Ogłoszenie z dnia 2024-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00350038/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-10
- 2024/BZP 00488311/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Ropczyce w roku szkolnym 2023/2024r. gdzie zastosowano podział na zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych w Ropczycach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365867845
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krisego 1
1.5.2.) Miejscowość: Ropczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 172220277
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: misiuraj@zojoropczyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://jo.ropczyce.bip.gmina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/jo.ropczyce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Ropczyce w roku szkolnym 2023/2024r. gdzie zastosowano podział na zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dcb45fc8-376f-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00488021
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044458/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Ropczyce w roku szkolnym 2023/2024 r. - zakup biletów miesięcznych, gdzie zastosowano podział na zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00350038
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOJO.261.17.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 420000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 388888,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej nr 1 im. M. Kopernikaw Ropczycach”
1) Zadanie obejmuje dowóz 129 uczniów + 2 opiekunów na trasie: Brzyzna - Ropczyce Szkoła Nr 1 – Brzyzna Granice - Ropczyce Szkoła Nr 1 – Granice – Poręby Chechelskie (ok. 10 km długość jednego kursu) na zajęcia lekcyjne do budynku szkoły i odwóz do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć lekcyjnych.
Godziny dowozu i odwozu uczniów do szkoły:
- 1 lekcja zaczyna się o 800 ; odjazd z początkowego przystanku przy szkole ul. Wyspiańskiego 8 o 720 w stronę osiedla Brzyzna (jeden autobus) oraz odjazd z początkowego przystanku przy szkole ul. Wyspiańskiego 8 o 720 w stronę osiedla Granice – Poręby Chechelskie o 720 (drugi autobus) do SP1– I zmiana,
- odjazd ze szkoły (zabranie opiekunki) o 1000 trasa Poręby Chechelskie - Granica - Brzyzna do SP1- II zmiana, nie więcej niż 15 dzieci
- 1230, 1330, 1420, 1515 odjazd spod szkoły- odwóz uczniów po zakończonych lekcjach do końcowych przystanków 1 autobus (nie więcej niż 50 dzieci) o każdej z godzin odjazdu
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 200000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Zadanie nr 2 – „Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Ks. Jana Twardowskiego w Niedźwiadzie Górnej”Zadanie obejmuje dowóz 14 uczniów + 1 opiekun na trasie: Niedźwiada Zamczysko – Niedźwiada Sklep – Niedźwiada Szkoła (ok. 5 km długość jednego kursu) na zajęcia lekcyjne do budynku szkoły i odwóz do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć lekcyjnych.
Godziny dowozu i odwozu uczniów do szkoły:
- 740 odjazd z początkowego przystanku.,
- 1220, 1400, 1450 odjazd ze szkoły- odwóz uczniów po zakończonych lekcjach do końcowego przystanku
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 35000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Zadanie nr 3 – „Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. ppłk. Łukasza Cieplińskiego w Gnojnicy Woli”Zadanie obejmuje dowóz 16 uczniów, w tym 1 uczeń niepełnosprawny + 1 opiekun, na trasie: Gnojnica Wola Szkoła - Gnojnica Budy – Gnojnica Wola Szkoła (ok. 5 km długość jednego kursu) na zajęcia lekcyjne do budynku szkoły i odwóz do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć lekcyjnych.
Godziny dowozu i odwozu uczniów do szkoły:
- odjazd ze szkoły 720-1 lekcja zaczyna się o 745,
- 1315, 1500 odjazd ze szkoły- odwóz uczniów po zakończonych lekcjach
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 35000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) Zadanie nr 4 - „Dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Małej”Zadanie obejmuje dowóz: 61 dzieci + 3 opiekunów na I i II zmianę
z przysiółków: Kamieniec, Granice (przy drodze głównej), Kociomyśl, Pietrówka, Dział I i II, Mała – Glinik, Łysa Góra, (ok. 16,5 km długość jednego kursu), na zajęcia lekcyjne do budynku szkoły i odwóz do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć lekcyjnych.
Godziny dowozu i odwozu uczniów do szkoły:
- odjazd z przystanku początkowego o 710 (I zmiana)
- odjazd z przystanku początkowego o 1000 (II zmiana),
- odjazd ze szkoły 1320, 1500 – odwóz uczniów po zakończonych lekcjach
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 150000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159231,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166152,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159231,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MONIS” Usługi Transportowe Gustaw Fediów,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8720010077
7.3.4) Miejscowość: BIELOWY 28
7.3.5) Kod pocztowy: 39-223
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159231,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-08-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33568 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45488,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33568 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MONIS” Usługi Transportowe Gustaw Fediów,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8720010077
7.3.4) Miejscowość: BIELOWY 28
7.3.5) Kod pocztowy: 39-223
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33568 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-08-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37943,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39132,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37943,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MONIS” Usługi Transportowe Gustaw Fediów,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8720010077
7.3.4) Miejscowość: BIELOWY 28
7.3.5) Kod pocztowy: 39-223
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37943,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-08-31 do 2024-08-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108611,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119553,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108611,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Łukasz Bąk BĄK-TRAVEL”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8721952717
7.3.3) Ulica: Piękna 56
7.3.4) Miejscowość: Dębica
7.3.5) Kod pocztowy: 39-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108611,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-08-31INNE PRZETARGI Z ROPCZYC
więcej: przetargi w Ropczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja szkolenia dla pracowników Wydziału Spraw Cudzoziemców Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie wraz z zapewnieniem noclegu / wyżywienia.
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Ruda Maleniecka
- Dostawa kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 4-31,5mm na potrzeby sołectwa Wola Lubecka
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego w sezonie grzewczym 2024/2025
- Usługa transportu produktów leczniczych i sprzętu do żywienia pozajelitowego.
- Zakup i dostawa kruszywa do remontów dróg leśnych, do 14 leśnictw w Nadleśnictwie Osie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.