Ogłoszenie z dnia 2022-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00063210/01 - Wynik z dnia 2023-01-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług zdrowotnych polegających na dokonywaniu oceny oraz aprobaty skierowań pod względem celowości leczenia uzdrowiskowego albo rehabilitacji uzdrowiskowej w roku 2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Fundusz Zdrowia - Małopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Krakowie
1.3.) Oddział zamawiającego: Małopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01581798500032
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ciemna 6
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-053
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nfz-krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-malopolskiego-ow-nfz/zamowienia-publiczne/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Narodowy Fundusz Zdrowia
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług zdrowotnych polegających na dokonywaniu oceny oraz aprobaty skierowań pod względem celowości leczenia uzdrowiskowego albo rehabilitacji uzdrowiskowej w roku 2023
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d0e86a6-7703-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00487701
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00192242/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usług zdrowotnych polegających na dokonywaniu oceny oraz aprobaty skierowań pod względem celowości leczenia uzdrowiskowego albo rehabilitacji uzdrowiskowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://nfz-krakow.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej https://nfz-krakow.ezamawiajacy.pl/. W szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej w zakładce KORESPONDENCJA Z WYKONAWCAMI.
Oferta wraz z załącznikami musi być złożona w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://nfz-krakow.ezamawiajacy.pl/ . Zasady opisane zostały w Instrukcji dla wykonawców, która jest udostępniana na Platformie Zakupowej
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a wykonawcami odbywa się wyłącznie drogą elektroniczną – przy użyciu wskazanych środków komunikacji elektronicznej.
Przekazywane Zamawiającemu dokumenty elektroniczne muszą posiadać format umożliwiający Zamawiającemu odczyt treści dokumentu. Formaty plików muszą być zgodne z Krajowymi Ramami Interoperacyjności ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U.2017.2247 t.j. z dnia 2017.12.05). Zamawiający dopuszcza w szczególności następujący format przesyłanych danych: .pdf, .doc, docx, .rtf, .xps, .odt.
Zamawiający, w szczególności nie dopuszcza przesyłania plików w następujących formatach: - .xml - .com - .exe - .bat - .msi.
Zamawiający wskazuje informacje, w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://nfz-krakow.ezamawiajacy.pl/: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; 2) komputer klasy PC lub MAC, z aktualnym systemem operacyjnym; 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; 4) włączona obsługa JavaScript; 5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WAG.II.261.1.8.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część I - realizowanie zadań z zakresu oceny celowości leczenia uzdrowiskowego oraz aprobaty skierowań przez lekarza specjalistę w dziedzinie balneologii i medycyny fizykalnej lub rehabilitacji medycznej zgodnie ze szczegółową specyfikacją i opisem przedmiotu zamówienia zawartymi w załączniku nr 1 do SWZ . Zamówienie w części I obejmuje maksymalnie 904 godziny świadczenia usługi
4.2.6.) Główny kod CPV: 85148000-8 - Usługi analizy medycznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część II - realizowanie zadań z zakresu oceny celowości leczenia uzdrowiskowego oraz aprobaty skierowań przez lekarza specjalistę w dziedzinie balneologii i medycyny fizykalnej lub rehabilitacji medycznej zgodnie ze szczegółową specyfikacją i opisem przedmiotu zamówienia zawartymi w załączniku nr 1 do SWZ. Zamówienie w części II obejmuje maksymalnie 1808 godziny świadczenia usługi
4.2.6.) Główny kod CPV: 85148000-8 - Usługi analizy medycznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że, dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: t.j. co najmniej 1 osobą (osobno na każdą z części zamówienia) posiadającą:a) prawo wykonywania zawodu lekarza,
b) tytuł specjalisty w dziedzinie balneologii i medycyny fizykalnej lub rehabilitacji medycznej,
c) doświadczenie lekarza specjalisty – za doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia zamawiający uzna co najmniej 1 rok pracy jako lekarz specjalista w dziedzinie balneologii i medycyny fizykalnej lub rehabilitacji medycznej,
d) znajomość przepisów z zakresu dokonywania oceny oraz aprobaty skierowań pod względem celowości leczenia uzdrowiskowego i rehabilitacji uzdrowiskowej
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo, sporządzone zgodnie z wymogami określonymi w rozdziale XVI pkt 2.2. SWZ, winno być załączone do oferty.2 Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej wymaga, aby ten warunek określony odpowiednio dla danej części - spełniał samodzielnie co najmniej jeden wykonawca występujący wspólnie.
