eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynekModernizacja wraz z przebudową budynku biurowego siedziby Nadleśnictwa Olsztynek



Ogłoszenie z dnia 2024-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja wraz z przebudową budynku biurowego siedziby Nadleśnictwa Olsztynek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Olsztynek

1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Olsztynek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510543183

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mrongowiusza 35

1.5.2.) Miejscowość: Olsztynek

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-015

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: (89) 519 20 03

1.5.8.) Numer faksu: (89) 519 19 13

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: olsztynek@olsztyn.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztynek.olsztyn.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/951298

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja wraz z przebudową budynku biurowego siedziby Nadleśnictwa Olsztynek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5c7e62c-7d18-4998-b8a7-0ba51c8867df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00487343

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00081327/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja wraz z przebudową budynku biurowca Nadleśnictwa Olsztynek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00400383

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7688283,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) demontaż istniejącej więźby dachowej płatwiowo-kleszczowej,
2) montaż projektowanej więźby płatwiowo-kleszczowej wraz z lukarnami,
3) wykonanie nowego wykończenia i położenie nowych warstw izolacji dachu,
4) wzmocnienie fundamentów i ścian w piwnicy,
5) wykonanie ścian szczytowych murowanych powyżej poziomu parteru,
6) wykonanie wieńca żelbetowego na ścianach szczytowych parteru,
7) wzmocnienie istniejących belek stropu nad parterem,
8) podbicie istniejących ścian piwnic,
9) wykonanie docieplenia wełną mineralną w poziomie ścian nad parterem oraz na ścianach szczytowych piętra i strychu,
10) zdjęcie istniejącej nawierzchni z kostki betonowej i wykonanie nowej nawierzchni z kostki kamiennej granitowej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót – załącznikach nr 6.1 – 12.53 oraz 13.1 – 13.5 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej SWZ. Przedmiary robót stanowiące załączniki nr 14.1 – 14.6 do SWZ traktowane są jedynie jako materiał poglądowy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 103 Pzp.
3. Występujący w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót zakres prac dotyczący zabudów kuchennych
nie wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia i nie należy go uwzględniać przy kalkulacji ceny za wykonanie zamówienia.
4. W każdym przypadku, gdy zamawiający w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót powołuje się na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym. Dopuszczalna różnica w parametrach technicznych urządzeń opisanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wynosi +/- 5% pod warunkiem, że zmiana parametrów umożliwi zachowanie zaplanowanej funkcjonalności dla tych urządzeń.
5. W przypadku, gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wykonawca, przy czym realizacja przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie przewidzianym w SWZ.
6. Wszystkie zastosowane podczas realizacji przedmiotu zamówienia materiały muszą mieć atest dopuszczający do stosowania w budownictwie.
7. Dostarczone przez wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia urządzenia oraz elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych, dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodne z wymaganiami określonymi w SWZ.
8. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie przez wykonawcę na czynnym budynku biurowym, w związku z czym sposób jego realizacji wymaga uzgodnienia z zamawiającym w celu zapewnienia w tym okresie prawidłowego funkcjonowania Nadleśnictwa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7366666,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7699999,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7366666,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane „Skorłutowski” Spółka Jawna Jerzy i Ewa Skorłutowscy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7390208691

7.3.3) Ulica: Gietkowska 9c/1

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-170

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7366666,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.