Ogłoszenie z dnia 2024-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00450354/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewóz dzieci z placówek oświatowych Gminy Zator na kryty basen w Andrychowie w ramach realizowanego projektu pn. „Już pływam”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Burmistrz Zatora
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181913
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Zator
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-640
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 8412212
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zator.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zator.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fc95c2e5-9bcd-4bfe-a5ee-978da6209fe71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przewóz dzieci z placówek oświatowych Gminy Zator na kryty basen w Andrychowie w ramach realizowanego projektu pn. „Już pływam”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc95c2e5-9bcd-4bfe-a5ee-978da6209fe7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00487170
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021397/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Przewóz dzieci z placówek oświatowych Gminy Zator na kryty basen w Andrychowie w ramach realizowanego projektu pn. „Już pływam”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00450354
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DI.271.18.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienia pn.: Przewóz dzieci z placówek oświatowych Gminy Zator na kryty basen w Andrychowie w ramach realizowanego projektu pn. „Już pływam”.
2. Zamówienie dotyczy dowozu dzieci i młodzieży zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, harmonogramem dowożenia dzieci i młodzieży oraz regulaminem przewozu dzieci z placówek oświatowych Gminy Zator na basen w Andrychowie w ramach realizowanego projektu pn. „Już pływam”.
Autobus zabiera uczniów oraz ich opiekunów tylko z wyznaczonych przystanków ustalonych przez organizatora przewozu tj.
• Spod Szkoły Podstawowej w Zatorze, ul. Kongresowa 11,
• Spod Szkoły Podstawowej w Podolszu, ul. Zatorska 37,
• Spod Szkoły Podstawowej w Smolicach, ul. Edukacyjna 3,
• Spod Szkoły Podstawowej w Grodzisku, ul. Grodowa 3,
• Spod Szkoły Podstawowej w Graboszycach, Wadowicka 145,
Autobus zabiera dzieci oraz opiekunów spod danej szkoły i zawozi na basen prowadzony przez Miejski Ośrodek Sportu, Kultury i Turystyki w Andychowie 34-120 Andrychów ul. Włókniarzy 11, bez przystanków innych niż tych ujętych w harmonogramie dowożenia.
Dowóz dzieci i młodzież na basen odbywać się będzie w miesiącach: wrzesień, październik, listopad 2024 r. Łączna liczba wyjazdów – 36 po 12 dla każdej z tras, 3 wyjazdy w tygodniu dla 45 uczniów oraz 3 opiekunów (zgodnie z harmonogramem dowożenia):
• Trasa nr 1 SP Zator (45 dzieci + 3 opiekunów) – Andrychów Basen – SP Zator, około 40 km.
• Trasa nr 2 SP Smolice (15 dzieci + 1 opiekun) – SP Podolsze (30 dzieci + 2 opiekunów) – Andrychów Basen – SP Podolsze – SP Smolice, około 68 km.
• Trasa nr 3 SP Grodzisko (15 dzieci + 1 opiekun) – SP Graboszyce (30 dzieci + 2 opiekunów) – Andrychów Basen – SP Graboszyce – SP Grodzisko, około 38 km.
3. Zamawiający zastrzega możliwość przesunięcia dowożenia dzieci i młodzieży na basen także na inne miesiące.
4. Zamawiający zapewnia opiekunów w trakcie przewozu dzieci i młodzieży.
5. Wykonawca musi dysponować przynajmniej dwoma, w pełni sprawnymi, przystosowanymi do przewozu osób autobusami, o minimalnej liczbie miejsc siedzących – 49 każdy, z których drugi autobus stanowi rezerwę w przypadku awarii autobusu podstawowego.
6. W razie awarii autobusu Wykonawca zobowiązuje się do jego niezwłocznej naprawy lub podstawienia pojazdu zastępczego spełniającego wszystkie warunki do przewozu dzieci i wywiązania się ze zlecenia w możliwie krótkim czasie, wskazanym w ofercie. O awarii Wykonawca zawiadamia niezwłocznie (tego samego dnia) Zamawiającego. W razie przekroczenia limitów czasu obowiązują kary umowne jak w projekcie umowy.
