Ogłoszenie z dnia 2024-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00329173/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Materiały informacyjno-promocyjne dotyczące budowy III linii metra Etap I Praga
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: METRO WARSZAWSKIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015314592
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wilczy Dół 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-798
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: (22) 655-46-73
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam-eh@metro.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://postepowania.metro.waw.pl/servlet/HomeServlet
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://postepowania.metro.waw.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - usługi transportowe
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Materiały informacyjno-promocyjne dotyczące budowy III linii metra Etap I Praga2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-321c22c8-03a0-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00487185
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00329173
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WP.25.00035.2024.K.D.BEDA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 13248,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem Zamówienia jest wydruk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dotyczących budowy III linii metra etap I Praga, w podziale na zadania.Zadanie 1 obejmuje wydruk broszury informacyjno – promocyjnej.
Szczegółowy opis oraz wykaz materiałów informacyjno – promocyjnych objętych Przedmiotem Zamówienia w podziale na poszczególne Zadania został wyspecyfikowany w Specyfikacji Technicznej (zwanej dalej „ST”) stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ i będącej jej integralną częścią.
2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej Zadań z zastrzeżeniem, że w przypadku złożenia oferty na dane Zadanie, zakres oferty musi obejmować całe Zadanie, którego dotyczy oferta.
3. Przedmiot Zamówienia zostanie zrealizowany zgodnie z dokumentacją postępowania, tj. SWZ i jej załącznikami, w szczególności z ST oraz ze Wzorem Umowy stanowiącą załącznik nr 2 do SWZ.
4. W przypadku otrzymania dofinansowania z funduszy Unii Europejskiej, obejmującego Przedmiot niniejszego Zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania wymogów związanych z promocją projektu, tj. zamieszczenia na materiałach promocyjno-informacyjnych logo programu oraz informacji
o udziale Unii Europejskiej we współfinansowaniu projektu.
5. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023, poz. 1465 z późn. zm.), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji Przedmiotu Zamówienia.
6. Wykonawca zrealizuje Przedmiot Zamówienia z zachowaniem poniższych terminów:
1) Zamawiający w terminie do 2 dni roboczych od daty zawarcia umowy, przekaże Wykonawcy drogą elektroniczną projekty graficzne materiałów informacyjno - promocyjnych;
2) Wykonawca dostarczy broszury do Zamawiającego w terminie do 10 dni roboczych (lub w krótszym terminie zadeklarowanym w ofercie) od daty przekazania przez Zamawiającego projektów graficznych materiałów informacyjno - promocyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 6350,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem Zamówienia jest wydruk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dotyczących budowy III linii metra etap I Praga, w podziale na 2 zadania.Zadanie 2 obejmuje wykonanie ścianki informacyjno – promocyjnej wraz z wydrukiem.
Szczegółowy opis oraz wykaz materiałów informacyjno – promocyjnych objętych Przedmiotem Zamówienia w podziale na poszczególne Zadania został wyspecyfikowany w Specyfikacji Technicznej (zwanej dalej „ST”) stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ i będącej jej integralną częścią.
2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej Zadań z zastrzeżeniem, że w przypadku złożenia oferty na dane Zadanie, zakres oferty musi obejmować całe Zadanie, którego dotyczy oferta.
3. Przedmiot Zamówienia zostanie zrealizowany zgodnie z dokumentacją postępowania, tj. SWZ i jej załącznikami, w szczególności z ST oraz ze Wzorem Umowy stanowiącą załącznik nr 2 do SWZ.
4. W przypadku otrzymania dofinansowania z funduszy Unii Europejskiej, obejmującego Przedmiot niniejszego Zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania wymogów związanych z promocją projektu, tj. zamieszczenia na materiałach promocyjno-informacyjnych logo programu oraz informacji
o udziale Unii Europejskiej we współfinansowaniu projektu.
5. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023, poz. 1465 z późn. zm.), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji Przedmiotu Zamówienia.
6. Wykonawca zrealizuje Przedmiot Zamówienia z zachowaniem poniższych terminów:
1) Zamawiający w terminie do 2 dni roboczych od daty zawarcia umowy, przekaże Wykonawcy drogą elektroniczną projekty graficzne materiałów informacyjno - promocyjnych;
2) Wykonawca dostarczy wykonane ścianki wraz z wydrukiem do Zamawiającego w terminie do 10 dni roboczych (lub w krótszym terminie zadeklarowanym w ofercie) od daty przekazania przez Zamawiającego projektów graficznych materiałów informacyjno - promocyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 6898,08 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8610,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8610,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8610,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Reklamowa Cieślik-Studio L Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6791026110
7.3.3) Ulica: ul. Kisielewskiego 28
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-598
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA REKLAMOWA CIEŚLIK-STUDIO L SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA REKLAMOWA CIEŚLIK-STUDIO L SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8610,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7662,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7662,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7662,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Reklamowa Cieślik-Studio L Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6791026110
7.3.3) Ulica: ul. Kisielewskiego 28
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-598
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA REKLAMOWA CIEŚLIK-STUDIO L SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA REKLAMOWA CIEŚLIK-STUDIO L SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7662,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-28INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
- Zaprojektowanie, wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów promocyjnych na konferencję "Demonstracje z zakresu produkcji i wykorzystania krajowych źródeł białka na cele paszowe".
- Dostawa oznakowanych materiałów promocyjnych w ramach Planu operacyjnego KSOW+ na rok 2025 dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- Zakup artykułów promocyjnych oznakowanych logiem Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie i nazwą wydziału.
- Zakup artykułów promocyjnych ze znakowaniem UMG
- Zakup gadżetów promocyjnych ze znakowaniem UMG
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.