Ogłoszenie z dnia 2024-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00434787/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup recyklera drogowego na potrzeby Nadleśnictwa Zwierzyniec
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Zwierzyniec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950015115
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul.Zamojska 6
1.5.2.) Miejscowość: Zwierzyniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-470
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zwierzyniec@lublin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zwierzyniec.lublin.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5dc91716-8d9e-4dab-9c53-8f48c12c54a71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup recyklera drogowego na potrzeby Nadleśnictwa Zwierzyniec2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5dc91716-8d9e-4dab-9c53-8f48c12c54a7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00487002
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00342970/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup recyklera drogowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00434787
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.2.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa przedmiotu zamówienia:
„Zakup recyklera drogowego na potrzeby Nadleśnictwa Zwierzyniec”. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup maszyny drogowej służącej do przebudowy, remontu,
konserwacji dróg i stałych szlaków leśnych wraz z jej dostawą do siedziby Zamawiającego –Nadleśnictwa Zwierzyniec ul. Zamojska 6, 22-470 Zwierzyniec. Wymagania niezbędne dotyczące przedmiotu zamówienia:- Urządzenie fabrycznie nowe, kompletne, gotowe do użytkowania, wymagany rok produkcji
2024,- Maszyna przystosowana do przebudowy (konserwacji) dróg i szlaków leśnych, gruntowych nieulepszonych, ulepszonych, twardych nieulepszonych (kruszywo, tłuczeń) o frakcji min.
0-31,5 mm,- Urządzenie wykonujące równocześnie (przy jednym przejeździe) następujące czynności: frezowanie, mieszanie materiału, profilowanie oraz zagęszczanie, - Wymagana moc nośnika od 120 KM, - Frezowanie na głębokość min. 10 cm,
- Szerokość robocza - min. 2,0 m, - Napęd WOM maszyny – min. 500 obr./min, - Maszyna podłączona do ciągnika rolniczego TUZ kat. I lub II,- Wałek WOM w komplecie,- Gwarancja Wykonawcy - min. 12 miesięcy, - Możliwość niezależnego wyłączania i załączania frezowania i ubijania w zależności od potrzeb. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny przez wyspecjalizowany personel, ponadto zapewni dostępność części zamiennych (pełny serwis) w okresie gwarancji. Wykonawca usunie usterki i wady niezwłocznie (nie dłużej niż 10 dni od skutecznego zawiadomienia go o usterce i wadach drogą elektroniczną (e-mail)). Na dostarczony sprzęt Wykonawca musi udzielić co najmniej 12 miesięcznej gwarancji. Zaoferowanie terminu krótszego niż 12 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty. Termin gwarancji będzie liczony od daty bezusterkowego odbioru dostawy. Podstawą do przekazania przedmiotu zamówienia i wystawienia faktury przez Wykonawcę będzie podpisanie przez obie strony protokołu zdawczo-odbiorczego. W ramach gwarancji Wykonawca musi zapewnić bezpłatną obsługę serwisową na dostarczony sprzęt. Usługi w okresie gwarancji realizowane będą w miejscu użytkowania przedmiotu umowy lub serwisie Wykonawcy, a koszty transportu przedmiotu umowy do serwisu i po naprawie pokryje Wykonawca.
Wykonawca dostarczy gwarancje, instrukcje oraz wszystkie inne dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia sporządzone w języku polskim wraz z dostawą sprzętu. Wykonawca dokona dostawy oraz rozładunku przedmiotu umowy przy siedzibie Zamawiającego na własny koszt, zapewniając jego należyte zabezpieczenie w czasie transportu oraz dbałość przy załadunku i rozładunku. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla pracowników wyznaczonych do obsługi sprzętu. Szkolenie powinno odbyć się w dniu dostawy (w czasie pierwszego uruchomienia sprzętu w siedzibie Zamawiającego lub w specjalnie wyznaczonym miejscu w terenie) i obejmować zakres umożliwiający prawidłową eksploatacje sprzętu. Wykonawca zobowiązuje się do wydania zaświadczeń dla pracowników o przeprowadzonym szkoleniu. Zamawiający nie przewiduje w niniejszym postępowaniu wymogów dotyczących zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, o którym mowa w art. 95 PZP. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Kod CPV:34920000-2 - Sprzęt drogowy, 34921000-9 - Sprzęt do konserwacji dróg. We wszystkich miejscach SWZ lub jej załącznikach, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt2 i ust.3 ustawy PZP, jest to uzasadnione specyfikacja przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 99 ust.5 i art.101 ust 4 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami „lub równoważny” lub „ lub równoważne”, pod warunkiem zapewnienia przez Wykonawcę parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34920000-2 - Sprzęt drogowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34921000-9 - Sprzęt do konserwacji dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 392370 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 392370 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 392370 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IT and C Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123398676
7.3.3) Ulica: ul. Ceramiczna 1 lok.104
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-150
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 392370 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.