Ogłoszenie z dnia 2024-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00441575/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup urządzeń wielofunkcyjnych formatu A3 oraz akcesoriów komputerowych wraz z dostawą i rozładunkiem dla potrzeb Oddziału Regionalnego KRUS w Kielcach i podległych placówek terenowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01251326200203
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 65B
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-389
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 348 19 00, 41 348 19 04
1.5.8.) Numer faksu: 41 348 19 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kielce@krus.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_kielce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ubezpieczenia rolnicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup urządzeń wielofunkcyjnych formatu A3 oraz akcesoriów komputerowych wraz z dostawą i rozładunkiem dla potrzeb Oddziału Regionalnego KRUS w Kielcach i podległych placówek terenowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c14e46e-0a6b-49f1-893b-03f852b0421a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00487891
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00238308/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup wraz z dostawą urządzeń wielofunkcyjnych i akcesoriów komputerowych dla potrzeb Oddziału Regionalnego KRUS w Kielcach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00441575
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 0500-OP.261.03.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 146055,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i rozładunek 15 szt. urządzeń wielofunkcyjnych formatu A3 wraz z dwoma dodatkowymi tonerami dla każdego urządzenia dla potrzeb Oddziału Regionalnego KRUS w Kielcach oraz podległych placówek terenowych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
3. Zaoferowane urządzenia w Części I muszą być:
1) fabrycznie nowe, jednolite, nieużywane, nieregenerowane spełniające normy przewidziane prawem polskim, posiadające wymagane prawem atesty i certyfikaty,
2) wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed planowanym terminem dostawy,
3) oryginalnie zapakowane i oznakowane przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu oraz producenta,
4) dostarczone własnym transportem, na własny koszt i na ryzyko Wykonawcy do miejsc wskazanych przez Zamawiającego,
5) pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucji Producenta na terenie Polski,
6) Wykonawca umożliwi dostęp do najnowszych sterowników na stronie producenta, który będzie realizowany poprzez podanie numeru seryjnego lub modelu urządzenia wielofunkcyjnego,
7) posiadać certyfikaty/deklaracje zgodności:
-Certyfikat CE (znak CE);
-zgodność z dyrektywą ROHS;
-Certyfikat / etykiety Energy Star,
-Certyfikat ISO 9001 oraz ISO 14001.
4. Wraz z urządzeniem Wykonawca dostarczy materiały eksploatacyjne.
5. Zamawiający informuje, że dopuszcza dostarczenie materiałów:
-oryginalnych, tzn. autoryzowanych przez Producenta sprzętu drukującego,
-lub równoważnych tzn. fabrycznie nowych produktów innej firmy.
6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła szczególnego procesu, normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, które charakteryzują produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art.101 ust.4 ustawy PZP.
7. W przypadku zaoferowania urządzenia równoważnego Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że spełnia ono wymagania określone przez Zamawiającego nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia.
8. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia i rozliczeń finansowych określone zostały we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.5.) Wartość części: 129346,65 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup akcesoriów komputerowych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego w Kielcach przy ul. Wojska Polskiego 65B.2. Zaoferowane urządzenia w Części II muszą być:
1)fabrycznie nowe, jednolite, nieużywane, nieregenerowane,
2)wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed planowanym terminem dostawy,
3)pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucji Producenta na terenie Polski,
4)oryginalnie zapakowane i oznakowane przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta,
5)Patchcordy o długości 1m; 3m; 5m muszą być dostarczone w pakiecie w różnych kolorach za wyjątkiem koloru czarnego, białego, szarego oraz ich odcieni.
6)dostarczone w ramach jednej dostawy, własnym transportem, na własny koszt i na ryzyko Wykonawcy do Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 65 B.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła szczególnego procesu, normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, które charakteryzują produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art.101 ust.4 ustawy PZP.
5. W przypadku zaoferowania przedmiotu zamówienia równoważnego Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że spełnia ono wymagania określone przez Zamawiającego nie gorsze niż opisane
w przedmiocie zamówienia.
6. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia i rozliczeń finansowych określone zostały we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 16708,91 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100552,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216012,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100552,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Prywatne "PROFIKOP" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000136484
7.3.3) Ulica: Edmunda Massalskiego 12
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-636
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRYWATNE "PROFIKOP" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRYWATNE "PROFIKOP" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100552,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dla Części II zamówienia do wyznaczonego terminu składania ofert wpłynęła jedna oferta:
X3D Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,
ul. Floriana Ceynowy 12,
77-100 Bytów
Oferta podlegała odrzuceniu, z powodu niezgodnej treści oferty z warunkami zamówienia.
Wobec tego, że jedyna oferta złożona w postępowaniu w Części II zamówienia podlegała odrzuceniu , Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp unieważnił postępowanie dla Części II zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Świadczenie usług w zakresie dozymetrii indywidualnej oraz przeglądu i wzorcowania dozymetrów dla pracowników Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup i dostawa narzędzi jednorazowych do zabiegów technikami małoinwazyjnymi dla potrzeb bloku operacyjnego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup wraz z dostawą wyrobów jednorazowego użytku dla Działów Medycznych i Poradni oraz wyrobów medycznych dla Bloku Operacyjnego Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Dostawa leków na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Świadczenie usług medycznych w zakresie wykonywania w latach 2025-2026 profilaktycznych badań lekarskich dla pracowników i funkcjonariuszy IAS w Kielcach i jednostek podległych
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, monitorów oraz akcesoriów komputerowych w ramach projektu "Postaw na zawodowców".
- Dostawa sprzętu elektronicznego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- Zakup sprzętu komputerowego dla KWP w Opolu oraz CBZC - część 3
- Dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem oraz drukarek
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
więcej: Drukarki laserowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.