eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SerockRozbudowa sieci wodociągowej w m. Guty



Ogłoszenie z dnia 2024-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Guty

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Serock

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015570119

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 21

1.5.2.) Miejscowość: Serock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-140

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.piekarzewski@serock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://serock.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Guty

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14abce7f-25d7-467b-b9b3-a28603eb3174

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00487640

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012756/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Guty

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00417315

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PRI.271.2.15.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 200976,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej w części drogi gminnej 180405W w miejscowości Guty, na terenie działek ew. nr 1, 9/4, 10/1 obręb Guty gm. Serock zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez firmę „PROJACK” – Usługi Projektowe, Jacek Woźnicki, ul. 11 Listopada 6/18, 05-140 Serock.
2) Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje:
a) budowę sieci wodociągowej z rur ciśnieniowych o średnicy Dz 110mm, w części drogi gminnej 180405W – na terenie działek ew. nr 1, 9/4, 10/1 obręb Guty gm. Serock. Uwaga: Zamawiający dopuszcza zmianę technologii budowy sieci wodociągowej, w stosunku do technologii przyjętej w dokumentacji projektowej, na technologię przewiertu horyzontalnego w oparciu o rury wodociągowe PE 100 RC SDR17.
b) budowę 8 sztuk przyłączy wodociągowych. Wykonawca wykona tylko przyłącza wskazane przez Zamawiającego. Gmina po rozstrzygnięciu przetargu i poznaniu kosztów budowy poszczególnych przyłączy wodociągowych, poinformuje właścicieli nieruchomości o możliwości podpisania umowy z Gminą oraz o budowie przyłączy przez Gminę jako inwestora zastępczego w ramach umowy zawartej z Wykonawcą wyłonionym w przetargu. W zamian właściciel nieruchomości zobowiązany będzie wpłacić na rzecz Gminy wartość budowy przyłącza na terenie swojej posesji od granicy działki do pierwszej studzienki. Gmina w umowie z Wykonawcą zastrzega sobie prawo do pomniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy o wartość budowy odcinków przyłączy niewykonanych z uwagi na rezygnację z ich budowy przez właścicieli nieruchomości. Wykonawca wyłoniony w przetargu w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu zestawienie kosztów budowy przyłączy wodociągowych od granicy działki do pierwszej studzienki na terenie prywatnych nieruchomości.
c) odtworzenie nawierzchni drogi na szerokości co najmniej równej prowadzonym robót za pomocą pospółki lub kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31.5mm, grubość warstwy - 10 cm (zagęszczenie miejsca wykopu oraz uporządkowanie terenu po budowie sieci wodociągowej - teren budowy należy przywrócić do stanu sprzed budowy).
d) wykonanie innych robót przewidzianych dokumentacją projektową.
e) w okresie gwarancyjnym koszty związane z naprawami, przeglądami gwarancyjnymi ponosić będzie Wykonawca.
3) Stan istniejący: Droga gminna Nr 180405W jest drogą nieurządzoną o nawierzchni częściowo asfaltowej i ziemnej. Infrastruktura techniczna znajdująca się w pasie drogowym to: sieć energetyczna kablowa. Na odcinku projektowanego wodociągu znajdują się niezabudowane i zabudowane działki budowlane. Podłoże projektowanej inwestycji charakteryzuje się prostą budową geologiczną z wydzieleniem warstw geotechnicznych: grunty antropogeniczne, piaski wodnolodowcowe. Wykopy na czas prowadzenia robót wykonywać jako skarpowane lub wąskoprzestrzenne wzmacniane standardowymi zabezpieczeniami (dotyczy również komór technologicznych wykonywanych dla przewiertu horyzontalnego). Grunty słabonośne nie występują. Poziom wód gruntowych poniżej poziomu posadowienia przewodu wodociągowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143049,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 550769,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143049,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Mianowski Zakład Usług Budowlanych "INWOKAN"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7621443499

7.3.3) Ulica: Różana 5

7.3.4) Miejscowość: Wyszków

7.3.5) Kod pocztowy: 07-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143049,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.