Ogłoszenie z dnia 2022-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00387135/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-11
- 2022/BZP 00398090/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA WYPOSAŻENIA UŻYTKOWEGO W TYM EDUKACYJNEGO ORAZ MEBLOWEGO DO ŻŁOBKA SAMORZĄDOWEGO W MIEJSCOWOŚCI GŁĘBOKA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kocmyrzów - Luborzyca
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555766
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 7
1.5.2.) Miejscowość: Luborzyca
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-010
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12/387-14-10
1.5.8.) Numer faksu: 12/387-14-10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugkocmyrzowluborzyca/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https: //miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA WYPOSAŻENIA UŻYTKOWEGO W TYM EDUKACYJNEGO ORAZ MEBLOWEGO DO ŻŁOBKA SAMORZĄDOWEGO W MIEJSCOWOŚCI GŁĘBOKA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e20d8ade-4946-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00487835
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005722/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa wyposażenia użytkowego w tym edukacyjnego oraz meblowego do żłobka samorządowego w miejscowości Głęboka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie objęte dofinansowaniem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 8 Os. Priorytetowa Rynek pracy, działanie 8.5 Wsparcie na rzecz łączenia życia zawodowego z prywatnym, z Europejskiego Funduszu Społecznego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00387135/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.22.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 340678,85 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 321280,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I cz. przedmiotu zamówienia to Dostawa wyposażenia do żłobka samorządowego w miejscowości Głęboka. Przedmiot zamówienia obejmuje głównie:- zabawki oraz książeczki edukacyjne;
- zestawy instrumentów;
- pojemniki do przechowywania oraz kosze na zabawki;
-akcesoria sportowe do ćwiczeń gimnastyczny;
- maty edukacyjne;
- wózki z akcesoriami;
- łóżeczka;
- krzesełka do karmienia;
- nocniki, nakładki sedesowe;
- dywany;
- podstawowe akcesoria papiernicze dla dzieci;
- sprzęt meblowy w tym krzesła.
Bardziej szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ze wskazaniem ilości wymaganego asortymentu przedstawia załącznik nr 1 do SWZ – zestawienie wymaganego asortymentu wyposażenia.
W zakres zamówienie wchodzi również dostawa wymaganego asortymentu do budynku żłobka w miejscowości Głęboka oraz montaż wyposażenia meblowego w tym łóżek, krzeseł.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw
4.5.5.) Wartość części: 293784,55 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II cz. przedmiotu zamówienia to Dostawa sprzętu informatycznego do żłobka samorządowego w miejscowości Głęboka. Przedmiot zamówienia obejmuje głównie:- laptopy (6 szt);
-urządzenie wielofunkcyjne ( 1 szt);
-drukarkę kolorową (1 szt);
- radio CD (6 szt).
Bardziej szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ze wskazaniem ilości wymaganego asortymentu przedstawia załącznik nr 2 do SWZ – zestawienie wymaganego asortymentu informatycznego.
Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę sprzętu informatycznego do budynku żłobka w miejscowości Głęboka oraz jego kompleksową instalację i konfigurację.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
32344280-2 - Radia przenośne
4.5.5.) Wartość części: 27495,93 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 370200,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 904480,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 370200,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.3) Ulica: Graniczna 46
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 370200,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu w ramach II cz. przedmiotu zamówienia wpłynęła tylko jedna oferta, której cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W sytuacji, gdy Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty, zgodnie z art. 255 pkt 3), w myśl art. 259 w/w ustawy unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w ramach II cz. przedmiotu zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52336,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52336,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa mebli w ramach projektu "Zawód na medal"
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i materiałów dydaktycznych do pracowni szkolnych szkół objętych wsparciem w ramach projektu "Efektywne szkolnictwo zawodowe w powiecie grójeckim"
- Dostawa fantomów
- Część 1: Sprzedaż i dostawa mebli kuchennych na III piętrze siedziby KOWR w Poznaniu. Część 2: Dostawa regałów archiwalnych do SZ w Malińcu Część 3: Dostawa regałów archiwalnych do SZ w Przygodzicach
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.