7. Autobusy muszą spełniać wszystkie wymagania techniczne, przewidziane odpowiednimi przepisami. Dokumenty pojazdów do okazania przed podpisaniem umowy.
8. Autobusy muszą być objęte ubezpieczeniem OC i NNW oraz posiadać sprawne ogrzewanie wg potrzeb. Dokumenty pojazdów do okazania przed podpisaniem umowy.
9. Autobusy muszą posiadać normę emisji spalin minimum EURO 4 w przypadku pojazdów z silnikiem benzynowym oraz EURO 5 w przypadku pojazdów z silnikiem Diesla. Dokumenty pojazdów do okazania przed podpisaniem umowy.
10. Wykonawca zapewnia kierowcę autobusu, który musi posiadać wszelkie uprawnienia do przewozu osób przewidziane prawem, odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie. Kierowca autobusu musi być zatrudniony na umowę o pracę, jeżeli wykonywanie czynności w ramach zamówienia polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
11. Wykonawca powinien w pełni przestrzegać bezpieczeństwa wszystkich przewożonych uczniów w pojeździe, zabezpieczyć wszelkie środki do udzielenia pierwszej pomocy w czasie przebywania uczniów w pojeździe.
12. Wykonawca przed wykonaniem usługi dowozu dzieci zobowiązany jest opracować i wdrożyć Standardy ochrony małoletnich – do wglądu na życzenie Zamawiającego wraz z oświadczeniami kierowców o zaznajomieniu i przyjęciu do stosowania przedmiotowych Standardów ochrony małoletnich - w terminie do 30 dni od dnia wezwania do przedłożenia stosownych dokumentów.
13. Kierowca autobusu przed wykonaniem usługi dowozu dzieci powinien być zweryfikowany w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym – odpowiednie zaświadczenia do wzglądu na życzenie Zamawiającego - w terminie do 30 dni od dnia wezwania do przedłożenia zaświadczenia.
14. Usługa dowozu dzieci i młodzieży, stosownie do art. 100 ustawy Pzp musi uwzględniać wymagania dotyczące dostępności dla osób niepełnosprawnych.
15. Długość i przebieg poszczególnych tras, termin wykonywania zamówienia (np. w związku ze zmianami w przepisach prawa, przebudową dróg lub przedłużającym się okresem zamknięcia szkół spowodowanym np.: epidemią itp.), a także godziny odjazdu z poszczególnych przystanków, mogą ulec weryfikacji w trakcie trwania umowy na wniosek Zamawiającego i nie wymagają sporządzania aneksu do umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30240 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30240 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30240 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAVIZ TRANSPORT & PRZEWOZY AUTOKAROWE DAWID BRUSIK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 389214290
7.3.3) Ulica: GÓRNA 36
7.3.4) Miejscowość: FRYDRYCHOWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 34-108
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DAVIZ transport & przewozy autokarowe Dawid Brusik
jakie przetargi wygrała firma
DAVIZ transport & przewozy autokarowe Dawid Brusik
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30240,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi transportu drogowego osób na rzecz Fundacji im. Brata Alberta Środowiskowego Domu Samopomocy "Szymonówka" w Nieszawie
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół, przedszkoli i specjalistycznych placówek oświatowych
- "Świadczenie usług przewozowych w ramach powiatowych przewozów pasażerskich o charakterze użyteczności publicznej w publicznym transporcie zbiorowym na terenie powiatu dąbrowskiego"
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Klwów w formie zakupu biletów miesięcznych
- Wykonanie usług przewozu regularnego na linii autobusowej P-1 w ramach lokalnego transportu zbiorowego na terenie Miasta Piastowa
- świadczenie usług w zakresie zabezpieczenia transportu zespołem specjalistycznym ,,S" pacjentów na terenie m. Wrocławia oraz poza jego granicami
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.