eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynekBudowa placu zabaw na działce numer 153/5 obręb 1 miasta Olsztynek



Ogłoszenie z dnia 2024-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa placu zabaw na działce numer 153/5 obręb 1 miasta Olsztynek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OLSZTYNEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743663

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratusz 1

1.5.2.) Miejscowość: Olsztynek

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-015

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 895195453

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@olsztynek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://olsztynek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://olsztynek.logintrade.net/zapytania_email,170447,fbfe96efa4a85bab88c1e25cbe21a1b2.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa placu zabaw na działce numer 153/5 obręb 1 miasta Olsztynek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73df2675-1b98-4100-a103-1b44e789952f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00487409

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010399/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa placu zabaw na działce numer 153/5 obręb 1 miasta Olsztynek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00407314

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IOS.271.1.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 427606,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia pn. „Budowa placu zabaw na działce numer 153/5 obręb 1 miasta Olsztynek” polegał będzie na budowie jedynego na terenie Gminy Olsztynek integracyjnego i ogólnodostępnego placu zabaw. Plac zabaw położony będzie na terenie należącym do Gminy Olsztynek.
2. Przedmiot zamówienia jest objęty dofinansowaniem ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (dalej: PFERON) w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna” projekt pod nazwą: „Budowa placu zabaw na działce numer 153/5 obręb 1 miasta Olsztynek”, Moduł: C: utworzenie dostępnych lub poprawa dostępności placów zabaw przez jednostki samorządu terytorialnego lub ich jednostki organizacyjne, kościoły lub inne związki wyznaniowe oraz ich osoby prawne, organizacje pozarządowe.
3. W związku z realizacją zadania zawarto umowę nr PPC/000003/14/D z dnia 28 listopada 2023 r. o dofinansowanie projektu w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna”.
4. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi w szczególności:
1) Wykonanie robót ziemnych związanych z przygotowaniem terenu do dalszych prac;
2) Montaż nawierzchni bezpiecznych;
3) Wyposażenie placu zabaw w urządzenia do zabawy i elementy małej architektury:
- zestaw wielofunkcyjny – 1 szt.;
- karuzela integracyjna – 1 szt.;
- huśtawka z gondolą dostosowana dla jednej osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim – 1 szt.;
- piaskownica (przystosowana do użytkowania przez dzieci poruszające się na wózkach inwalidzkich) – 1 szt.;
- trampolina prostokątna przystosowana dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich – 1 szt.;
- huśtawka wagowa czteroosobowa z siedziskami antypoślizgowymi – 1 szt.;
- huśtawka wahadłowa – 1 szt.;
(Zamawiający dopuszcza zastosowanie następujących siedzisk: 2 siedziska płaskie lub 1 siedzisko płaskie + 1 siedzisko typu kubełek oraz 1 bocianie gniazdo);
- bujaki na sprężynie - 2 szt. - (zaproponowany kształt kucyka jest tylko przykładowy dopuszczalny jest również inny kształt);
- regulamin placu zabaw – 1 szt.;
- ławki – 6 szt.;
- kosz na śmieci – 4 szt.
4) Wykonanie dojścia utwardzonego;
5) Budowa ogrodzenia placu zabaw.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w następujących dokumentach:
1) dokumentacji projektowej oraz zaświadczeniu Starostwa Olsztyńskiego o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia zamiaru realizacji robót numer: BI-II.6743.13.24.2023.IP4 z dnia 28.06.2023 r.
2) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej: „STWiOR”)
Wykonawca zobowiązany jest do realizacji placu zabaw. Przedmiotowe postępowanie nie obejmuje wykonania boiska i montażu piłkochwytów.
6. Kolorystyka urządzeń placu zabaw może odbiegać od zaprojektowanej i pozostaje kwestią uzgodnień z Zamawiającym. Wskazane w projekcie urządzenia i elementy małej architektury są pod tym względem przykładowe.
