Ogłoszenie z dnia 2024-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00417315/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Guty
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Serock
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015570119
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 21
1.5.2.) Miejscowość: Serock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-140
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.piekarzewski@serock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://serock.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Guty2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14abce7f-25d7-467b-b9b3-a28603eb3174
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00487640
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012756/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Guty
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00417315
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PRI.271.2.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 200976,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej w części drogi gminnej 180405W w miejscowości Guty, na terenie działek ew. nr 1, 9/4, 10/1 obręb Guty gm. Serock zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez firmę „PROJACK” – Usługi Projektowe, Jacek Woźnicki, ul. 11 Listopada 6/18, 05-140 Serock.
2) Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje:
a) budowę sieci wodociągowej z rur ciśnieniowych o średnicy Dz 110mm, w części drogi gminnej 180405W – na terenie działek ew. nr 1, 9/4, 10/1 obręb Guty gm. Serock. Uwaga: Zamawiający dopuszcza zmianę technologii budowy sieci wodociągowej, w stosunku do technologii przyjętej w dokumentacji projektowej, na technologię przewiertu horyzontalnego w oparciu o rury wodociągowe PE 100 RC SDR17.
b) budowę 8 sztuk przyłączy wodociągowych. Wykonawca wykona tylko przyłącza wskazane przez Zamawiającego. Gmina po rozstrzygnięciu przetargu i poznaniu kosztów budowy poszczególnych przyłączy wodociągowych, poinformuje właścicieli nieruchomości o możliwości podpisania umowy z Gminą oraz o budowie przyłączy przez Gminę jako inwestora zastępczego w ramach umowy zawartej z Wykonawcą wyłonionym w przetargu. W zamian właściciel nieruchomości zobowiązany będzie wpłacić na rzecz Gminy wartość budowy przyłącza na terenie swojej posesji od granicy działki do pierwszej studzienki. Gmina w umowie z Wykonawcą zastrzega sobie prawo do pomniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy o wartość budowy odcinków przyłączy niewykonanych z uwagi na rezygnację z ich budowy przez właścicieli nieruchomości. Wykonawca wyłoniony w przetargu w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu zestawienie kosztów budowy przyłączy wodociągowych od granicy działki do pierwszej studzienki na terenie prywatnych nieruchomości.
c) odtworzenie nawierzchni drogi na szerokości co najmniej równej prowadzonym robót za pomocą pospółki lub kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31.5mm, grubość warstwy - 10 cm (zagęszczenie miejsca wykopu oraz uporządkowanie terenu po budowie sieci wodociągowej - teren budowy należy przywrócić do stanu sprzed budowy).
d) wykonanie innych robót przewidzianych dokumentacją projektową.
e) w okresie gwarancyjnym koszty związane z naprawami, przeglądami gwarancyjnymi ponosić będzie Wykonawca.
3) Stan istniejący: Droga gminna Nr 180405W jest drogą nieurządzoną o nawierzchni częściowo asfaltowej i ziemnej. Infrastruktura techniczna znajdująca się w pasie drogowym to: sieć energetyczna kablowa. Na odcinku projektowanego wodociągu znajdują się niezabudowane i zabudowane działki budowlane. Podłoże projektowanej inwestycji charakteryzuje się prostą budową geologiczną z wydzieleniem warstw geotechnicznych: grunty antropogeniczne, piaski wodnolodowcowe. Wykopy na czas prowadzenia robót wykonywać jako skarpowane lub wąskoprzestrzenne wzmacniane standardowymi zabezpieczeniami (dotyczy również komór technologicznych wykonywanych dla przewiertu horyzontalnego). Grunty słabonośne nie występują. Poziom wód gruntowych poniżej poziomu posadowienia przewodu wodociągowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143049,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 550769,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143049,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Mianowski Zakład Usług Budowlanych "INWOKAN"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7621443499
7.3.3) Ulica: Różana 5
7.3.4) Miejscowość: Wyszków
7.3.5) Kod pocztowy: 07-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMASZ MIANOWSKI ZAKŁAD USŁUG BUDOWLANYCH "INWOKAN"
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ MIANOWSKI ZAKŁAD USŁUG BUDOWLANYCH "INWOKAN"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143049,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SEROCK
- Kompleksowa, wielobranżowa usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego związanego z budową szkoły podstawowej i żłobka w Wierzbicy
- Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Serocku w podziale na 7 części
- Zakup agregatu prądotwórczego w ramach realizacji zadania pn. "Gmina Serock - Cyberbezpieczny Samorząd".
więcej: przetargi SEROCK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.