eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiętoszówDostawa ubiorów roboczych, obuwia roboczego oraz przedmiotów ochrony osobistej dla żołnierzy i pracowników RON



Ogłoszenie z dnia 2024-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ubiorów roboczych, obuwia roboczego oraz przedmiotów ochrony osobistej dla żołnierzy i pracowników RON

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 43 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021509084

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Saperska 2

1.5.2.) Miejscowość: Świętoszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-726

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 43wog.szp@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://43wog.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/43wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa ubiorów roboczych, obuwia roboczego oraz przedmiotów ochrony osobistej dla żołnierzy i pracowników RON

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae38cc26-27bb-11ef-a458-c2a7c3d67e03

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00487579

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00228734/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Odzież robocza, ochronna, sprzęt ochrony osobistej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00359966

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 54/20/PN/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa ubrań dla pracowników RON oraz żołnierzy zawodowych zgodnie z Tabelami Należności

4.5.3.) Główny kod CPV: 18222200-3 - Komplety odzieżowe

4.5.5.) Wartość części: 270600 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa obuwia dla pracowników RON oraz żołnierzy zawodowych zgodnie z Tabelami Należności

4.5.3.) Główny kod CPV: 18222100-2 - Zestawy ubraniowe

4.5.5.) Wartość części: 98400 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa ubrań dla żołnierzy zawodowych ratownictwa medycznego

4.5.3.) Główny kod CPV: 18222100-2 - Zestawy ubraniowe

4.5.5.) Wartość części: 86100 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa przedmiotów ochrony osobistej Psa Służbowego Żandarmerii Wojskowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 18222100-2 - Zestawy ubraniowe

4.5.5.) Wartość części: 3690 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa ubrań motocyklistów dla Żandarmerii Wojskowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 18222100-2 - Zestawy ubraniowe

4.5.5.) Wartość części: 24600 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa bielizny do ubrań motocyklistów Żandarmerii Wojskowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 18222100-2 - Zestawy ubraniowe

4.5.5.) Wartość części: 3690 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa ubrań i wyposażenia dla przewodnika psa służbowego Żandarmerii Wojskowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 18222100-2 - Zestawy ubraniowe

4.5.5.) Wartość części: 13530 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa ubrań i wyposażenia dla kierowców Quadów

4.5.3.) Główny kod CPV: 18222100-2 - Zestawy ubraniowe

4.5.5.) Wartość części: 13530 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę tj. 270 600,00 zł brutto i udostępnił tę informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania przed otwarciem ofert, które miało miejsce 12 lipca 2024 r. o godzinie 08:10. Ofertą z najniższą ceną w przedmiotowym postępowaniu jest oferta złożona przez Wykonawcę Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MADA Kosiec i Wspólnicy Spółka komandytowa ul. Słowicza 17, 02-170 Warszawa. Cena ww. oferty wynosi 598 100,20 zł i przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wskutek analizy swych możliwości finansowych (w szczególności środków przeznaczonych na ten cel w budżecie Zamawiającego) Zamawiający stwierdził, iż nie jest możliwe zwiększenie kwoty wstępnie przeznaczonej na realizację zamówienia do oferty z najniższą ceną. Wobec faktu, że oferta z najniższą ceną, przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165849,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206196,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 206196,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANEX Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9492229858

7.3.4) Miejscowość: Koniecpol

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 206196,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138990 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138990 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138990 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Loogan Jakub Wyrębak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8322086678

7.3.4) Miejscowość: Wieluń

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138990 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 12.07.2024 r. do godz. 08:00 nie złożono żadnej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 12.07.2024 r. do godz. 08:00 nie złożono żadnej oferty.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 12.07.2024 r. do godz. 08:00 nie złożono żadnej oferty.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 12.07.2024 r. do godz. 08:00 nie złożono żadnej oferty.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 12.07.2024 r. do godz. 08:00 nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.