Ogłoszenie z dnia 2022-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00425539/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„ Udzielenie w 2022 r. i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 800 000,00 zł”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PACYNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015810
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wyzwolenia 7
1.5.2.) Miejscowość: Pacyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-541
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 2858080
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.promocja@pacyna.mazowsze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pacyna.mazowsze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eed7b3ec-c54d-11ec-aa46-6a814e8de9281.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ Udzielenie w 2022 r. i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 800 000,00 zł”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77e1f1b5-5c3d-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00487091
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021426/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 „ Udzielenie w 2022 r. i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 800 000,00 zł”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00425539/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPPG.271.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 307000,00
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa bankowa w zakresie udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego na 2022 rok deficytu budżetu w łącznej kwocie 800 000,00 zł.
Przewidywany harmonogram wykorzystania kredytu:
• Grudzień 2022 rok
Kredyt będzie wykorzystywany według potrzeb Zamawiającego przy wcześniejszym zgłoszeniu do Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w pełni przyznanego kredytu.
Zamawiający może zmienić harmonogram spłaty kredytu w okresie kredytowania bez prowizji
i opłat bankowych.
2. Charakterystyka kredytu:
1. kwota kredytu 800 000,00 PLN (słownie: osiemset tysięcy 00/100 ),
2. okres spłaty kredytu: od 31.03.2026 r. do 31.12.2027r.
3. karencja w spłacie kredytu do dnia 31 marca 2026 r.
4. spłata kredytu nastąpi w ratach:
a) 31.03.2026 roku kwota - 100 000,00 zł
b) 30.06.2026 roku kwota - 100 000,00 zł
c) 30.09.2026 roku kwota - 100 000,00 zł
d) 31.12.2026 roku kwota - 100 000,00 zł
e) 31.03.2027 roku kwota - 100 000,00 zł
f) 30.06.2027 roku kwota - 100 000,00 zł
g) 30.09.2027 roku kwota - 100 000,00 zł
h) 31.12. 2027 roku kwota - 100 000,00 zł
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty części lub całości kredytu w terminie wcześniejszym bez dodatkowych prowizji, opłat.
3. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zamiarze dokonania wcześniejszej spłaty.
4. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania.
5. Spłata odsetek nastąpi po uruchomieniu kredytu miesięcznie w ostatnim dniu kończącym miesiąc.
6. W okresie karencji odsetki od udzielonego kredytu płatne będą w okresach miesięcznych w ostatnim dniu miesiąca.
7. Jeżeli termin spłaty przypada w dniu ustawowo wolnym od pracy spłata kredytu może nastąpić w pierwszym dniu roboczym po tym dniu.
8. Przy uruchomieniu kredytu należy przyjąć stawkę WIBOR 3M z dnia uruchomienia kredytu. Zmiany stawki w całym okresie kredytowania należy dokonywać pierwszego dnia rozpoczynającego kolejny okres tj. pierwszy dzień miesiąca do ostatniego dnia okresu tj. ostatniego dnia miesiąca.
9. Kredyt powinien być udzielony w oparciu o zmienną stopę procentową na podstawie stawki referencyjnej WIBOR 3M powiększonej o oferowaną marżę banku lub pomniejszoną o oferowany upust.
10. Przez okres spłaty kredytu oferowana marża nie może zostać podwyższona, a upust zmniejszony.
11. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny In blanco Zamawiającego z deklaracją wekslową. Zamawiający nie wyraża zgody na podpisanie oświadczenia o poddaniu się do egzekucji.
12. Koszty obsługi kredytu stanowią:
1) oprocentowanie kredytu.
2) prowizje od kwoty udzielonego kredytu
3) inne opłaty związane z udzieleniem kredytu,
13. Wykonawca będzie naliczał odsetki od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu ze wskazaniem sposobu naliczania odsetek.
14. Za spłatę odsetek oraz rat kapitału należy przyjąć dzień wpływu należności na rachunek Wykonawcy. Jeżeli termin płatności przypada na dzień uznany za ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek i rat kapitału następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 248013,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259587,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 248013,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spóldzielczy "MAZOWSZE" w Płocku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7741308338
7.3.3) Ulica: Warmińska 12
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-408
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY "MAZOWSZE" W PŁOCKU
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY "MAZOWSZE" W PŁOCKU
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 248013,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-12-28 do 2027-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie Gminie Zławieś Wielka kredytu długoterminowego
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 5 000 000 PLN na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek na kwotę 1 338 933,13 zł
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 1.342.720,00 zł (słownie: jeden milion trzysta czterdzieści dwa tysiące siedemset dwadzieścia złotych).
- Obsługa bankowa budżetu gminy Nowa Sucha i jednostek organizacyjnych w okresie od 1 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2028r.
- Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 1 350 000,00 zł
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.