eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica"Renowacja bry³y zewnêtrznej budynku Starej Poczty w G³ogowie"



Og³oszenie z dnia 2024-09-05

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Renowacja bry³y zewnêtrznej budynku Starej Poczty w G³ogowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Legnicka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A.

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: nie dotyczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390560231

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Rycerska 24

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Legnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 767277470

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lsse.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://lsse.logintrade.net

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne pañstwowe i samorz±dowe osoby prawne utworzone na podstawie odrêbnych ustaw w celu wykonywania zadañ publicznych

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Renowacja bry³y zewnêtrznej budynku Starej Poczty w G³ogowie”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ad051912-67a7-4fb3-9925-7aabb2fc98c8

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00486965

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://lsse.logintrade.net

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie prowadzone jest przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy Przetargowej Legnickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej (Platforma) https://lsse.logintrade.net/
Do po³±czenia u¿ywany jest szyfrowany protokó³ HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa siê przy pomocy protoko³u SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufno¶æ transmisji danych przesy³anych przez Internet. Wykonawca posiadaj±cy konto na Platformie Przetargowej LSSE: ma dostêp do mo¿liwo¶ci z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty, a tak¿e funkcjonalno¶ci pozwalaj±cych na zadawanie pytañ do tre¶ci SWZ oraz komunikacjê z Zamawiaj±cym w pozosta³ych obszarach.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Dopuszczalne przegl±darki internetowe:
 Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
 Google Chrome 31
 Mozilla Firefox 26
 Opera 18
Pozosta³e wymagania techniczne:
 dostêp do sieci Internet
 obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest – ajax
 w³±czona obs³uga JavaScript
 zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s
 zainstalowany Acrobat Reader
 zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne s± przegl±darki internetowe:
 dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9
 dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11
 dla Windows 8: Internet Explorer 1
 dla Windows 10: Internet Explorer 11
Wspierane s± rozwi±zania dostarczane przez firmy:
 Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Warto¶ciowych S.A.
 Centrum Obs³ugi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
 Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.
 Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna dla uczestników postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego, do którego maj± zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówieñ publicznych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE), zwana (dalej „RODO”) w nawi±zaniu do obowi±zuj±cych przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (zwanej dalej „ustaw± Pzp”) informujemy, i¿:
1. Administrator i dane kontaktowe
Administratorem danych osobowych jest Legnicka Specjalna Strefa Ekonomiczna Spó³ka Akcyjna z siedzib± w Legnicy (zwana dalej „LSSE” lub „Administratorem”), z którym mo¿na siê kontaktowaæ w nastêpuj±cy sposób:
- telefonicznie: 76 727 74 70,
- za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@lsse.eu,
- korespondencyjnie na adres siedziby LSSE: ul. Rycerska 24, 59-220 Legnica.
W sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych mo¿na kontaktowaæ siê z wyznaczon± przez LSSE osob± odpowiedzialn± za ochronê danych osobowych:
- telefonicznie: +48 784 768 079,
- za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: rodo@lsse.eu.
2. Rodzaj przetwarzanych danych osobowych
LSSE mo¿e przetwarzaæ miêdzy innymi:
a) dane kontrahentów, dostawców i potencjalnych dostawców, a tak¿e wspólników; pracowników; przedstawicieli ustawowych; parterów; pe³nomocników, w tym osób ujawnionych do kontaktów;
b) dane podane bezpo¶rednio przez kontrahentów lub osoby wystêpuj±ce w ich imieniu tj. imiê, nazwisko, numer telefonu, adres mailowy, nazwa dzia³alno¶ci i adres; funkcje zakresy uprawnieñ.
3. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych
Pañstwa dane osobowe bêd± przetwarzane w nastêpuj±cych celach i na nastêpuj±cych podstawach prawnych:
a) w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygniêcia, zawarcia umowy i realizacji, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji - art. 6 ust. 1 lit. c) RODO;
b) w przypadku osób fizycznych, gdy przetwarzanie danych osobowych jest niezbêdne dla realizacji umowy oraz wype³nienia z takiej umowy zobowi±zañ - art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
c) dla realizacji uzasadnionych interesów LSSE, np. prowadzenia na bie¿±co komunikacji, rozliczeñ, realizacji umów, weryfikacji osób dzia³aj±cych na zlecenie; w przypadkach, gdy znajdzie to zastosowanie, w celu obrony przed potencjalnymi roszczeniami b±d¼ w przypadku kierowania tych roszczeñ przez okres trwania tych postêpowañ i przez okres przedawnienia potencjalnych roszczeñ - art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.
4. Okres przechowywania danych
Pañstwa dane osobowe w przypadku postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego bêd± przechowywane przez okres oznaczony w obowi±zuj±cych przepisach ustawy PzP, a je¿eli czas trwania umowy przekracza ten okres przez okres trwania umowy oraz przez okres wynikaj±cy z odrêbnych przepisów.
5. Odbiorcy danych/ udostêpnianie danych
Dane osobowe bêd± przetwarzane przez podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu przepisy prawa, w tym art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp. LSSE prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia w postaci platformy zakupowej pod adresem: https://lsse.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html
Szczegó³owe informacje znajduj± siê w Regulaminie obowi±zuj±cym w Spó³ce.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DA.22.55.2024.AB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi± roboty budowlane polegaj±ce na czê¶ciowej wymianie stolarki okiennej istniej±cej w obiekcie biurowo-us³ugowym Zamawiaj±cego po³o¿onym w G³ogowie (67-200) przy ul. Piotra Skargi 25 oraz renowacji zabytkowych drzwi wej¶ciowych zgodnie z SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium najni¿szej ceny.
2. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najni¿sz± cen±.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1.1. nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy pzp,
1.2. spe³niaj± warunku udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 1 ustawy pzp dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie okre¶la tego warunku udzia³u w postêpowaniu.
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej: Zamawiaj±cy nie okre¶la tego warunku udzia³u w postêpowaniu.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli przedstawi dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê minimum 500 000,00 z³ (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych 00/100).
d) zdolno¶ci technicznych lub zawodowych: Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e:
 w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej 1 robotê budowlan± polegaj±c± na wymianie stolarki okiennej w obiektach biurowych/ obiektach u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci brutto minimum 400 000,00 z³ rocznie oraz za³±czy dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e us³ugi te zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie,
 dysponuje min. 1 osob±, która spe³nia warunki niezbêdne do realizacji zamówienia, tj. posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ, posiada aktualne za¶wiadczenie o cz³onkostwie we w³a¶ciwej izbie samorz±du zawodowego,
 dysponuje min. 1 osob±, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania pracami konserwatorskimi i restauratorskimi, albo samodzielnego wykonywania tych prac przez osobê spe³niaj±c± wymagania, o których mowa w art. 37a ust. 1 i 2, ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia):
1.1. O¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych we wstêpnym o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego w rozdziale XVI SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie to sk³ada ka¿dy z Wykonawców – zgodnie ze wzorem okre¶lonym w Za³±czniku nr 6 do SWZ,
1.2. wykazu wykonanych robót w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy — w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie – zgodnie ze wzorem okre¶lonym w Za³±czniku nr 9 do SWZ,
1.3. dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia):
1.1. O¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych we wstêpnym o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego w rozdziale XVI SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie to sk³ada ka¿dy z Wykonawców – zgodnie ze wzorem okre¶lonym w Za³±czniku nr 6 do SWZ,
1.2. wykazu wykonanych robót w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy — w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie – zgodnie ze wzorem okre¶lonym w Za³±czniku nr 9 do SWZ,
1.3. dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca przed up³ywem terminu sk³adania ofert zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 10 000,00 PLN (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych 00/100)
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w:
 pieni±dzu,
 gwarancjach bankowych,
 gwarancjach ubezpieczeniowych,
 porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
3. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku PKO BP nr rachunku 07 1020 3017 0000 2002 0019 8622 z dopiskiem tytu³u na przelewie: „Renowacja bry³y zewnêtrznej budynku Starej Poczty w G³ogowie”.
4. Je¿eli wadium jest wnoszone w innej formie ni¿ pieni±dzu Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej.
5. Okoliczno¶ci i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy okre¶la ustawa PZP.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

5. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenia zamówienia i w takim przypadku ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zwarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia przed³o¿± wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo.
7. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp (stanowi±ce Za³±cznik nr 4 do SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. ¯aden z Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania, co oznacza, ¿e o¶wiadczenie w tym zakresie sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±, o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u sk³ada Wykonawca, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u w postêpowaniu potwierdza jego spe³nianie.
8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielanie zamówienia do oferty nale¿y do³±czyæ o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy pzp (stanowi±ce Za³±cznik nr 8 do SWZ).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy w zakresie i na okre¶lonych poni¿ej warunkach:
1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy i pod warunkiem, ¿e zmiana ta wynika z okoliczno¶ci których Wykonawca nie móg³ przewidzieæ na etapie sk³adania oferty i nie jest przez niego zawiniona, w szczególno¶ci, gdy jest spowodowana:
a) wyst±pieniem dodatkowych, a niemo¿liwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez do¶wiadczonego Wykonawcê us³ugi,
b) okoliczno¶ciami si³y wy¿szej, np. wyst±pienia zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ z pewno¶ci±, w szczególno¶ci zagra¿aj±cego bezpo¶rednio ¿yciu lub zdrowiu ludzi lub gro¿±cego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
c) nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, takich jak opó¼nienia lub przeszkodami daj±cymi siê przypisaæ Zamawiaj±cemu,
d) z powodu dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie us³ugi, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron,
e) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, je¿eli te zmiany s± korzystne dla Zamawiaj±cego,
f) zmian± stanu faktycznego powoduj±c± nieracjonalno¶æ lub niecelowo¶æ dalszej realizacji zamówienia.
2) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia,
3) zmian kluczowego personelu Wykonawcy pod warunkiem, ¿e osoby zaproponowane bêd± posiada³y takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie,
4) zmian innych warunków umowy, je¿eli w chwili zawarcia umowy nie znane by³y fakty maj±ce na nie wp³yw lub zakres zmian spowoduje nastêpstwa korzystne dla Zamawiaj±cego.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-07 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: http://lsse.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-07 08:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.