eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konarzyny"Przebudowa istniejącego budynku ośrodka zdrowia"



Ogłoszenie z dnia 2022-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa istniejącego budynku ośrodka zdrowia”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konarzyny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979602

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 7

1.5.2.) Miejscowość: Konarzyny

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-607

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 598331008

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@konarzyny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.konarzyny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/konarzyny

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa istniejącego budynku ośrodka zdrowia”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1743518d-5065-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00487069

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011651/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Rozbudowa, remont i termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Konarzynach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00402440/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 909030,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. „Przebudowa istniejącego budynku ośrodka zdrowia” zgodnie z opracowanymi projektami budowlanymi i niezbędnymi pozwoleniami oraz wykazem zadań inwestycyjnych w 2022 r.: „Rozbudowa, remont i termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Konarzynach”.
Zamówienie zostało podzielone na 2 części:
Część nr 1 – „Przebudowa istniejącego ośrodka zdrowia – prace zewnętrzne”
Zakres prac w szczególności obejmuje:
- izolację zewnętrzną ścian piwnic poniżej poziomu gruntu wraz z wykonaniem drenażu opaskowego wokół budynku
- poszerzenie pochylni dla niepełnosprawnych wraz ze spocznikiem i schodami zewnętrznymi
- renowacja podjazdu do garażu wraz z renowacją murków oporowych - kominy zewnętrzne po dociepleniu
- izolacja dachu styropapą, wykonanie obróbek blacharskich wraz z rynnami i rurami spustowymi
- izolację ścian fundamentowych i zewnętrznych - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na poziomie piwnic i parteru wraz z bramą garażową

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 517011,68 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. „Przebudowa istniejącego budynku ośrodka zdrowia” zgodnie z opracowanymi projektami budowlanymi i niezbędnymi pozwoleniami oraz wykazem zadań inwestycyjnych w 2022 r.: „Rozbudowa, remont i termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Konarzynach”.
Zamówienie zostało podzielone na 2 części:
Część nr 2 – „Przebudowa istniejącego ośrodka zdrowia – prace wewnętrzne”
Zakres prac w szczególności obejmuje:
- przebudowę wraz z wykończeniem (tynkowanie, malowanie) ścian wewnętrznych parteru (bez wykańczania ścian wewnętrznych piwnic);
- wykonanie posadzek na parterze z warstwą wierzchnią z płytek gresowych (bez wykonania izolacji stropu styropianem i ułożenia instalacji ogrzewczej- podłogowej, bez wykonywania posadzek i izolacji posadzek w piwnicy);
- wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej zgodnie z projektem technicznym branży elektrycznej, bez instalacji RTV SAT i Instalacji fotowoltaicznej
- wykonanie wewnętrznej instalacji wody, wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej zgodnie z projektem technicznym branży sanitarnej, bez wentylacji mechanicznej. W zakresie instalacji centralnego ogrzewania wymiana grzejników na parterze zgodnie z rysunkiem wykonawczym oraz montaż bojlera c.w.u. przy istniejącym piecu. Zamówienie nie obejmuje instalacji c.o. Piętra 1, należy jedynie doprowadzić c.w.u. do pomieszczeń na parterze oraz piętrze

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262700-8 - Przebudowa budynków

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 392019,215 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 431608,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 602000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 431608,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Kompleksowej Obsługi Inwestycji "Ankra-Bis" Małgorzata Trojańska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8421360384

7.3.3) Ulica: Św. Wojciech 9

7.3.4) Miejscowość: Bytów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 431608,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na „Przebudowa istniejącego budynku ośrodka zdrowia” ogłoszonego w BZP pod numerem: 2022/BZP/ 00402440/01 w dniu 20.10.2022 (I zmiana ogłoszenia z dnia: 26.10.2022 o nr 2022/BZP 00411238/01) do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia: 04.11.20222 do godz. 10:00 dla części 2: „Przebudowa istniejącego ośrodka zdrowia – prace wewnętrzne” wpłynęły trzy oferty od:
1) Przedsiębiorstwo Kompleksowej Obsługi Inwestycji „Ankra-Bis” Małgorzata Trojańska, Rzepnica, ul. Św. Wojciecha 9, 77-100 Bytów, cena brutto: 398.500,00 zł
2) Usługi Montażowo – Serwisowe, Marcin Wirkus, Żukówko 36, 77-121 Żukówko, cena brutto: 320.000,00 zł
3) MAJKOWSKI – BAU SP. Z O. O. ul. Asnyka 22, 83-400 Kościerzyna, cena brutto: 610.248,10 zł brutto
Przed otwarciem ofert, Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o maksymalnej kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla części 2 „Przebudowa istniejącego ośrodka zdrowia – prace wewnętrzne” , tj. 200.000,00 zł brutto.
Wobec tego, że ceny ofert złożonych w niniejszym postępowaniu przewyższają kwotę którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w ramach części drugiej, Zamawiający unieważnił niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.