Ogłoszenie z dnia 2023-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00415234/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie usługi szkoleniowej z zakresu szkoleń zawodowych według potrzeb (4 części).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szopena 51
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8226281.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie usługi szkoleniowej z zakresu szkoleń zawodowych według potrzeb (4 części).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3ea59ac-5b7d-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00487416
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
ROWES – wsparcie rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie I (cz. I-II) oraz ROWES – wsparcie rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie II (cz. III-IV)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00415234
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BS.2611.45.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 22099,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający dzieli zamówienie na 4 części, zgodnie z przedstawionymi w opisie przedmiotu zamówienia sześcioma częściami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej części, minimalny zakres godzinowy, charakter oraz wymagania zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia.Wykonawca w ramach wynagrodzenia za ww. usługę zobowiązany będzie zapewnić: szkoleniowców, sale szkoleniowe, miejsca do ćwiczeń praktycznych, materiały szkoleniowe/ podręczniki, sprzęt, egzaminy zewnętrzne, zaświadczenia, możliwość uzyskania certyfikatów (od firm zewnętrznych przeprowadzających certyfikację Uczestników projektu po przebytych szkoleniach zawodowych wg potrzeb), ew. badania lekarskie (w razie wymogów związanych z danym szkoleniem), ubezpieczenie, posiłek (przy szkoleniach trwających równo lub więcej niż 6 godzin zegarowych dziennie, co jest równe 8 godzinom dydaktycznym – 1h dydaktyczna = 45 minut).
Każda z form szkoleń zawodowych, odpowiednio kończy się:
a) uzyskaniem kwalifikacji cząstkowej lub efektów uczenia się określonych w Zintegrowanych Rejestrze Kwalifikacji (ZRK) poprzez proces walidacji i uzyskaniem certyfikatu potwierdzającego nabytą kwalifikację lub zestaw efektów uczenia się, wydanego przez instytucję certyfikującą uprawnioną do wydawania tego typu dokumentów, tj. przez podmiot, który uzyskał uprawnienia do certyfikowania, spełniając wymogi określone w ustawie o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji z dnia 22.12.2015 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 226) a w okresie przejściowym także podmiot, który spełnia podstawowe wymogi określone w Ustawie o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji,
b) nabyciem lub wzmocnieniem kompetencji i umiejętności zawodowych, ułatwiających czynności zawodowe wykonywane w PS, obejmujące zbiór efektów uczenia nieujęty w ZRK – potwierdzonych pisemnym poświadczeniem organizatora formy szkoleniowej oraz – jeżeli jest to możliwe – procesem walidacji i certyfikacji przeprowadzonym przez uprawnioną instytucję certyfikującą funkcjonującą zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
c) nabyciem uprawnień (w zależności od specyfiki danego uprawnienia) potwierdzone dokumentem potwierdzającym nadanie uprawnień, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
d) szkolenia zawodowe dla pracowników PES, każdorazowo powinny się kończyć uzyskaniem certyfikatu zewnętrznego potwierdzającego nabyte kwalifikacje/uprawnienia zawodowe.
e) szkolenia dostarczające i rozwijające kompetencje i kwalifikacje zawodowe potrzebne do pacy w PS, kończą się każdorazowo uzyskaniem dokumentu zawierającego wyszczególnione efekty uczenia się odnoszące się do nabytej kompetencji bez konieczności uzyskania certyfikatu zewnętrznego.
- max. 18 Uczestników projektu (suma wszystkich Uczestników wykazanych w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH – str. 2-7 OPZ
- Łącznie 295 godzin szkoleniowych dla wszystkich 4 części – (suma wszystkich godzin wykazanych w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH – str. 2-7 OPZ.
- Łącznie max. 18 zestawów materiałów szkoleniowych zgodnie z punktem 7 OPZ.
- Miejsce realizacji szkoleń: określone w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH dla każdej z 4 części - Załącznika nr 1 do SWZ – Opisu przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dopuszcza organizację szkoleń w formie grupowej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji szkoleń w formie online lub zdalnej.