3 Wszelka korespondencja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia będzie dokonywana do ustanowionego pełnomocnika (zwanego także liderem) ze skutkiem dla mocodawców.
4 Oświadczenie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6 W odniesieniu do warunków dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają tą część zamówienia, do realizacji której te zdolności są wymagane.
7 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w formularzu ofertowym (lub w osobnym oświadczeniu załączonym do oferty), które części zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy.
8 Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
9 Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, w przypadku spełnienia łącznie następujących warunków:a) umowa została zawarta z Wykonawcami występującymi wspólnie w postępowaniu prowadzonym w celu zawarcia niniejszej umowy (konsorcjum),
b) zmiana polega na zaprzestaniu realizacji usługi przez jednego lub kilku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia,
c) pozostali Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia spełniają warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
3 Strony postanawiają, iż dokonają w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 2 i 3 umowy w wypadku wystąpienia którejkolwiek ze zmian wskazanych w art. 436 pkt 4) ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572)
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
4 Zgodnie z art. 439 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość - w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności - zmiany (zwiększenia lub zmniejszenia) wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 4 ust 2 w przypadku zmian cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, przy następujących założeniach:
a) zmiana wynagrodzenia zostanie określona w oparciu o ostatni (poprzedzający miesiąc złożenia wniosku) kwartalny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem ogłaszany w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego;
b) minimalny poziom zmiany ww. wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych uprawniający Strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia wynosi 7%, w stosunku do grudnia 2022, (tj. zmiana cen w stosunku do grudnia 2022 wynosiła co najmniej 7%),
c) zmiana wynagrodzenia może nastąpić jednokrotnie, nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy kalendarzowych od dnia zawarcia umowy i może dotyczyć tylko wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy za usługi zrealizowane po upływie tego terminu, tj. po upływie nie mniej niż 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem lit d)
d) waloryzacja wynagrodzenia nie dotyczy wynagrodzenia za usługi wykonane przed datą złożenia wniosku
e) strona zainteresowana waloryzacją składa drugiej Stronie wniosek o dokonanie waloryzacji wynagrodzenia wraz z szczegółowym uzasadnieniem wskazującym wysokość zmiany ww. wskaźnika w stosunku do grudnia 2022r., sposób jego obliczenia oraz sposób obliczenia zwaloryzowanej ceny jednostkowej godziny świadczenia usługi
f) waloryzacja będzie polegała na wzroście/obniżeniu ceny jednostkowej za godzinę świadczenia usługi za usługi realizowane po dniu złożenia wniosku, o którym mowa w lit. e, o wartość zmiany wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem, przy spełnieniu warunku określonego w lit.b, (tj. cena jednostkowa za godzinę świadczenia usługi określona w § 4 ust. 2zostanie zwiększona/zmniejszona o kwotę stanowiąca iloczyn wartości tej ceny oraz wyrażonej procentowo zmiany cen wskaźnika, o którym mowa w lit. a w stosunku do grudnia 2022r.)
g) maksymalna wartość zmiany ceny jednostkowej za godzinę świadczenia usługi, o której mowa w lit a) – f) wynosi 10% wynagrodzenia brutto, wskazanego w § 4 ust. 2
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-19 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa https://nfz-krakow.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-19 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-17
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roztwór stosowany w dostępach naczyniowych lub cewnikach naczyniowych
- Odtworzenie wiernej repliki istniejących żaluzji w hali kupieckiej Sukiennic w Krakowie.
- 40.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy specjalistycznej paszy hodowlanej dla myszy i szczurów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 9 PAKIETÓW
- Opracowanie i wykonywanie multimedialnych materiałów dydaktycznych w postaci 20 filmów dydaktyczno-naukowych o tematyce związanej z treściami dydaktycznymi dla WIMiR DE-dzp.272-35/25
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do systemu oczyszczania spalin na potrzeby Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.