiaj±cy zap³aci Wykonawcy zaliczkê w kwocie stanowi±cej 5% ca³ego wynagrodzenia (od kwoty brutto)

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-23 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://horodlo.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-23 09:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-23

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.