Część 1
Szkolenie pn. Zarządzanie projektami - 3 osoby, minimalny zakres godzinowy: 24h/dla jednego UP, miejsce realizacji: na terenie województwa podkarpackiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 11500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający dzieli zamówienie na 4 części, zgodnie z przedstawionymi w opisie przedmiotu zamówienia sześcioma częściami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej części, minimalny zakres godzinowy, charakter oraz wymagania zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia.Wykonawca w ramach wynagrodzenia za ww. usługę zobowiązany będzie zapewnić: szkoleniowców, sale szkoleniowe, miejsca do ćwiczeń praktycznych, materiały szkoleniowe/ podręczniki, sprzęt, egzaminy zewnętrzne, zaświadczenia, możliwość uzyskania certyfikatów (od firm zewnętrznych przeprowadzających certyfikację Uczestników projektu po przebytych szkoleniach zawodowych wg potrzeb), ew. badania lekarskie (w razie wymogów związanych z danym szkoleniem), ubezpieczenie, posiłek (przy szkoleniach trwających równo lub więcej niż 6 godzin zegarowych dziennie, co jest równe 8 godzinom dydaktycznym – 1h dydaktyczna = 45 minut).
Każda z form szkoleń zawodowych, odpowiednio kończy się:
a) uzyskaniem kwalifikacji cząstkowej lub efektów uczenia się określonych w Zintegrowanych Rejestrze Kwalifikacji (ZRK) poprzez proces walidacji i uzyskaniem certyfikatu potwierdzającego nabytą kwalifikację lub zestaw efektów uczenia się, wydanego przez instytucję certyfikującą uprawnioną do wydawania tego typu dokumentów, tj. przez podmiot, który uzyskał uprawnienia do certyfikowania, spełniając wymogi określone w ustawie o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji z dnia 22.12.2015 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 226) a w okresie przejściowym także podmiot, który spełnia podstawowe wymogi określone w Ustawie o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji,
b) nabyciem lub wzmocnieniem kompetencji i umiejętności zawodowych, ułatwiających czynności zawodowe wykonywane w PS, obejmujące zbiór efektów uczenia nieujęty w ZRK – potwierdzonych pisemnym poświadczeniem organizatora formy szkoleniowej oraz – jeżeli jest to możliwe – procesem walidacji i certyfikacji przeprowadzonym przez uprawnioną instytucję certyfikującą funkcjonującą zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
c) nabyciem uprawnień (w zależności od specyfiki danego uprawnienia) potwierdzone dokumentem potwierdzającym nadanie uprawnień, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
d) szkolenia zawodowe dla pracowników PES, każdorazowo powinny się kończyć uzyskaniem certyfikatu zewnętrznego potwierdzającego nabyte kwalifikacje/uprawnienia zawodowe.
e) szkolenia dostarczające i rozwijające kompetencje i kwalifikacje zawodowe potrzebne do pacy w PS, kończą się każdorazowo uzyskaniem dokumentu zawierającego wyszczególnione efekty uczenia się odnoszące się do nabytej kompetencji bez konieczności uzyskania certyfikatu zewnętrznego.
- max. 18 Uczestników projektu (suma wszystkich Uczestników wykazanych w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH – str. 2-7 OPZ
- Łącznie 295 godzin szkoleniowych dla wszystkich 4 części – (suma wszystkich godzin wykazanych w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH – str.2-7 OPZ.
- Łącznie max. 18 zestawów materiałów szkoleniowych zgodnie z punktem 7 OPZ.
- Miejsce realizacji szkoleń: określone w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH dla każdej z 4 części - Załącznika nr 1 do SWZ – Opisu przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dopuszcza organizację szkoleń w formie grupowej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji szkoleń w formie online lub zdalnej.
Część 2
Szkolenie pn. Zarządca nieruchomości - 1 osoba, minimalny zakres godzinowy: 27h/dla jednego UP, miejsce realizacji: na terenie całego kraju.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 1799,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający dzieli zamówienie na 4 części, zgodnie z przedstawionymi w opisie przedmiotu zamówienia sześcioma częściami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej części, minimalny zakres godzinowy, charakter oraz wymagania zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia.Wykonawca w ramach wynagrodzenia za ww. usługę zobowiązany będzie zapewnić: szkoleniowców, sale szkoleniowe, miejsca do ćwiczeń praktycznych, materiały szkoleniowe/ podręczniki, sprzęt, egzaminy zewnętrzne, zaświadczenia, możliwość uzyskania certyfikatów (od firm zewnętrznych przeprowadzających certyfikację Uczestników projektu po przebytych szkoleniach zawodowych wg potrzeb), ew. badania lekarskie (w razie wymogów związanych z danym szkoleniem), ubezpieczenie, posiłek (przy szkoleniach trwających równo lub więcej niż 6 godzin zegarowych dziennie, co jest równe 8 godzinom dydaktycznym – 1h dydaktyczna = 45 minut).
