eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LesznoPodwójne powierzchniowe utrwalenie w ciągu dróg powiat. w zad. część. nr: 1- 4768P w m. Radomicko, 2- 4777P na odc. Gronówko- Wyciążkowo, 3- 4789P w m. Frankowo, 4- 4793P na odc. Brylewo - Bielawy



Ogłoszenie z dnia 2024-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Podwójne powierzchniowe utrwalenie w ciągu dróg powiat. w zad. część. nr: 1- 4768P w m. Radomicko, 2- 4777P na odc. Gronówko- Wyciążkowo, 3- 4789P w m. Frankowo, 4- 4793P na odc. Brylewo - Bielawy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411103510

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Kościuszki 4

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 525 69 80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdp.leszno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_leszno

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_leszno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Budownictwo drogowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Podwójne powierzchniowe utrwalenie w ciągu dróg powiat. w zad. część. nr: 1- 4768P w m. Radomicko, 2- 4777P na odc. Gronówko- Wyciążkowo, 3- 4789P w m. Frankowo, 4- 4793P na odc. Brylewo - Bielawy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34f11334-02f2-11ef-b21f-3ab44b58c1d6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00487655

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051965/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Podwójne powierzchniowe utrwalenie w ciągu dróg powiatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00302112

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 9/p.n/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 422730,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi: Podwójne powierzchniowe utrwalenie w ciągu dróg powiatowych w zadaniu częściowym
nr 1: „Podwójne powierzchniowe utrwalenie w ciągu drogi powiatowej nr 4768P w m. Radomicko”
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
„Podwójne powierzchniowe utrwalenie w ciągu dróg powiatowych w:
a) zadaniu częściowym nr 1: „Podwójne powierzchniowe utrwalenie w ciągu drogi powiatowej nr 4768P w m. Radomicko” o powierzchni 6 900,0 m2
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- szczegółowe specyfikacje techniczne (SST)– załącznik nr 7 do SWZ
- przedmiar robót– załącznik nr 8 do SWZ
- kosztorys ofertowy– załącznik nr 9 do SWZ
- wzór umowy – załącznik nr 6 do SWZ
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest
obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami
zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4. Gwarancja i rękojmia
- Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – max. 36 miesięcy.
- Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – max. 36 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

4.5.5.) Wartość części: 124200,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi: Podwójne powierzchniowe utrwalenie w ciągu dróg powiatowych w zadaniu częściowym nr 2: „Podwójne powierzchniowe utrwalenie w ciągu drogi powiatowej nr 4777P na odc. Gronówko - Wyciążkowo”
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
„Podwójne powierzchniowe utrwalenie w ciągu dróg powiatowych w zadaniu częściowym nr 2: „Podwójne powierzchniowe utrwalenie w ciągu drogi powiatowej nr 4777P na odc. Gronówko - Wyciążkowo o powierzchni 8 700,0 m2
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- szczegółowe specyfikacje techniczne (SST)– załącznik nr 7 do SWZ
- przedmiar robót– załącznik nr 8 do SWZ
- kosztorys ofertowy– załącznik nr 9 do SWZ
- wzór umowy – załącznik nr 6 do SWZ
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4. Gwarancja i rękojmia
- Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – max. 36 miesięcy.
- Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – max. 36 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

4.5.5.) Wartość części: 156600,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi: Podwójne powierzchniowe utrwalenie w ciągu dróg powiatowych w zadaniu częściowym nr 3: „Podwójne powierzchniowe utrwalenie w ciągu drogi powiatowej nr 4789P w m. Frankowo”
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
„Podwójne powierzchniowe utrwalenie w ciągu dróg powiatowych w zadaniu częściowym nr 3: „Podwójne powierzchniowe utrwalenie w ciągu drogi powiatowej nr 4789P w m. Frankowo” o powierzchni 1 485,0 m2
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- szczegółowe specyfikacje techniczne (SST)– załącznik nr 7 do SWZ
- przedmiar robót– załącznik nr 8 do SWZ
- kosztorys ofertowy– załącznik nr 9 do SWZ
- wzór umowy – załącznik nr 6 do SWZ
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4. Gwarancja i rękojmia
- Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – max. 36 miesięcy.
- Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – max. 36 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

4.5.5.) Wartość części: 26730,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi: Podwójne powierzchniowe utrwalenie w ciągu dróg powiatowych w zadaniu częściowym nr 4: „Podwójne powierzchniowe utrwalenie w ciągu drogi powiatowej nr 4793P na odc. Brylewo – Bielawy”
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
„Podwójne powierzchniowe utrwalenie w ciągu dróg powiatowych w zadaniu częściowym nr 4: „Podwójne powierzchniowe utrwalenie w ciągu drogi powiatowej nr 4793P na odc. Brylewo – Bielawy” o powierzchni 6 400,0 m2
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- szczegółowe specyfikacje techniczne (SST)– załącznik nr 7 do SWZ
- przedmiar robót– załącznik nr 8 do SWZ
- kosztorys ofertowy– załącznik nr 9 do SWZ
- wzór umowy – załącznik nr 6 do SWZ
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest
obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4. Gwarancja i rękojmia
- Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – max. 36 miesięcy.
- Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – max. 36 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

4.5.5.) Wartość części: 115200,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105238,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145127,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105238,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bitumdrog sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151816425

7.3.3) Ulica: ul. Rycerska 12, skr. 6

7.3.4) Miejscowość: Oborniki Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 55-120

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105238,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-27

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132692,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182987,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132692,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bitumdrog sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151816425

7.3.3) Ulica: ul. Rycerska 12, skr. 6

7.3.4) Miejscowość: Oborniki Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 55-120

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132692,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-27

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27215,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40914,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40914,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bitumdrog sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151816425

7.3.3) Ulica: ul. Rycerska 12, skr. 6

7.3.4) Miejscowość: Oborniki Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 55-120

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40914,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-25

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97612,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134611,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97612,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bitumdrog sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151816425

7.3.3) Ulica: ul. Rycerska 12, skr. 6

7.3.4) Miejscowość: Oborniki Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 55-120

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97612,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.