eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jakubowice MurowaneRemont drogi gminnej nr 106099L w miejscowości Pliszczyn oraz zmiana stałej organizacji ruchu na osiedlu Borek - drugie postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2023-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej nr 106099L w miejscowości Pliszczyn oraz zmiana stałej organizacji ruchu na osiedlu Borek - drugie postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wólka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jakubowice Murowane 8

1.5.2.) Miejscowość: Jakubowice Murowane

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-258

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 478 17 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wolka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wolka.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b9ec2076-5213-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej nr 106099L w miejscowości Pliszczyn oraz zmiana stałej organizacji ruchu na osiedlu Borek - drugie postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9ec2076-5213-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00487459

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022738/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Remont drogi gminnej nr 106099L w miejscowości Pliszczyn

1.1.13 Zmiana stałej organizacji ruchu na osiedlu Borek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00397015

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 816598,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część pierwsza zamówienia - Remont drogi gminnej nr 106099L w miejscowości Pliszczyn, na odcinku od km 0+006,23 do km 0+353,19 i odcinku od km 0+664,63 do km 1+162,14.

Wymiary drogi i główny zakres robót:
- długość remontowanego odcinka około 845m,
- szerokość jezdni bitumicznej 4,0m,
- utwardzenie poboczy kruszywem łamanym szer. od 0,2m do 0,5m,
- naprawa przełomów (wykonanie nowej podbudowy) na powierzchni około 1217m2,
- wykonanie oznakowania pionowego 7 szt.

Podstawowa konstrukcja nawierzchni:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S - 4 cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W - 5 cm,

Podstawowa konstrukcja podbudowy na przełomach:
- podbudowa z mieszanki kruszywa związanego cementem klasy C3/4 - 15cm,
- podbudowa z kruszyw łamanych C90/3 - 20cm

Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi 36 miesięcy (kryterium oceny ofert).

Uwaga: dołączona dokumentacja projektowa podzielona jest na dwa odcinki. Przedmiot zamówienia obejmuje oba odcinki (pierwszy i drugi).

Remont drogi gminnej nr 106099Lw miejscowości Pliszczyn na odcinku od km 0+006,23 do km 0+353,19 i odcinku od km 0+664,63 do km 1+162,14” realizowany jest w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg/RFRD–2023/Zadania remontowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 537540,77 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część druga zamówienia - Zmiana stałej organizacji ruchu na osiedlu Borek w miejscowości Turka, Gmina Wólka - etap II.

Główny zakres robót:
- wykonanie chodników z kostki betonowej (dojścia do przejścia dla pieszych) około 83m2,
- przebrukowanie istniejących chodników z kostki brukowej około 30m2,
- rozebranie słupków do znaków drogowych (materiał do przekazania Zarządcy drogi) - 12szt.,
- przestawienie słupków do znaków drogowych - 31 szt.,
- rozebranie tablic znaków drogowych (materiał do przekazania Zarządcy drogi) - 30 szt.,
- przestawienie tablic znaków drogowych - 44szt.,
- przestawienie tablic nazw ulic - 19szt.,
- ustawienie nowych słupków znaków drogowych - 180 szt.,
- przymocowanie nowych tarcz znaków drogowych łącznie 318 szt.,
- przymocowanie nowych tablic nazw ulic - 118szt.,
- wykonanie progu zwalniającego U-16 z tworzywa sztucznego - 1szt.,
- usunięcie starego oznakowania poziomego z jezdni - 10m2,
- oznakowanie poziome jezdni materiałami grubowarstwowymi chemoutwardzalnymi łącznie 910m2,
- pokrycie warstwy ścieralnej miejsc dla niepełnosprawnych materiałami cienkowarstwowymi barwy niebieskiej - 428m2,
- wykonanie progów akustyczno-wibracyjnych, czerwonych, z mas termoplastycznych - 22m2.

Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi 24 miesiące. (kryterium oceny ofert).

Uwaga: dołączona dokumentacja projektowa może zawierać opisy elementów wykonanych w pierwszym etapie. Przedmiot zamówienia obejmuje tylko zakres dla etapu II.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 279057,32 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 842578,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 842578,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 842578,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo-Usługowe GEO-LUB Magdalena Kleczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123109063

7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna 118A

7.3.4) Miejscowość: Jabłonna Majątek

7.3.5) Kod pocztowy: 23-114

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Całość zamówienia, Arpol Arkadiusz Porzak, Ciecierzyn 64, 21-003 Ciecierzyn


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 842578,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.