eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DragaczDostawa oleju napêdowego grzewczego do kot³owni olejowych na terenie gminy Dragacz



Og³oszenie z dnia 2022-12-09


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju napêdowego grzewczego do kot³owni olejowych na terenie gminy Dragacz

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA DRAGACZ

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Urz±d Gminy Dragacz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350990

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Dragacz 7A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dragacz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-134

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - ¦wiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@dragacz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://gm-dragacz.rbip.mojregion.info/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju napêdowego grzewczego do kot³owni olejowych na terenie gminy Dragacz

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1b9b895b-778f-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00487858

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00021753/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Dostawa oleju napêdowego grzewczego do kotlowni olejowych na terenie gminy Dragacz

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://dragacz.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postêpowaniu Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przekazywania sobie przez strony postêpowania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://dragacz.ezamawiajacy.pl, w sekcji „Korespondencja”.

O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wp³ywu na Platformê.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie zakupowej tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej przegl±darki internetowej;
3) Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±ca TLS 1.2;
4) w³±czona obs³uga JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce prawid³owe z³o¿enie podpisu elektronicznego:
1) przegl±darka internetowa Microsoft Edge, Chrome, Firefox w wersji wspieranej przez producenta. Rekomendowan± przegl±dark± do z³o¿enia oferty podpisanej elektronicznie jest Firefox w wersji wpieranej przez producenta.
2) uruchomienie oprogramowania do sk³adania podpisu wymaga równie¿ zainstalowania Java (licencja EPL) w wersji OpenJDK 8 lub Java (licencja Oracle) w wersji 1.8.0_202 32 bitowej oraz 64 bitowej, pozwalaj±ce na przyjmowanie przez u¿ytkownika sesyjnych plików cookie oraz obs³uguj±cej szyfrowanie. Konieczne jest równie¿ dodanie adresu witryny platformy eZamawiaj±cy (ezamawiaj±cy.pl) do wyj±tków (exception site list) w Javie;
Uwaga: wymaga to uprawnieñ administracyjnych na komputerze.
3) zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikacjê Szafir Host, który odpowiada za obs³ugê funkcjonalno¶ci podpisu elektronicznego w platformie eZamawiaj±cy. Rozszerzenie Szafir SDK mo¿na pobraæ tutaj. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host nale¿y prze³adowaæ bie¿±c± stronê;
4) przed uruchomieniem platformy eZamawiaj±cy, w pierwszej kolejno¶ci pod³±cz czytnik z kart± kryptograficzn± do komputera.
Wymagania technicznoorganizacyjne,
sporz±dzania i przesy³ania korespondencji elektronicznej zosta³y opisane w Rozdziale 11 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Na podstawie art. 19 ust. 1 PZP w zwi±zku z art. 13 ust. 1-3 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Gmina Dragacz, Dragacz 7A, 86-134 Dragacz;
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Danych z którym mo¿ecie siê Pañstwo kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych drog± mailow±: daneosobowe24h@wp.pl lub telefonicznie 607753475.
3) Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, które jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego;
4) Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 PZP;
5) Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy (art. 78 ust. 4 PZP);
6) Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych Pañstwa jest wymogiem okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em w niniejszym postêpowaniu;
7) W zwi±zku z przetwarzaniem danych posiadaj± Pañstwo prawo do:
a) zgodnie z art. 15 RODO - prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych (z zastrze¿eniem, ¿e w sytuacji, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, mog± Pañstwo zostaæ zobowi±zani do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowania nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) zgodnie z art. 16 RODO - prawo do sprostowania Pañstwa danych osobowych (z tym, ¿e skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u z postêpowania oraz za³±czników do niego);
c) zgodnie z art. 18 RODO - prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie Pañstwa danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Nie przys³uguje Pañstwu:
a) zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO - prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) zgodnie z art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZP.271.13.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opa³owego grzewczego do kot³owni olejowych na terenie gminy Dragacz dla potrzeb Urzêdu Gminy w Dragaczu, ¶wietlicy wiejskiej w Dolnej Drupie, szko³y podstawowej w Grupie, szko³y podstawowej w Dragaczu, szko³y podstawowej w Michalu.

Wielko¶ci dostaw oleju opa³owego grzewczego dla potrzeb:
1. Urz±d Gminy w Dragaczu.
Przewidywana wielko¶æ dostawy w 2023 r. – od 23 tys. do 28 tys. litrów
Miejsce dostawy: Urz±d Gminy w Dragaczu, Dragacz 7A, 86-134 Dragacz
Zbiorniki o ³±cznej pojemno¶ci 3000 l
2. ¦wietlica wiejska w Dolnej Grupie.
Przewidywana wielko¶æ dostawy w 2023 r. – od 5 tys. do 7 tys. litrów
Miejsce dostawy: ¶wietlica wiejska w Dolnej Grupie, ul. S³oneczna 6A, 86-134 Dragacz
Zbiornik o ³±cznej pojemno¶ci 2000 l
3. Szko³a podstawowa w Grupie
Przewidywana wielko¶æ dostawy w 2023 r. – od 30 tys. do 35 tys. litrów
Miejsce dostawy: Grupa, ul. Szkolna 2, 86-134 Dragacz
Zbiorniki o ³±cznej pojemno¶ci 8000 l

