Ogłoszenie z dnia 2023-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00421773/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA INSTALACJI DO ZAGOSPODAROWANIA OSADU ŚCIEKOWEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272083038
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Klasztorna 45
1.5.2.) Miejscowość: Kuźnia Raciborska
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-420
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 414 72 38
1.5.8.) Numer faksu: 32 414 72 38
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gpwik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpwik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-96866061-6090-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA INSTALACJI DO ZAGOSPODAROWANIA OSADU ŚCIEKOWEGO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96866061-6090-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486948
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego RPO WSL 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00421773
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/6/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa instalacji do zagospodarowania osadów ściekowych i innych odpadów biodegradowalnych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą i wyposażeniem w zakresie realizacji zadania pod nazwą:„Budowa instalacji do zagospodarowania osadu ściekowego” nr sprawy ZP/6/2023.
Przedmiotowe zadanie wchodzi w zakres projektu ID 05B7/19 pn. „Rozwój i modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Kuźnia Raciborska” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V „Ochrona środowiska i efektywne wykorzystywanie zasobów” Działanie 5.1 „Gospodarka wodno-ściekowa”, Poddziałanie 5.1.2 „Gospodarka wodno-ściekowa RIT”.
Zakres zamówienia Części I budowlanej obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie:
• placu na potrzeby przetwarzania kompostu – plac pryzmowy przeznaczeniem do dojrzewania kompostu w pryzmach kompostowych o powierzchni ok. 778,5 m2 wraz z placem manewrowym o powierzchni ok. 1 091 m2,
• placu na potrzeby tymczasowego magazynowania gotowego produktu – plac pod kontenery na odpady o powierzchni ok. 128,57 m2 oraz plac komunikacyjny z placem pod gotowy produkt o powierzchni ok. 649,73 m2,
• wykonanie niezbędnej infrastruktury technicznej,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I przedstawiony został w projekcie budowlanym, STWiORB oraz przedmiarze robót stanowiącymi Załącznik nr 10A do SWZ z zastrzeżeniem, iż zakres zamówienia związany z budową hali oraz kontenera socjalnego został wyłączony z przedmiotowego zamówienia i wykonany zostanie w kolejnym etapie inwestycji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki do SWZ:
1) Załącznik nr 10A - dokumentacja projektowa Części I na którą składają się:
1.1. Projekt budowlany budowy instalacji do zagospodarowania osadów ściekowych i innych odpadów ulegających biodegradacji opracowany przez Pracownię Projektową Archidom Bernard Łopacz Racibórz – branża budowlana, sanitarna i elektryczna,
1.2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - branża budowlana, sanitarna i elektryczna,
1.3. Przedmiary Robót - branża budowlana, sanitarna i elektryczna
UWAGA 1
W związku z koniecznością etapowania inwestycji zakres robót budowlanych przewidzianych do realizacji w etapie I stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia określony został w przedmiarach robót dla części I - budowlanej -
stanowiących Załącznik nr 10A do SWZ oraz Formularzu Cenowym (Arkusz A).
Z uwagi na powyższe realizacja niniejszego zamówienia nie obejmuje wykonania hali, kontenera socjalno-biurowego oraz komina dla których zakres robót został wyłączony z załączonego przedmiaru robót.
Wykonanie tych elementów Zamawiający przewiduje w terminie późniejszym w ramach II Etapu inwestycji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 3544536,51 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa instalacji do zagospodarowania osadów ściekowych i innych odpadów biodegradowalnych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą i wyposażeniem w zakresie realizacji zadania pod nazwą:„Budowa instalacji do zagospodarowania osadu ściekowego” nr sprawy ZP/6/2023.
Przedmiotowe zadanie wchodzi w zakres projektu ID 05B7/19 pn. „Rozwój i modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Kuźnia Raciborska” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V „Ochrona środowiska i efektywne wykorzystywanie zasobów” Działanie 5.1 „Gospodarka wodno-ściekowa”, Poddziałanie 5.1.2 „Gospodarka wodno-ściekowa RIT”.
Instalacja do zagospodarowania osadu ściekowego winna zapewnić zgodność otrzymanego produktu końcowego – ulepszacza gleby – z unijnymi wymogami w zakresie jakości i bezpieczeństwa określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1009 z 5.06.2019 r. ustanawiającym przepisy dotyczące udostępniania na rynku produktów nawozowych UE, zmieniającym rozporządzenie (WE) nr 1069/2009 i (WE) nr 1107/2009 oraz uchylającym rozporządzenie (WE) nr 2003/2003 (Dz. Urz. UE L 170, str. 1).
Zakres zamówienia w Części II- technologicznej obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie systemu kontenerowych bioreaktorów w zakresie technologii na potrzeby instalacji do zagospodarowania osadów ściekowych (kompostownia).
Szczegółowy zakres określa Załącznik nr 10B do SWZ na który składają się:
2.1. Opis wymagań dotyczących systemu kontenerowych bioreaktorów wraz z infrastrukturą towarzyszącą i wyposażeniem – Załącznik nr 10B – OPZ – cz. technologiczna - opis,
2.2. Projekt technologiczny dla kompostowania odpadów biodegradowalnych dla GPWiK Sp. z o.o. w Kuźni Raciborskiej – Załącznik nr 10B – OPZ – cz. technologiczna - PT.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia
4.5.5.) Wartość części: 600000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa instalacji do zagospodarowania osadów ściekowych i innych odpadów biodegradowalnych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą i wyposażeniem w zakresie realizacji zadania pod nazwą: „Budowa instalacji do zagospodarowania osadu ściekowego” nr sprawy ZP/6/2023.Przedmiotowe zadanie wchodzi w zakres projektu ID 05B7/19 pn. „Rozwój i modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Kuźnia Raciborska” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V „Ochrona środowiska i efektywne wykorzystywanie zasobów” Działanie 5.1 „Gospodarka wodno-ściekowa”, Poddziałanie 5.1.2 „Gospodarka wodno-ściekowa RIT”.
Przedmiot zamówienia w zakresie Części III wyposażenia ruchomego obejmujące dostawę maszyn i urządzeń oraz innych niezbędnych elementów wyposażenia niezbędnych do uruchomienia procesu kompostowania w zakresie:
1. aerator pryzm materiałów organicznych – przerzucarka ciągnikowa kompostu,
2. sito mobilne - mieszarka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43411000-7 - Maszyny sortujące i przesiewające
4.5.5.) Wartość części: 136000,81 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3882351,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5054546,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3882280,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Profectus Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561942861
7.3.3) Ulica: ul. Wiejska 8A
7.3.4) Miejscowość: Niezdrowice
7.3.5) Kod pocztowy: 47-143
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE PROFECTUS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE PROFECTUS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3882280,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 984000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 984000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 984000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Luxor – Maszyny Do Odpadów Spółka z ograniczona odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123447825
7.3.3) Ulica: Beskidzka 61,
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-869
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUXOR - MASZYNY DO ODPADÓW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
LUXOR - MASZYNY DO ODPADÓW SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 984000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 291018,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 291018,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 291018,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Luxor – Maszyny Do Odpadów Spółka z ograniczona odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 712 3447825
7.3.3) Ulica: Beskidzka 61
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-869
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUXOR - MASZYNY DO ODPADÓW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
LUXOR - MASZYNY DO ODPADÓW SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 291018,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.