Każda z form szkoleń zawodowych, odpowiednio kończy się:
a) uzyskaniem kwalifikacji cząstkowej lub efektów uczenia się określonych w Zintegrowanych Rejestrze Kwalifikacji (ZRK) poprzez proces walidacji i uzyskaniem certyfikatu potwierdzającego nabytą kwalifikację lub zestaw efektów uczenia się, wydanego przez instytucję certyfikującą uprawnioną do wydawania tego typu dokumentów, tj. przez podmiot, który uzyskał uprawnienia do certyfikowania, spełniając wymogi określone w ustawie o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji z dnia 22.12.2015 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 226) a w okresie przejściowym także podmiot, który spełnia podstawowe wymogi określone w Ustawie o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji,
b) nabyciem lub wzmocnieniem kompetencji i umiejętności zawodowych, ułatwiających czynności zawodowe wykonywane w PS, obejmujące zbiór efektów uczenia nieujęty w ZRK – potwierdzonych pisemnym poświadczeniem organizatora formy szkoleniowej oraz – jeżeli jest to możliwe – procesem walidacji i certyfikacji przeprowadzonym przez uprawnioną instytucję certyfikującą funkcjonującą zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
c) nabyciem uprawnień (w zależności od specyfiki danego uprawnienia) potwierdzone dokumentem potwierdzającym nadanie uprawnień, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
d) szkolenia zawodowe dla pracowników PES, każdorazowo powinny się kończyć uzyskaniem certyfikatu zewnętrznego potwierdzającego nabyte kwalifikacje/uprawnienia zawodowe.
e) szkolenia dostarczające i rozwijające kompetencje i kwalifikacje zawodowe potrzebne do pacy w PS, kończą się każdorazowo uzyskaniem dokumentu zawierającego wyszczególnione efekty uczenia się odnoszące się do nabytej kompetencji bez konieczności uzyskania certyfikatu zewnętrznego.
- max. 18 Uczestników projektu (suma wszystkich Uczestników wykazanych w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH – str. 2-7 OPZ
- Łącznie 295 godzin szkoleniowych dla wszystkich 4 części – (suma wszystkich godzin wykazanych w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH – str.2-7 OPZ.
- Łącznie max. 18 zestawów materiałów szkoleniowych zgodnie z punktem 7 OPZ.
- Miejsce realizacji szkoleń: określone w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH dla każdej z 4 części - Załącznika nr 1 do SWZ – Opisu przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dopuszcza organizację szkoleń w formie grupowej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji szkoleń w formie online lub zdalnej.
Część 3
Szkolenie pn. Aspekty pracy opiekunów osób starszych - 11 osób, minimalny zakres godzinowy 14h/dla jednego UP, miejsce realizacji: na terenie powiatu strzyżowskiego (woj. podkarpackie).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 6914,27 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający dzieli zamówienie na 4 części, zgodnie z przedstawionymi w opisie przedmiotu zamówienia sześcioma częściami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej części, minimalny zakres godzinowy, charakter oraz wymagania zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia.Wykonawca w ramach wynagrodzenia za ww. usługę zobowiązany będzie zapewnić: szkoleniowców, sale szkoleniowe, miejsca do ćwiczeń praktycznych, materiały szkoleniowe/ podręczniki, sprzęt, egzaminy zewnętrzne, zaświadczenia, możliwość uzyskania certyfikatów (od firm zewnętrznych przeprowadzających certyfikację Uczestników projektu po przebytych szkoleniach zawodowych wg potrzeb), ew. badania lekarskie (w razie wymogów związanych z danym szkoleniem), ubezpieczenie, posiłek (przy szkoleniach trwających równo lub więcej niż 6 godzin zegarowych dziennie, co jest równe 8 godzinom dydaktycznym – 1h dydaktyczna = 45 minut).
Każda z form szkoleń zawodowych, odpowiednio kończy się:
a) uzyskaniem kwalifikacji cząstkowej lub efektów uczenia się określonych w Zintegrowanych Rejestrze Kwalifikacji (ZRK) poprzez proces walidacji i uzyskaniem certyfikatu potwierdzającego nabytą kwalifikację lub zestaw efektów uczenia się, wydanego przez instytucję certyfikującą uprawnioną do wydawania tego typu dokumentów, tj. przez podmiot, który uzyskał uprawnienia do certyfikowania, spełniając wymogi określone w ustawie o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji z dnia 22.12.2015 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 226) a w okresie przejściowym także podmiot, który spełnia podstawowe wymogi określone w Ustawie o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji,
b) nabyciem lub wzmocnieniem kompetencji i umiejętności zawodowych, ułatwiających czynności zawodowe wykonywane w PS, obejmujące zbiór efektów uczenia nieujęty w ZRK – potwierdzonych pisemnym poświadczeniem organizatora formy szkoleniowej oraz – jeżeli jest to możliwe – procesem walidacji i certyfikacji przeprowadzonym przez uprawnioną instytucję certyfikującą funkcjonującą zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
c) nabyciem uprawnień (w zależności od specyfiki danego uprawnienia) potwierdzone dokumentem potwierdzającym nadanie uprawnień, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
d) szkolenia zawodowe dla pracowników PES, każdorazowo powinny się kończyć uzyskaniem certyfikatu zewnętrznego potwierdzającego nabyte kwalifikacje/uprawnienia zawodowe.
