eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaMateriały informacyjno-promocyjne dotyczące budowy III linii metra Etap I Praga



Ogłoszenie z dnia 2024-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Materiały informacyjno-promocyjne dotyczące budowy III linii metra Etap I Praga

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: METRO WARSZAWSKIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015314592

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wilczy Dół 5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-798

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: (22) 655-46-73

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam-eh@metro.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://postepowania.metro.waw.pl/servlet/HomeServlet

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://postepowania.metro.waw.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - usługi transportowe

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Materiały informacyjno-promocyjne dotyczące budowy III linii metra Etap I Praga

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-321c22c8-03a0-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00487185

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00329173

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WP.25.00035.2024.K.D.BEDA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 13248,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem Zamówienia jest wydruk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dotyczących budowy III linii metra etap I Praga, w podziale na zadania.
Zadanie 1 obejmuje wydruk broszury informacyjno – promocyjnej.
Szczegółowy opis oraz wykaz materiałów informacyjno – promocyjnych objętych Przedmiotem Zamówienia w podziale na poszczególne Zadania został wyspecyfikowany w Specyfikacji Technicznej (zwanej dalej „ST”) stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ i będącej jej integralną częścią.
2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej Zadań z zastrzeżeniem, że w przypadku złożenia oferty na dane Zadanie, zakres oferty musi obejmować całe Zadanie, którego dotyczy oferta.
3. Przedmiot Zamówienia zostanie zrealizowany zgodnie z dokumentacją postępowania, tj. SWZ i jej załącznikami, w szczególności z ST oraz ze Wzorem Umowy stanowiącą załącznik nr 2 do SWZ.
4. W przypadku otrzymania dofinansowania z funduszy Unii Europejskiej, obejmującego Przedmiot niniejszego Zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania wymogów związanych z promocją projektu, tj. zamieszczenia na materiałach promocyjno-informacyjnych logo programu oraz informacji
o udziale Unii Europejskiej we współfinansowaniu projektu.
5. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023, poz. 1465 z późn. zm.), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji Przedmiotu Zamówienia.
6. Wykonawca zrealizuje Przedmiot Zamówienia z zachowaniem poniższych terminów:
1) Zamawiający w terminie do 2 dni roboczych od daty zawarcia umowy, przekaże Wykonawcy drogą elektroniczną projekty graficzne materiałów informacyjno - promocyjnych;
2) Wykonawca dostarczy broszury do Zamawiającego w terminie do 10 dni roboczych (lub w krótszym terminie zadeklarowanym w ofercie) od daty przekazania przez Zamawiającego projektów graficznych materiałów informacyjno - promocyjnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.5.5.) Wartość części: 6350,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem Zamówienia jest wydruk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dotyczących budowy III linii metra etap I Praga, w podziale na 2 zadania.
Zadanie 2 obejmuje wykonanie ścianki informacyjno – promocyjnej wraz z wydrukiem.
Szczegółowy opis oraz wykaz materiałów informacyjno – promocyjnych objętych Przedmiotem Zamówienia w podziale na poszczególne Zadania został wyspecyfikowany w Specyfikacji Technicznej (zwanej dalej „ST”) stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ i będącej jej integralną częścią.
2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej Zadań z zastrzeżeniem, że w przypadku złożenia oferty na dane Zadanie, zakres oferty musi obejmować całe Zadanie, którego dotyczy oferta.
3. Przedmiot Zamówienia zostanie zrealizowany zgodnie z dokumentacją postępowania, tj. SWZ i jej załącznikami, w szczególności z ST oraz ze Wzorem Umowy stanowiącą załącznik nr 2 do SWZ.
4. W przypadku otrzymania dofinansowania z funduszy Unii Europejskiej, obejmującego Przedmiot niniejszego Zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania wymogów związanych z promocją projektu, tj. zamieszczenia na materiałach promocyjno-informacyjnych logo programu oraz informacji
o udziale Unii Europejskiej we współfinansowaniu projektu.
5. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023, poz. 1465 z późn. zm.), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji Przedmiotu Zamówienia.
6. Wykonawca zrealizuje Przedmiot Zamówienia z zachowaniem poniższych terminów:
1) Zamawiający w terminie do 2 dni roboczych od daty zawarcia umowy, przekaże Wykonawcy drogą elektroniczną projekty graficzne materiałów informacyjno - promocyjnych;
2) Wykonawca dostarczy wykonane ścianki wraz z wydrukiem do Zamawiającego w terminie do 10 dni roboczych (lub w krótszym terminie zadeklarowanym w ofercie) od daty przekazania przez Zamawiającego projektów graficznych materiałów informacyjno - promocyjnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.5.5.) Wartość części: 6898,08 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8610,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8610,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8610,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Reklamowa Cieślik-Studio L Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6791026110

7.3.3) Ulica: ul. Kisielewskiego 28

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-598

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8610,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-28

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7662,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7662,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7662,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Reklamowa Cieślik-Studio L Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6791026110

7.3.3) Ulica: ul. Kisielewskiego 28

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-598

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7662,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.