4. Szko³a podstawowa w Dragaczu
Przewidywana wielko¶æ dostawy w 2023 r. – od 18 tys. do 21 tys. litrów
Miejsce dostawy: Dragacz 60, 86-134 Dragacz
Zbiorniki o ³±cznej pojemno¶ci 4000 l
5. Szko³a podstawowa w Michalu
Przewidywana wielko¶æ dostawy w 2023 r. – od 12tys. do 14 tys. litrów
Miejsce dostawy: Michale 101A, 86-134 Dragacz
Zbiorniki o ³±cznej pojemno¶ci 14000 l

Olej opa³owy grzewczy musi spe³niaæ wymagania jako¶ciowe wed³ug obowi±zuj±cych norm PN-C-96024:2020-12 oraz rozporz±dzenia Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opa³owe ( Dz. U. z 2016 r , poz.2008).

Klasyfikacja CPV:
09 13 51 00-5 – olej opa³owy

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone.

Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) cena oferty: 90%,
2) termin p³atno¶ci faktur: 10%.

Sposób dokonywania oceny oferty:
1) Kryterium: cena oferty:
Cno
Pc = ---------- x 90% x 100 pkt., gdzie:
Cob
Pc – liczba punktów przyznanych w kryterium – cena oferty,
Cno –oferta z najni¿sz± cen±,
Cob – cena oferty badanej.
Ocena kryterium: liczba przyznanych punktów pomno¿ona przez wagê kryterium (90%).
2) Kryterium - termin p³atno¶ci faktur – 10%:
Tp (liczba przyznanych punktów za termin p³atno¶ci faktur):
Tp 7 dni – 2,5 pkt.,
Tp 14 dni – 5pkt.,
Tp 21 dni – 7,5 pkt.,
Tp 30 dni- 10 pkt.,
Ocena kryterium dokonana zostanie na podstawie informacji zamieszczonej przez Wykonawcê w Formularzu oferty. Wykonawca zobowi±zany jest samodzielnie wpisaæ w Formularzu oferty oferowany termin p³atno¶ci faktur: 7 dni, 14 dni, 21 dni lub 30 dni od daty jej dostarczenia do zamawiaj±cego. Brak wpisania do Formularza ofertowego jednego z powy¿szych terminów p³atno¶ci faktur bêdzie skutkowa³o zerow± punktacj±. Zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody inne terminy p³atno¶ci faktur ni¿ wymienione powy¿ej.

3) Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwy¿sz± ³±czn± sum± punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach oceny ofert (Σ = Pc + Tp).

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktur

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z powodu niespe³niania warunków, o których mowa w art. 108 ust 1 i art. 109 ust. 1 pkt. 4, 5 i 7 PZP, nie zachodz± przes³anki wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022r., poz. 835 z pó¼n. zm.) oraz którzy spe³niaj± warunki, o których mowa w art. 112 ust. 1 PZP i którzy wyka¿± ich spe³nianie na poziomie wymaganym przez Zamawiaj±cego w poni¿ej okre¶lonym zakresie:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Warunek dotycz±cy posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca posiada koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi (w tym olejami opa³owymi) wydane przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki.
Uwaga: Przy ocenie spe³niania tego warunku udzia³u przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spó³ki cywilne) posiadanie uprawnieñ, o których mowa powy¿ej, jest wymagane od ka¿dego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w takim zakresie, w jakim bêd± oni wykonywaæ dostawy.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia, o którym mowa w pkt 6.1 ppkt 2 SWZ niniejszego rozdzia³u i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
Sposób wykazania warunków udzia³u w postêpowaniu wskazano w rozdziale
8 SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie (nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania) nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu:
a) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego w Rozdziale 5, pkt. 5.1. - z wykorzystaniem wzoru Za³±cznika Nr 7 do SWZ;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
Pozosta³e warunki dotycz±ce podmiotowych ¶rodków dowodowych wskazano w rozdziale 8 SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± o¶wiadczenie stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca na dzieñ sk³adania ofert:
1) nie podlega wykluczeniu – z wykorzystaniem wzoru Za³±cznika Nr 2 do SWZ,
2) spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu - z wykorzystaniem wzoru Za³±cznika Nr 3 do SWZ.
Powy¿sze o¶wiadczenie sporz±dza siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w postaci elektronicznej i opatruje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Poza Wykonawc± o¶wiadczenia sporz±dza:
1) ka¿dy spo¶ród Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w takim przypadku powy¿sze o¶wiadczenia potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
2) podmiot trzeci, na którego potencja³ powo³uje siê Wykonawca celem potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, w takim przypadku powy¿sze o¶wiadczenia potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostêpnia swoje zasoby Wykonawcy;
3) podwykonawca, na którego zasobach Wykonawca nie polega przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. Zamawiaj±cy nie bêdzie weryfikowa³ tak¿e podstaw wykluczenia w odniesieniu do takiego podwykonawcy.
Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie (nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania) nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych w celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
a) koncesja na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi wydane przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki;

