eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OświęcimŚwiadczenie usług cateringowych, polegających na przygotowaniu i dostawie posiłków profilaktycznych dla pracowników Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringowych, polegających na przygotowaniu i dostawie posiłków profilaktycznych dla pracowników Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276015

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Więźniów Oświęcimia 20

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@auschwitz.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.auschwitz.org/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b1f7c46d-6526-44b6-acd5-8fbe85117d53

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług cateringowych, polegających na przygotowaniu i dostawie posiłków profilaktycznych dla pracowników Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1f7c46d-6526-44b6-acd5-8fbe85117d53

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00487575

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00425479

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 118518,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1. Przygotowanie przez Wykonawcę posiłków profilaktycznych:
a) Posiłki powinny spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów, (Dz. U. nr 60 poz. 279), tj. powinny zawierać ok. 50% - 55% węglowodanów, 30% - 35% tłuszczów, 15% białek oraz posiadać wartość kaloryczną ok. 1000 kcal.
b) Zamawiający wymaga dostarczenia świeżo przygotowanych gorących dań gotowych do spożycia w termicznych i hermetycznie zamkniętych opakowaniach jednorazowych PP wraz z kompletem sztućców jednorazowych i z papierowymi serwetkami.
c) Posiłki powinny być wysokiej jakości, zarówno co do wartości odżywczej, gramatury jak i estetyki, przygotowane w sposób tradycyjny, o minimalnej masie netto 500 g oraz minimalnej wkładce mięsnej 100 g.
d) Posiłki profilaktyczne powinny mieć formę posiłku gorącego, być różnorodne oraz urozmaicone pod względem kulinarnym, a posiłki nie powinny się powtarzać w ciągu 10 dni. Wykaz posiłków profilaktycznych zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
e) Posiłki profilaktyczne nie mogą zawierać substancji konserwujących oraz mięsa oddzielonego mechanicznie.
f) Wykonawca w ramach umowy zagwarantuje również dostarczenie posiłków wegetariańskich w przypadku zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego.
g) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość dostarczonych posiłków oraz skutki wynikające z zaniedbań przy ich przygotowywaniu i transporcie, w tym odpowiedzialność cywilną z tego tytułu, jak również ponosi odpowiedzialność w tym również w przypadku, gdy posiłki przygotowane i dostarczone przez Wykonawcę spowodują chorobę lub rozstrój zdrowia u pracowników Zamawiającego, co będzie udokumentowane stosownym orzeczeniem lekarskim.
h) Wykonawca w ramach realizacji usługi jest zobowiązany przestrzegać zasad dobrej praktyki higienicznej, zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2006 r. nr 171 poz. 1225).
1.2. Dostawę posiłków profilaktycznych Zamawiającemu:
a) Szacowana maksymalna ilość posiłków objętych zamówieniem w okresie trwania umowy wynosi 6701 sztuk. Podane zapotrzebowanie jest orientacyjne i może ulec zmianie w okresie obowiązywania realizacji zamówienia. Ostateczna ilość posiłków będzie wynikała z bieżących potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń w związku z niezrealizowaną częścią szacowanego zamówienia.
b) Zamawiający przewiduje dostawę w ilości od 11 do 59 posiłków profilaktycznych dziennie, siedem dni w tygodniu, w tym w dni świąteczne, w zależności od potrzeb Zamawiającego.
c) Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezłożenia zamówienia w danym dniu.
d) Zamawiający zastrzega sobie możliwość złożenia zamówienia na większą ilość posiłków profilaktycznych, niż 59 szt. w danym dniu [w ramach maksymalnej ilości posiłków, o której mowa w ppkt.1.2./ a) ], o tym fakcie Zamawiajacy poinformuje Wykonawcę z co najmniej dwu dniowym wyprzedzeniem.
e) Wykonawca będzie dostarczać posiłki w godz.: 9:30-¬10:00 po wcześniejszym, telefonicznym ustaleniu z Zamawiającym ilości posiłków oraz kolejności ich dostaw pod wskazane w ppkt.1.2./ g) adresy. Godziny dostawy w poszczególnych dniach mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego.
f) Zamawiający zastrzega sobie możliwość potwierdzenia ilości zamawianych posiłków w dniu dostawy do godz. 7:30 rano.
g) Dostawa posiłków profilaktycznych odbywać będzie się do siedziby Zamawiającego, na koszt ryzyko Wykonawcy, pod n/w adresy:
 ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32-600 Oświęcim,
 ul. Stanisławy Leszczyńskiej 11, 32-600 Oświęcim,
 ul. Ofiar Faszyzmu 12, 32-600 Brzezinka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102860,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102860,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102860,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ATG Systems Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ASTRA TECHNOLOGY RYSZARD BOGACZ Sp.k

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5492461458

7.3.4) Miejscowość: Chełmek

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102860,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.