7. Informacje dodatkowe dot. nawierzchni bezpiecznych:
1) Zamawiający informuje, iż w miejscach, gdzie przewidziano nawierzchnie bezpieczne w kolorze zielonym wymagane jest zastosowanie koloru zielonego. Zamawiający nie zezwala na zmianę koloru zielonego nawierzchni bezpiecznej na inny. Z kolei w miejscach, gdzie przewidziano nawierzchnie bezpieczne w kolorze pomarańczowym Zamawiający wyraża zgodę na zmianę koloru na inny, po wcześniejszej konsultacji na etapie wykonywania prac. Zastrzega się jednak, iż inny kolor nawierzchni nie może być kolorem czarnym, białym lub szarym. Dopuszczalne przykładowe kolory; czerwony, żółty, niebieski.
2) Zamawiający dopuszcza inne kształty ułożenia nawierzchni w strefach bezpiecznych pod urządzeniami, przy czym należy zachować minimalne parametry stref bezpiecznych dla danego urządzenia oraz ilości poszczególnych kolorów nawierzchni. Zastrzega się jednak, że współczynnik HIC w strefach bezpieczeństwa urządzeń należy zachować co najmniej na poziomie wynikającym z projektu budowlanego (lub wyższym).
8. Urządzenia placu zabaw, w zakresie w skazanym w dokumentacji projektowej, muszą zachowywać zgodność z normami z grupy PN-EN 1176 dotyczącymi wyposażenia placów zabaw oraz z normą PN-EN 1177 dotyczącą stosowanych nawierzchni bezpiecznych. Zamawiający będzie wymagał, aby certyfikaty potwierdzające ww. normy stanowiły załączniki do dokumentacji powykonawczej. Wykonawca zapewnia, iż certyfikaty zostaną wystawione przez akredytowaną/- e jednostkę/ -i oceniającą/-e zgodność, w rozumieniu rozporządzenia 765/2008 z dnia 9 lipca 2008 r. ustanawiającym wymagania w zakresie akredytacji i uchylającym rozporządzenie (EWG) nr 339/93 (Dz. Urz. UE L 218 z 13.08.2008, str. 30).
9. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót i sporządzania powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. Dokumentacja geodezyjno – kartograficzna sporządzona w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej musi zawierać dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian gruntowych) oraz ewidencji sieci uzbrojenia terenu.
10. Informacje o równoważności:
1) Zamawiający dopuszcza urządzenia i elementy małej architektury innych producentów o równoważnych lub wyższych parametrach pod warunkiem, że oferowane urządzenia spełniają te same normy, parametry, standardy, które zostały opisane w dokumentacji technicznej oraz zawierają elementy konstrukcyjne o funkcjonalności tożsamej z określoną w projekcie budowlanym.
2) Ze względu na szczególne przeznaczenie placu zabaw, który uwzględniać ma potrzeby osób niepełnosprawnych, Zamawiający nie uzna za równoważne urządzeń, które nie posiadają elementów zabezpieczających pozwalających na bezpieczne korzystanie z nich przez osoby ze szczególnymi potrzebami.
3) Dopuszcza się montaż urządzeń nieznacznie różniących się wielkością od projektowanych (± 10%), jednakże przy zmianie wymiarów urządzeń należy zwrócić uwagę, aby ich strefy bezpieczeństwa mieściły się na zaprojektowanym placu.
4) Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej lub STWiORB, a więc w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, opisywane w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. Należy więc przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Dotyczy to również sytuacji, gdy przedmiot zamówienia opisano przez wskazanie marki, znaku towarowego, producenta patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów.
5) Zamawiający dopuszcza, możliwość zaproponowania rozwiązania równoważnego, tj.: spełniającego co najmniej parametry wynikające z opisu zawartego w specyfikacji lub lepsze oraz gwarantującego zgodność współdziałania z pozostałymi elementami składającymi się na opis przedmiotu zamówienia. Równoważne rozwiązanie techniczne, to rozwiązanie o identycznych lub wyższych parametrach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 457509,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 656178,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 576476,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inter System A. Pawłowski, M. Soroka Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513057647

7.3.3) Ulica: ul. Tomasza Zana nr 6

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-161

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 576476,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.