Ogłoszenie z dnia 2022-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00402440/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-20
- 2022/BZP 00411238/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa istniejącego budynku ośrodka zdrowia”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konarzyny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979602
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 7
1.5.2.) Miejscowość: Konarzyny
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-607
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 598331008
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@konarzyny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.konarzyny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/konarzyny1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa istniejącego budynku ośrodka zdrowia”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1743518d-5065-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00487069
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011651/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Rozbudowa, remont i termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Konarzynach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00402440/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 909030,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. „Przebudowa istniejącego budynku ośrodka zdrowia” zgodnie z opracowanymi projektami budowlanymi i niezbędnymi pozwoleniami oraz wykazem zadań inwestycyjnych w 2022 r.: „Rozbudowa, remont i termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Konarzynach”.Zamówienie zostało podzielone na 2 części:
Część nr 1 – „Przebudowa istniejącego ośrodka zdrowia – prace zewnętrzne”
Zakres prac w szczególności obejmuje:
- izolację zewnętrzną ścian piwnic poniżej poziomu gruntu wraz z wykonaniem drenażu opaskowego wokół budynku
- poszerzenie pochylni dla niepełnosprawnych wraz ze spocznikiem i schodami zewnętrznymi
- renowacja podjazdu do garażu wraz z renowacją murków oporowych - kominy zewnętrzne po dociepleniu
- izolacja dachu styropapą, wykonanie obróbek blacharskich wraz z rynnami i rurami spustowymi
- izolację ścian fundamentowych i zewnętrznych - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na poziomie piwnic i parteru wraz z bramą garażową
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 517011,68 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. „Przebudowa istniejącego budynku ośrodka zdrowia” zgodnie z opracowanymi projektami budowlanymi i niezbędnymi pozwoleniami oraz wykazem zadań inwestycyjnych w 2022 r.: „Rozbudowa, remont i termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Konarzynach”.Zamówienie zostało podzielone na 2 części:
Część nr 2 – „Przebudowa istniejącego ośrodka zdrowia – prace wewnętrzne”
Zakres prac w szczególności obejmuje:
- przebudowę wraz z wykończeniem (tynkowanie, malowanie) ścian wewnętrznych parteru (bez wykańczania ścian wewnętrznych piwnic);
- wykonanie posadzek na parterze z warstwą wierzchnią z płytek gresowych (bez wykonania izolacji stropu styropianem i ułożenia instalacji ogrzewczej- podłogowej, bez wykonywania posadzek i izolacji posadzek w piwnicy);
- wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej zgodnie z projektem technicznym branży elektrycznej, bez instalacji RTV SAT i Instalacji fotowoltaicznej
- wykonanie wewnętrznej instalacji wody, wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej zgodnie z projektem technicznym branży sanitarnej, bez wentylacji mechanicznej. W zakresie instalacji centralnego ogrzewania wymiana grzejników na parterze zgodnie z rysunkiem wykonawczym oraz montaż bojlera c.w.u. przy istniejącym piecu. Zamówienie nie obejmuje instalacji c.o. Piętra 1, należy jedynie doprowadzić c.w.u. do pomieszczeń na parterze oraz piętrze
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262700-8 - Przebudowa budynków
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 392019,215 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 431608,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 602000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 431608,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Kompleksowej Obsługi Inwestycji "Ankra-Bis" Małgorzata Trojańska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8421360384
7.3.3) Ulica: Św. Wojciech 9
7.3.4) Miejscowość: Bytów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 431608,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na „Przebudowa istniejącego budynku ośrodka zdrowia” ogłoszonego w BZP pod numerem: 2022/BZP/ 00402440/01 w dniu 20.10.2022 (I zmiana ogłoszenia z dnia: 26.10.2022 o nr 2022/BZP 00411238/01) do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia: 04.11.20222 do godz. 10:00 dla części 2: „Przebudowa istniejącego ośrodka zdrowia – prace wewnętrzne” wpłynęły trzy oferty od:
1) Przedsiębiorstwo Kompleksowej Obsługi Inwestycji „Ankra-Bis” Małgorzata Trojańska, Rzepnica, ul. Św. Wojciecha 9, 77-100 Bytów, cena brutto: 398.500,00 zł
2) Usługi Montażowo – Serwisowe, Marcin Wirkus, Żukówko 36, 77-121 Żukówko, cena brutto: 320.000,00 zł
3) MAJKOWSKI – BAU SP. Z O. O. ul. Asnyka 22, 83-400 Kościerzyna, cena brutto: 610.248,10 zł brutto
Przed otwarciem ofert, Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o maksymalnej kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla części 2 „Przebudowa istniejącego ośrodka zdrowia – prace wewnętrzne” , tj. 200.000,00 zł brutto.
Wobec tego, że ceny ofert złożonych w niniejszym postępowaniu przewyższają kwotę którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w ramach części drugiej, Zamawiający unieważnił niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI KONARZYNY
więcej: przetargi KONARZYNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.