eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Imielin"Budowa wodociągu i kanalizacji deszczowej wraz z przebudową drogi ul. Rubinowej w Imielinie."



Ogłoszenie z dnia 2024-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa wodociągu i kanalizacji deszczowej wraz z przebudową drogi ul. Rubinowej w Imielinie.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Imielin

1.3.) Oddział zamawiającego: Miasto Imielin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258262

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Imielińska 81

1.5.2.) Miejscowość: Imielin

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-407

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 322254137

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@imielin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.imielin.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6455c4a7-2a4f-11ef-b373-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa wodociągu i kanalizacji deszczowej wraz z przebudową drogi ul. Rubinowej w Imielinie.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6455c4a7-2a4f-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00487216

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060994/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 „Przebudowa ul. Rubinowej w Imielinie.”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00368142

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.18.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje prowadzenie robót w pasie drogowym drogi gminnej ul. Rubinowa, od skrzyżowania z drogą powiatową ulica Podmiejska, poprzez skrzyżowania z drogami gminnymi ulica Kusocińskiego oraz ulicą Dunikowskiego, do linii lasu.
W roku 2024 należy wykonać w pełnym zakresie odcinek ulicy Rubinowej od ulicy Podmiejskiej do ulicy Kusocińskiego wraz
z oddaniem do użytkowania. Roboty na odcinku ulicy Rubinowej od ulicy Kusocińskiego do linii lasu należy rozpocząć i
zakończyć w roku 2025.
2. Zadanie w szczególności obejmuje roboty budowlane w zakresie:
• przebudowy jezdni ul. Rubinowej;
• przebudowy poboczy;
• przebudowy i budowy zjazdów;
• przebudowy dojść do furtek;
• budowy sieci kanalizacji deszczowej;
• budowy sieci wodociągowej wraz z przyłączami;
• przebudowy gazociągu;
• zieleni drogowej i wycinki drzew;
• przebudowy sieci telekomunikacyjnej;
• przebudowy sieci oświetlenia i sieci elektroenergetycznej;
• oznakowania pionowego i poziomego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia obejmujący
przedmiary robót oraz dokumentację projektową. Ze względu na tzw. rozliczenie kosztorysowe robót Wykonawcy wyceniają
się na podstawie załączonych przedmiarów robót. Dokumentacja projektowa jest elementem pomocniczym, który ma
posłużyć Wykonawcom do prawidłowego i rzetelnego przygotowania oferty.
4. Roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego zamówienia będą realizowane w oparciu o zgłoszenie robót
budowlanych.
5. Zamawiający będzie wymagał od wybranego Wykonawcy przed podpisaniem umowy dostarczenia kosztorysu ofertowego
szczegółowego w formie papierowej i w formie edytowalnej oraz harmonogramu rzeczowo – finansowego. Kosztorys
ofertowy szczegółowy jest wymagany między innymi rozliczenia ewentualnych robót dodatkowych i zamiennych.
6. Zamówienie obejmuje wykonanie przez Wykonawcę całego zakresu robót w oparciu o dokumentację projektową oraz
uzyskanie wszelkich uzgodnień, odbiorów, zezwoleń i projektów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Czas
potrzebny na uzyskanie pozwolenia na użytkowanie zawiera się w czasie realizacji całości zadania. Koszty uzyskania
wszelkich pozwoleń i decyzji pokrywa Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7132267,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9609729,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7132267,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Infrax Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367408254

7.3.3) Ulica: Jedlińska 97

7.3.4) Miejscowość: Bojszowy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-220

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7132267,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-22

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Brak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.