e) szkolenia dostarczające i rozwijające kompetencje i kwalifikacje zawodowe potrzebne do pacy w PS, kończą się każdorazowo uzyskaniem dokumentu zawierającego wyszczególnione efekty uczenia się odnoszące się do nabytej kompetencji bez konieczności uzyskania certyfikatu zewnętrznego.
- max. 18 Uczestników projektu (suma wszystkich Uczestników wykazanych w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH – str. 2-7 OPZ
- Łącznie 295 godzin szkoleniowych dla wszystkich 4 części – (suma wszystkich godzin wykazanych w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH – str.2-7 OPZ.
- Łącznie max. 18 zestawów materiałów szkoleniowych zgodnie z punktem 7 OPZ.
- Miejsce realizacji szkoleń: określone w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH dla każdej z 4 części - Załącznika nr 1 do SWZ – Opisu przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dopuszcza organizację szkoleń w formie grupowej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji szkoleń w formie online lub zdalnej.
Część 4
Szkolenie pn. Aspekty pracy opiekunów osób starszych - 3 osoby, minimalny zakres godzinowy 14h/dla jednego UP, miejsce realizacji: na terenie powiatu ropczycko- sędziszowskiego lub Ropczyce (woj. podkarpackie).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 1885,71 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7900,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7900,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Power Motive
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6832131394
7.3.4) Miejscowość: Gdów 1365
7.3.5) Kod pocztowy: 32-420
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7900,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Wobec części II złożono trzy oferty, jednakże jedna z nich została odrzucona. Najniższa cena, spośród pozostałych ofert niepodlegających odrzuceniu opiewała na kwotę 5 940,00 złotych brutto. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia kwotę 2 800,00 złotych brutto. Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do wartości oferty z najniższą ceną. Tym samym, Zamawiający unieważnia część II postępowania, wobec przesłanek zawartych w art. 255 pkt 3 tj. oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5940,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9450,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5126,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8200,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6380,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDU-IT Augustyn, Pieprzycki sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8133675853
7.3.3) Ulica: Hetmańska 62/3
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-078
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6380,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2841,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5160,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2841,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Figielkowo sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9223059489
7.3.3) Ulica: Podwale 6
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDU-IT AUGUSTYN, PIEPRZYCKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
EDU-IT AUGUSTYN, PIEPRZYCKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2841,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia stosownie do art. 242 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Wybrana oferta uzyskała najwięcej punktów w łącznej ocenie ofert. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Cena wybranej oferty, nie przewyższa wartości, którą Zamawiający może przeznaczyć sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz usług konserwacyjnych dla systemów na rzecz Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ z siedzibą w Rzeszowie.
- Dostawa wyposażenia medycznego wyszczególnionego w częściach na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
- Zakup (dostawa) fabrycznie nowego samochodu osobowo - dostawczego.
- Usługa konserwacji, przeglądów oraz monitorowania instalacji przeciwpożarowych na obiektach UR przez okres 36 miesięcy
- Ubezpieczenie mienia nieruchomego i ruchomego, ubezpieczenie komunikacyjne oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością
- Dostawa materiałów dla systemów SSP i COD w ramach zadnia pn. "Wykonanie instalacji awaryjnej, ewakuacyjnej oraz dostosowanie ppoż w budynku H" Politechniki Rzeszowskiej
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekosystemy wodne - struktura i funkcjonowanie w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia na Wydziale Biologii.
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków do Ośrodka Wsparcia w Korniaktowie Południowym
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekologia wód śródlądowych - konwersatorium" w celu modyfikacji kierun.: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. - KEY.
- 2. Usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostawie posiłku dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 w Krośniewicach
- Przygotowanie i dowóz posiłków do Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Kobylanach.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringu dla przedszkoli - III części
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.