Je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania wezwaæ Wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych.
Dokumenty sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego powinny byæ aktualne na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
Je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio podmiotowe ¶rodki dowodowe nie s± ju¿ aktualne, zamawiaj±cy mo¿e w ka¿dym czasie wezwaæ wykonawcê lub wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Zamawiaj±cy posiada, je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub s± one niekompletne lub zawieraj± b³êdy, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê odpowiednio do ich z³o¿enia, poprawienia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie, chyba ¿e oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez wzglêdu na ich z³o¿enie, uzupe³nienie lub poprawienie lub zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.
Pozosta³e warunki dotycz±ce podmiotowych ¶rodków dowodowych wskazano w rozdziale 8 SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty w postaci elektronicznej.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy PZP - z wykorzystaniem wzorów Za³±cznika Nr 2 i Za³±cznika nr 3 do SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
Spó³ka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, dlatego jej wspólnicy zobowi±zani s± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Pe³nomocnictwo musi byæ za³±czone do oferty. Ponadto, ka¿dy ze wspólników spó³ki cywilnej zobowi±zany jest do z³o¿enia wraz z ofert± o¶wiadczenia - z wykorzystaniem wzorów Za³±cznika Nr 2 i Za³±cznika nr 3 do SWZ .
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± wraz z ofert± o¶wiadczenie o zakresie wykonania zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – z wykorzystaniem wzoru Za³±cznika Nr 4 do SWZ.
Wszyscy wykonawcy sk³adaj±cy wspóln± ofertê bêd± ponosiæ odpowiedzialno¶æ solidarn± za wykonanie umowy. Zamawiaj±cy mo¿e w ramach odpowiedzialno¶ci solidarnej ¿±daæ wykonania umowy od wszystkich wykonawców ³±cznie lub od ka¿dego z osobna.
Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ dokonania zmiany umowy w nastêpuj±cym zakresie: 1) wysoko¶ci wynagrodzenia umownego w przypadku:
a) zmiany ustawowej stawki podatku VAT. Wynagrodzenie Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone b±d¼ zwiêkszone w stosunku odpowiednim do zmiany wysoko¶ci podatku VAT;
2) zmiany terminu zakoñczenia wykonania zamówienia w przypadku:
a) wstrzymania realizacji dostaw ze wzglêdu na okoliczno¶ci niemo¿liwe do przewidzenia w momencie zawierania umowy;
b) nastêpstwa si³y wy¿szej;
c) na wniosek zarz±dcy danej placówki do której dostarczany jest olej opa³owy grzewczy.
d) gdy istnieje obiektywna konieczno¶æ wprowadzenia zmian, np. gdy spe³nienie ¶wiadczenia by³oby po³±czone z nadmiernymi trudno¶ciami albo grozi³oby jednej ze stron ra¿±c± strat± w rozumieniu art. 357 ze znaczkiem 1 Kodeksu Cywilnego i zmiana wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w momencie zawarcia umowy;
e) dostaw opa³u do innych obiektów (nie wymienionych w li¶cie obiektów) w przypadku oddania do u¿ytku takich obiektów w trakcie obowi±zywania umowy b±d¼ wykonania wymiany kot³owni w trakcie obowi±zywania umowy;
f) wyst±pienia sytuacji nadzwyczajnej która uniemo¿liwi realizacjê us³ugi w wymaganym zakresie za któr± Wykonawca nie ponosi winy, np. na skutek awarii b±d¼ uszkodzenia infrastruktury drogowej.
Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty w przypadku, gdy nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy.
Nie stanowi zmiany umowy, zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy (np. zmiana konta bankowego).
Zamawiaj±cy dopuszcza w uzasadnionych przypadkach, mo¿liwo¶æ zmiany terminu realizacji dostawy, bez konieczno¶ci dokonywania zmiany umowy, Zmiana taka jest mo¿liwa po wcze¶niejszym wyra¿eniu zgody Zamawiaj±cego.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-19 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Platformy pod adresem: https://dragacz.ezamawiajacy.pl w zak³adce „OFERTY"

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-19 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-17

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych.
Zamawiaj±cy nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± prowadzenia negocjacji.
Zamawiaj±cy nie przewiduje wymagañ wskazanych w art. 96 ust. 2 pkt 2 PZP.
Zamawiaj±cy nie przewiduje zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 PZP.
Zamawiaj±cy nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcê wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbêdnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 PZP.
Zamawiaj±cy nie przewiduje rozliczenia miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± w walutach obcych.
Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiaj±cy nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z informacjami, o których mowa w art. 230 PZP.
Zamawiaj±cy nie stawia wymogu lub mo¿liwo¶ci z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji okre¶lonej w art. 93 PZP.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.