eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceZakup urządzeń wielofunkcyjnych formatu A3 oraz akcesoriów komputerowych wraz z dostawą i rozładunkiem dla potrzeb Oddziału Regionalnego KRUS w Kielcach i podległych placówek terenowych



Ogłoszenie z dnia 2024-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup urządzeń wielofunkcyjnych formatu A3 oraz akcesoriów komputerowych wraz z dostawą i rozładunkiem dla potrzeb Oddziału Regionalnego KRUS w Kielcach i podległych placówek terenowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01251326200203

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 65B

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-389

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 348 19 00, 41 348 19 04

1.5.8.) Numer faksu: 41 348 19 20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kielce@krus.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_kielce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ubezpieczenia rolnicze

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup urządzeń wielofunkcyjnych formatu A3 oraz akcesoriów komputerowych wraz z dostawą i rozładunkiem dla potrzeb Oddziału Regionalnego KRUS w Kielcach i podległych placówek terenowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c14e46e-0a6b-49f1-893b-03f852b0421a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00487891

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00238308/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup wraz z dostawą urządzeń wielofunkcyjnych i akcesoriów komputerowych dla potrzeb Oddziału Regionalnego KRUS w Kielcach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00441575

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 0500-OP.261.03.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 146055,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i rozładunek 15 szt. urządzeń wielofunkcyjnych formatu A3 wraz z dwoma dodatkowymi tonerami dla każdego urządzenia dla potrzeb Oddziału Regionalnego KRUS w Kielcach oraz podległych placówek terenowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
3. Zaoferowane urządzenia w Części I muszą być:
1) fabrycznie nowe, jednolite, nieużywane, nieregenerowane spełniające normy przewidziane prawem polskim, posiadające wymagane prawem atesty i certyfikaty,
2) wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed planowanym terminem dostawy,
3) oryginalnie zapakowane i oznakowane przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu oraz producenta,
4) dostarczone własnym transportem, na własny koszt i na ryzyko Wykonawcy do miejsc wskazanych przez Zamawiającego,
5) pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucji Producenta na terenie Polski,
6) Wykonawca umożliwi dostęp do najnowszych sterowników na stronie producenta, który będzie realizowany poprzez podanie numeru seryjnego lub modelu urządzenia wielofunkcyjnego,
7) posiadać certyfikaty/deklaracje zgodności:
-Certyfikat CE (znak CE);
-zgodność z dyrektywą ROHS;
-Certyfikat / etykiety Energy Star,
-Certyfikat ISO 9001 oraz ISO 14001.
4. Wraz z urządzeniem Wykonawca dostarczy materiały eksploatacyjne.
5. Zamawiający informuje, że dopuszcza dostarczenie materiałów:
-oryginalnych, tzn. autoryzowanych przez Producenta sprzętu drukującego,
-lub równoważnych tzn. fabrycznie nowych produktów innej firmy.
6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła szczególnego procesu, normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, które charakteryzują produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art.101 ust.4 ustawy PZP.
7. W przypadku zaoferowania urządzenia równoważnego Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że spełnia ono wymagania określone przez Zamawiającego nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia.
8. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia i rozliczeń finansowych określone zostały we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe

4.5.5.) Wartość części: 129346,65 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup akcesoriów komputerowych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego w Kielcach przy ul. Wojska Polskiego 65B.
2. Zaoferowane urządzenia w Części II muszą być:
1)fabrycznie nowe, jednolite, nieużywane, nieregenerowane,
2)wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed planowanym terminem dostawy,
3)pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucji Producenta na terenie Polski,
4)oryginalnie zapakowane i oznakowane przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta,
5)Patchcordy o długości 1m; 3m; 5m muszą być dostarczone w pakiecie w różnych kolorach za wyjątkiem koloru czarnego, białego, szarego oraz ich odcieni.
6)dostarczone w ramach jednej dostawy, własnym transportem, na własny koszt i na ryzyko Wykonawcy do Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 65 B.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła szczególnego procesu, normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, które charakteryzują produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art.101 ust.4 ustawy PZP.
5. W przypadku zaoferowania przedmiotu zamówienia równoważnego Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że spełnia ono wymagania określone przez Zamawiającego nie gorsze niż opisane
w przedmiocie zamówienia.
6. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia i rozliczeń finansowych określone zostały we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30237200-1 - Akcesoria komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 16708,91 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100552,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216012,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100552,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Prywatne "PROFIKOP" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000136484

7.3.3) Ulica: Edmunda Massalskiego 12

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-636

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100552,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dla Części II zamówienia do wyznaczonego terminu składania ofert wpłynęła jedna oferta:
X3D Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,
ul. Floriana Ceynowy 12,
77-100 Bytów
Oferta podlegała odrzuceniu, z powodu niezgodnej treści oferty z warunkami zamówienia.
Wobec tego, że jedyna oferta złożona w postępowaniu w Części II zamówienia podlegała odrzuceniu , Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp unieważnił postępowanie dla Części II zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.