Ogłoszenie z dnia 2023-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00394352/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynków OSP na terenie gminy Zaklików
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zaklików
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409130
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zachodnia 15
1.5.2.) Miejscowość: Zaklików
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-470
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowiena@zaklikow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaklikow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
zaklikow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynków OSP na terenie gminy Zaklików2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d297c3c-520d-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00487090
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027943/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Budowa budynku Remizy OSP w Starych Barakach - etap 2
1.1.10 Modernizacja budynku OSP w Zdziechowicach Drugich (instalacje elektryczne)
1.1.68 Modernizacja budynku OSP w Lipie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00394352
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.28.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Modernizacja budynku OSP w Lipie”.Zakres zamówienia obejmuje remont schodów zewnętrznych (frontowych) budynku oraz remont korytarza zlokalizowanego na parterze budynku wraz z wymianą drzwi wewnętrznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262700-8 - Przebudowa budynków
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 21193,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa budynku Remizy OSP w Starych Barakach - etap 2 (kontynuacja)”.Zakres zamówienia obejmuje kontynuację robót budowlanych na realizowanym obiekcie Remizy OSP w Starych Barakach, w szczególności:
- wykonanie posadzki przemysłowej w pomieszczeniu garażowym
- montaż stolarki okiennej
- montaż stolarki drzwiowej zewnętrznej
- montaż drzwi pomiędzy garażem a kotłownią.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
4.5.5.) Wartość części: 43011,77 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Modernizacja budynku OSP w Zdziechowicach Drugich (instalacje elektryczne)”.Zakres zamówienia obejmuje przebudowę instalacji elektrycznej na parterze budynku, zgodnie z zakresem wskazanym w dokumentacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 13915,23 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83046,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83046,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83046,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAROSŁAW KASAK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO- USŁUGOWE KAS-BUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8671221637
7.3.4) Miejscowość: Trześń
7.3.5) Kod pocztowy: 37-470
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83046,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-09Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43056,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43056,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43056,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarosław Kasak Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe KAS-BUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8671221637
7.3.4) Miejscowość: Trześń
7.3.5) Kod pocztowy: 39-432
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JAROSŁAW KASAK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO- USŁUGOWE KAS-BUD
jakie przetargi wygrała firma
JAROSŁAW KASAK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO- USŁUGOWE KAS-BUD
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43056,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-24INNE PRZETARGI ZAKLIKÓW
więcej: przetargi ZAKLIKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- IZP.042.12.5.2023_2Termomodernizacja zabytkowego budynku w zespole pałacowo-parkowym we Włosieniu Część II
- Zagospodarowanie terenu byłego cmentarza w Słońsku - etap I
- Remont Biblioteki w Żarach w zakresie poprawy stanu technicznego budynku
- Dostosowanie infrastruktury Szkoły Podstawowej nr 1 im. gen. B. Prugara-Ketlinga w Sanoku do potrzeb osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w rejonie ul. Turystycznej w m. Cisiec, gmina Węgierska Górka
- Modernizacja klimatyzacji pomieszczeń Zarządu Powiatu Piotrkowskiego ul. Dąbrowskiego 7.
więcej: Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.