Ogłoszenie z dnia 2024-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont instalacji elektrycznej wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi oraz remont łazienek w Liceum Ogólnokształcącym nr CLVIII przy ul. Szolc Rogozińskiego 2 w Warszawie – zamówienie podobne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont instalacji elektrycznej wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi oraz remont łazienek w Liceum Ogólnokształcącym nr CLVIII przy ul. Szolc Rogozińskiego 2 w Warszawie – zamówienie podobne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e06209d-e49e-4fee-9c2a-ef7a139e00ea
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00488006
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00470949
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa prawna:
art. 305 pkt. 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp
Podstawa faktyczna:
• Zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 27.05.2024 r., po przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych.
• Zamówienie podobne zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 10.04.2024 r. pod nr 2024/BZP 00279609/01 i obejmuje wykonanie robót polegających na kontynuacji robót budowlanych, robót na instalacjach sanitarnych, robót elektrycznych pomieszczeń w budynku szkoły Liceum Ogólnokształcącego nr CLVIII przy ul. Szolc Rogozińskiego 2 w Warszawie .
• Wartość zamówienia podobnego wynosi 408 285,25 zł netto i nie przekracza przewidzianego w Ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego progu 1 200 000,00 zł netto.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 78/WZP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 408285,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Informacje ogólne
Budynek szkoły usytuowany jest równoległe do ulicy Szolc Rogozińskiego i posiada dwie kondygnacje nadziemne oraz częściową kondygnację podziemną. Działka posiada bezpośredni dostęp do drogi publicznej. Budynek szkoły został w całości zakwalifikowany do remontu. Należy wymienić instalacje elektryczną, sanitarną, wykonać remont ścian i podłóg. Zakres zamówienia podstawowego obejmuje Projekt techniczny w całości tj. wykonanie remontu instalacji elektrycznej i budowlanej dla całego obiektu dydaktycznego. Sala gimnastyczna oraz zaplecze kuchenne są wyłączone z zakresu robót.
Zakres zamówienia:
1) remont dwóch łazienek:
- wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z podejściami,
- montaż nowej armatury sanitarnej,
- ułożenie nowych okładzin kamionkowych wraz z warstwami izolacyjnymi,
- montaż grzejników warz z osłonami.
2) wymiana stolarki drzwiowej do sal lekcyjnych oraz pomieszczeń administracyjnych 70 szt.:
- wykucie ościeżnic i demontaż starych skrzydeł,
- montaż nowych stalowych ościeżnic oraz skrzydeł drzwiowych,
- obrobienie i wykończenie glifów drzwiowych.
3) Montaż naświetla o konstrukcji aluminiowej o odporności ogniowej EI 30,
4) Wywiezienie gruzu budowlanego.
Wymagania związane z realizacją zamówienia
1) Do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie zgody związanej z potrzebą zajęcia terenów niezbędnych do prowadzenia robót oraz poniesienia kosztów zajęcia terenu oraz kosztów ustawienia i obsługiwania oraz likwidacji wymaganych znaków drogowych i elementów zabezpieczenia ruchu zapewniających bezpieczeństwo pojazdów i pieszych.
2) Realizacja robót nie powinna kolidować z normalnym funkcjonowaniem szkoły. WSZELKIE PRACE GŁOŚNE TAKIE JAK KUCIA CZY WYBURZENIA W DNI ROBOCZE OD DNIA 1 WRZEŚNIA 2024 r. BĘDZIE MOŻNA WYKONYWAC DOPIERO PO GODZ. 15.00. Przy końcowym odbiorze robót Zamawiający będzie wymagał dokładnego oczyszczenia zabrudzonych pomieszczeń oraz usunięcia wszelkiego rodzaju uszkodzeń. Od 1 września 2024 r. należy przewidzieć konieczność zabezpieczania budynku szkoły, zgodnie z wymaganiami BHP i Sanepidu, tak aby mogły odbywać się zajęcia lekcyjne w całym budynku.
Podczas wykonywania robót należy uwzględnić ich etapowanie polegające na sukcesywnym przejmowaniu nowych sal lekcyjnych tak aby ciągłość procesu nauczania w szkole nie była zakłócona. Po stronie Wykonawcy spoczywa obowiązek opracowania projektu organizacji robót w uzgodnieniu z Użytkownikiem i uzyskanie akceptacji Zamawiającego. Teren budowy musi być trwale oddzielony od ciągów komunikacyjnych i miejsc w których przebywają uczniowie. Dojazd na plac budowy należy odpowiednio wygrodzić i zabezpieczyć. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy oraz do prowadzenia robót w sposób uniemożliwiający wejście na teren wykonywania robót osób trzecich.
3) Zastosowane do wbudowania materiały i wyroby muszą posiadać aktualne, wymagane obecnymi przepisami dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do stosowania w budownictwie, a także certyfikaty lub deklaracje zgodności potwierdzające jakość zastosowanych materiałów i wyrobów (jest to warunek odbioru robót).
4) Przy wykonywaniu robót należy stosować się do aktualnych przepisów prawa, przepisów BHP, norm i instrukcji producentów i dostawców materiałów budowlanych.
5) Przy wykonaniu prac instalacyjnych, w szczególności otworowania i bruzdowania, trzeba brać pod uwagę niejednorodną strukturę ścian tj. krzywizny sufitów, ścian i podłóg.
6) W trakcie prac mogą pojawić się przewarstwienia warstw wykończonych z rożnych okresów lub niejednorodne materiały i konieczność lokalnych napraw „głuchych” tynków lub ubytków w strukturze ścian i stropów.
7) Wszystkie roboty winny być wykonywane przez firmy specjalistyczne i przeszkolone w wykonywaniu instalacji w zaprojektowanych systemach, zgodnie z przepisami bhp i pod kierownictwem osób uprawnionych.
Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej
Zamawiający przewiduje wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych, które zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy – stanowiących załącznik nr 2 do Zaproszenia.
Obowiązki wynikające z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych
Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wymogu określonego w art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 875 z poźn. zm.). W związku z tym, Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu, na każde żądanie Zamawiającego pisemnego oświadczenia o jego spełnieniu. Brak złożenia pisemnego oświadczenia w wyznaczonym terminie będzie traktowane przez Zamawiającego jako niespełnienie wymogu przedmiotowej ustawy. Przedłożenie oświadczenia, o którym mowa powyżej, nie wyłącza uprawnienia Zamawiającego do weryfikacji spełnienia ww. wymogu w sposób wybrany przez Zamawiającego, w szczególności poprzez żądanie okazania pojazdów lub dokumentów dotyczących pojazdów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a) Projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 2 do Zaproszenia;
b) Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do Zaproszenia;
c) Przedmiary robót – załącznik nr 4 do Zaproszenia;
d) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 5 do Zaproszenia
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WinBud Usługi Budowlane Bogus Radosław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7971901896
7.3.4) Miejscowość: Józefosław
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WINBUD Usługi Budowlane Bogus Radosław
jakie przetargi wygrała firma
WINBUD Usługi Budowlane Bogus Radosław
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 485000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.