Ogłoszenie z dnia 2024-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00461325/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie ubrań roboczych dla pracowników Zespołu Żłobków m.st. Warszawy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Żłobków m.st W-wy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142864986
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Belgijska 4
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-511
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzl.zamowienia@zlobki.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-51dcb23a-e29e-4a99-b6ca-d279ef1549eb1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
opieka nad dzieckiem w wieku do lat 3
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie ubrań roboczych dla pracowników Zespołu Żłobków m.st. Warszawy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51dcb23a-e29e-4a99-b6ca-d279ef1549eb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00487936
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046102/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Wykonanie ubrań roboczych dla pracowników Zespołu Żłobków m.st. Warszawy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00461325
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZ-IA-ZP.26.20.2024.AKA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 516746,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ubrań roboczych dla pracowników Zespołu Żłobków m.st. Warszawy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SWZ - kalkulacja cenowa, zawierająca opis przedmiotu zamówienia. Ilości asortymentu wskazane w Załączniku nr 9 do SWZ są ilościami przewidywanymi, faktyczna ilość będzie zależała od rozdzielnika asortymentowo-ilościowego (w przypadku Żłobków nr od 1 do 77) przekazanego w dniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz zgłoszonego zapotrzebowania przez przedstawiciela Zamawiającego (w przypadku Żłobków nr od 78 do 82).
3. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres co najmniej: 12 miesięcy od daty odbioru przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający określa wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp:
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w wymiarze co najmniej ½ etatu przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) wykonywanie czynności, administracyjnych związanych z:
a. kontrolą krojenia, szycia, prasowania oraz oceną jakości powstałej odzieży,
b. dokumentowaniem przebiegu realizacji zamówienia,
c. prowadzeniem korespondencji,
d. koordynacją dostawy przedmiotu zamówienia;
b) wykonywanie wszelkich czynności w ramach zamówienia publicznego związanych z wykonaniem (uszyciem) ubrań tj.: zaprojektowanie odzieży, wykrawanie poszczególnych elementów odzieży, zszywanie i wykańczanie odzieży, przyszywanie metek do ubrań, prasowanie;
przy czym nie dot. przypadku, w którym w/w czynności wykonuje osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą tj. wykonawca zamówienia.
2) Zamawiający wymaga, aby zatrudnienie przy realizacji zamówienia trwało w całym okresie wykonywania zamówienia, w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub przez Wykonawcę / Podwykonawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca / Podwykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia w to miejsce innej osoby.
3) Szczegółowe warunki realizacji wymagań określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 95 oraz 438 ustawy PZP, w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawarte są w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załącznik nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98393000-4 - Usługi krawieckie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu zostały złożone 3 oferty – wszystkie oferty zostały odrzucone.W postępowaniu zostały złożone następujące oferty:
Oferta nr 1
Worker Anna Domańska, ul. Brzezińska 21A, 00-656 Warszawa
Oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit c PZP.
Oferta nr 2
Zakład Produkcji Pościeli "Świt" Izabela Wintoniak, ul. Błotna 5b, 65-133 Zielona Góra
Oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 PZP.
Oferta nr 3
REDAR PPHU Ryszard Klepacz, ul. Biała 144, 26-600 Radom
Oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 PZP.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232269,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 515660,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.