Ogłoszenie z dnia 2024-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00420192/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont pomieszczeń Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Górze Kalwarii Filia SPZOZ w Baniosze”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016181880
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: por. Jana Białka 4
1.5.2.) Miejscowość: Góra Kalwaria
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-530
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22-4843430
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gorakalwaria.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.gorakalwaria.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gorakalwaria1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont pomieszczeń Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Górze Kalwarii Filia SPZOZ w Baniosze”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-525d6c4f-290f-4398-8aab-9ec164cc7290
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00487255
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00420192
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZAP.271.12024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 925839,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Górze Kalwarii - Filia SPZOZ w Baniosze przy ul. Puławskiej 2A w Baniosze, zgodnie z dokumentacją.
W ramach zamówienia należy wykonać:
- demontaż części ścianek działowych przy zachowaniu istniejącego układu konstrukcyjnego;
- wzmocnienie podłoża, wykonanie nowych posadzek, częściowe skucie posadzek istniejących w zależności od nierówności;
- wykonanie posadzki w miejscach ubytków i wylewek samopoziomujących;
- uzupełnienie istniejącego tynku wapienno – cementowego w miejscach ubytków;
- gładzie gipsowe;
- demontaż instalacji elektrycznych i teletechnicznych;
- demontaż umywalek, misek ustępowych, armatury sanitarnej;
- okładziny ścienne, malowanie ścian, tapetowanie;
- nowe ściany działowe w technologii suchej zabudowy g – k na stelażu gr. 75 mm z podwójnym opłytowaniem w klasie odporności ogniowej EI 15. Przy urządzeniach z wodą płyty wodoodporne.
- obudowę rur co i wod – kan w technologii suchej zabudowy g – k;
- montaż sufitu podwieszanego systemowego, modułowego o wymiarach 60 x 60 cm;
- izolację akustyczna pomieszczenia technicznego, pom. nr 18;
- izolację przeciwwodną w pomieszczeniach wilgotnych oraz przy umywalkach 2 x folia w płynie i taśmy uszczelniające;
- ułożenie wykładziny podłogowej homogenicznej rulonowej o gr. min. 2 mm do stosowania w obiektach służby zdrowia wraz z cokołami 10 cm w gabinetach;
- montaż nowej stolarki drzwiowej oraz okiennej w rejestracji;
- instalację wod – kan;
- instalacje elektryczne;
- instalacje niskoprądowe;
- instalację do podłączenia pompy ssaka i sprężonego powietrza;
- montaż oświetlenia;
- montaż wentylatorów mechanicznych w łazienkach, pom. socjalnym i szatni personelu, odpady medyczne/pom. porządkowe;
- zmianę lokalizacji fotela dentystycznego w gabinecie stomatologicznym;
- dostawę i montaż wyposażenia;
- wykończenie pomieszczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami, wytycznymi technologicznymi i zaleceniami producenta urządzeń;
- montaż wentylatorów kanałowych;
Uwaga!
W robotach wykończeniowych należy stosować materiały trwałe i odpowiednie ze względów higienicznych (gładkość, zmywalność, odporność na działanie środków dezynfekcyjnych i chemicznych). Materiały użyte na okładziny ścian powinny być nienasiąkliwe. Wszystkie użyte materiały powinny posiadać stosowne atesty. Wszystkie instalacje należy obudować bądź prowadzić w bruzdach.
Ponadto w zakresie przedmiotu zamówienia jest:
- skompletowanie dokumentów do złożenia zawiadomienia o zakończeniu budowy do Powiatowego Inspektora Sanitarnego i Państwowej Straży Pożarnej
- skompletowanie dokumentów do złożenia wniosku o pozwolenie na użytkowanie
Wykonawca i kierownik budowy są zobowiązani do uczestnictwa w kontroli przeprowadzanej przez Powiatowego Inspektora Sanitarnego, Państwowej Straży Pożarnej oraz Powiatowego Inspektora nadzoru Budowlanego nawet po zakończeniu zadania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznegoSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1077000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1562998,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
INNE PRZETARGI Z GÓRY KALWARII
więcej: przetargi w Górze Kalwarii »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Utworzenie w przestrzeni publicznej terenów zieli pn. Zielona przestrzeń
- Razem możemy więcej - integracja społeczna w Gminie Józefów
- Bezpłatne soboty na pływalni Anin oraz modernizacja zjeżdżalni wodnej
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.