Ogłoszenie z dnia 2024-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dożywanie uczniów w wyznaczonych punktach na terenie Gminy Maków Podhalański na lata 2024-2026 w ramach rządowego programu "Posiłek w szkole i w domu"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W MAKOWIE PODHALAŃSKIM
1.3.) Oddział zamawiającego: MOPS Maków Podhalański
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002422811
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 11
1.5.2.) Miejscowość: Maków Podhalański
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-220
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 338771554
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.mops@makow-podhalanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/mopsmakow
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dożywanie uczniów w wyznaczonych punktach na terenie Gminy Maków Podhalański na lata 2024-2026 w ramach rządowego programu "Posiłek w szkole i w domu"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7474743b-8834-41c1-b97c-3b42929b6c8a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00487788
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00471051/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dożywiadnie uczniów w wyznaczonych punktach na terenie Gminy Maków Podhalański w lata 2024-2026 w ramach rządowego programu "Posiłek w szkole i w domu"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
System żywienia dzieci w szkołach podstawowych w gminie Maków Podhalański zorganizowany jest w ten sposób, że szkoły nie posiadają własnych stołówek. Dyrektor szkoły wynajmuje (na okresy kilkuletnie) pomieszczenia (zaplecze kuchenne wraz ze stołówką) podmiotom prywatnym, które organizują żywienia dzieci w szkole lub usługa zlecana jest w formie cateringu. W sierpniu 2024 r. MOPS w Makowie Podhalańskim zwrócił się z pismem do wszystkich Szkół i Przedszkoli z prośbą o informację, czy istnieje techniczna możliwość świadczenia usług w zakresie przygotowania i dostarczania oraz podawania posiłków dla uczniów finansowanych przez MOPS (w okresie obowiązywania umowy najmu stołówki) przez inny podmiot aniżeli obecnie realizujący usługę podmiot na rzecz Szkoły. W odpowiedzi Dyrektorzy wykluczyli możliwość zlecenia usługi dożywiania dzieci finansowanych przez MOPS innemu wykonawcy aniżeli obecnie realizujący usługę podmiot na rzecz Szkoły.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPS.26.26.1.2024.2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 310251,85 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 54129,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dożywanie uczniów w wyznaczonych punktach na terenie Gminy Maków Podhalański w latach 2024-2026 w ramach rządowego programu "Posiłek w szkole i w domu" - Szkoła Podstawowa w Juszczynie
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54129,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54129,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54129,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maria Czarny Handel Branży Spożywczej i Przemysłowej oraz Usługi Gastronomiczne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5521148328
7.3.4) Miejscowość: Juszczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 34-231
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54129,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2026-08-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie stołówki szkolnej i żywienie dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym, wraz z użyczeniem pomieszczeń
- Przygotowywanie, dostawa i wydawanie posiłków uczniom Szkoły Podstawowej nr 17 im. Jana Brzechwy w Jastrzębiu-Zdroju
- Przygotowanie i dowóz posiłków do szkół podstawowych w Gminie Opatówek w 2025 roku
- Przygotowywanie i wydawanie posiłków dla wychowanków Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Myśliborzu w przedziale wiekowym 15-19 lat
- Usługa gastronomiczna polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla dzieci do Miejskiego Przedszkola Nr 3 w Ustce w 2025 roku
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 64 WE WROCŁAWIU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.