Og³oszenie z dnia 2024-09-06
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00543837/01 - Wynik z dnia 2024-10-14
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy drobiu dla Miejskiej Jad³odajni "U ¦wiêtego Antoniego" we W³oc³awku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIEJSKA JAD£ODAJNIA "U ¦WIÊTEGO ANTONIEGO"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340833633
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. ¦wiêtego Antoniego 11
1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³oc³awek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - W³oc³awski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@jadlodajniawloclawek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.jadlodajniawloclawek.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy drobiu dla Miejskiej Jad³odajni "U ¦wiêtego Antoniego" we W³oc³awku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a5c8fe02-d63e-4dfa-be02-a8c1f43102cb
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00488027
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00044925/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.11 Dostawy drobiu
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a5c8fe02-d63e-4dfa-be02-a8c1f43102cb3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W prowadzonym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu = ¶rodków komunikacji elektronicznej, tj. przy u¿yciu:
- Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl,
- poczty elektronicznej: biuro@jadlodajniawloclawek.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
2. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
3. Dokumenty elektroniczne sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (...) i przekazuje siê jako za³±czniki.
4. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik) lub,
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”.
10. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
11. W przypadku za³±czników, które s± zgodne z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy / wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia / podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
12. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
13. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
14. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
15. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
16. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77-88-999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
17. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, o której mowa wy¿ej.
18. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejska Jad³odajnia „U ¦wiêtego Antoniego”, ul. ¦w. Antoniego 11, 87-800 W³oc³awek,
2. w sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi osobowymi nale¿y kontaktowaæ siê z inspektorem ochrony danych osobowych w Miejskiej Jad³odajni „U ¦wiêtego Antoniego” – adres e-mail: iod@jadlodajniawloclawek.pl, nr tel. 54- 411-03-80.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji,
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy,
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zany z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy,
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
8. posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani Pana dotycz±cych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/ Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. nie przys³uguje Pani/Panu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MJ.AZ.2420-09/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia s± dostawy drobiu dla Miejskiej Jad³odajni „U ¦wiêtego Antoniego”:
a) ¯o³±dki drobiowe z kurcz±t – ¶wie¿e, oczyszczone z b³on, I klasa jako¶ci, zapach charakterystyczny dla miêsa ¶wie¿ego; jednostka miary: kilogram, ilo¶æ: 700 kilogramów,
b) Porcje roso³owe z kurcz±t (grzbiety) – ¶wie¿e, I klasa jako¶ci, zapach charakterystyczny dla miêsa ¶wie¿ego; jednostka miary: kilogram, ilo¶æ: 1.400 kilogramów,
c) Udka drobiowe lux z kurcz±t – ¶wie¿e, o minimalnej wadze 180g, a maksymalnej 220g, I klasa jako¶ci, zapach charakterystyczny dla miêsa ¶wie¿ego; poprzez udko lux rozumie siê podudzie + udziec (oczyszczone z ¿ó³tych b³on znajduj±cych siê na kostkach); jednostka miary: kilogram, ilo¶æ: 1.700 kilogramów,
d) Piersi drobiowe – filet z kurcz±t, ¶wie¿y, I klasa jako¶ci, bez chrz±stek i ko¶ci, zapach charakterystyczny dla miêsa ¶wie¿ego; jednostka miary: kilogram, ilo¶æ: 2.200 kilogramów,
e) Skrzyde³ka drobiowe z kurcz±t – ¶wie¿e, o minimalnej wadze 90 g, a maksymalnej 120 g, I klasa jako¶ci, ca³kowicie oczyszczone z piór, zapach charakterystyczny dla miêsa ¶wie¿ego; jednostka miary: kilogram, ilo¶æ: 800 kilogramów,
f) Kurczaki – ¶wie¿e, I klasa jako¶ci, zapach charakterystyczny dla miêsa ¶wie¿ego; jednostka miary: kilogram, ilo¶æ: 170 kilogramów,
g) W±troba drobiowa – I klasa jako¶ci, oczyszczona z b³on, ¶wie¿a, zapach charakterystyczny dla miêsa ¶wie¿ego; jednostka miary: kilogram, ilo¶æ: 250 kilogramów.
2. Jako¶æ wymienionego wy¿ej asortymentu nie mo¿e odbiegaæ od jako¶ci towaru dostêpnego w ogólnej sieci handlowej.
3. Wykonawca zapewnia transport drobiu do magazynu w siedzibie zamawiaj±cego na w³asny koszt, dlatego cena oferty musi zawieraæ koszty transportu i roz³adunku.
4. Transport przedmiotowych artyku³ów, o których mowa w pkt. III/1 musi odbywaæ siê w warunkach spe³niaj±cych wymogi sanitarno – epidemiologiczne.
5. Miejscem dostaw jest magazyn Miejskiej Jad³odajni „U ¦wiêtego Antoniego” przy ul. ¦w. Antoniego 11 we W³oc³awku.
6. Ilo¶æ przedmiotowych artyku³ów, o których mowa w pkt. III/1 mo¿e ulec zmianie warto¶ciowo maksymalnie o minus 25% ogó³em od warto¶ci umowy na dostawy w/w przedmiotu zamówienia, przy czym Wykonawcy nie bêdzie przys³ugiwaæ jakiekolwiek roszczenie z tytu³u niewykorzystania przez Zamawiaj±cego przedmiotu umowy w pe³nym zakresie ilo¶ciowym lub warto¶ciowym.
7. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo dokonywania zmian ilo¶ci poszczególnych artyku³ów przedmiotu zamówienia w granicach wynagrodzenia wykonawcy. Zmiany mog± polegaæ na zwiêkszeniu lub zmniejszeniu ilo¶ci i warto¶ci danego artyku³u/-ów kosztem zmniejszenia lub zwieszenia warto¶ci innych rodzajów artyku³ów. Zmiana ta nie stanowi zmiany umowy i nie wymaga sporz±dzenia aneksu.
8. Zamawiaj±cy bêdzie zamawia³ okre¶lon± partiê towaru telefonicznie, e-mailem lub faksem z jednodniowym wyprzedzeniem, najpó¼niej do godziny 13:00. Po otrzymaniu zamówienia Wykonawca zobowi±zany jest niezw³ocznie, pisemnie potwierdziæ otrzymanie w/w zamówienia.
9. Dostawy bêd± odbywaæ siê sukcesywnie przez okres obowi±zywania umowy, ilo¶ciowo wed³ug zapotrzebowania zamawiaj±cego nie czê¶ciej ni¿ cztery razy w tygodniu ka¿dorazowo od godziny 7:00 do godziny 9:00.
W przypadku stwierdzenia w trakcie odbioru dostawy braków ilo¶ciowych i jako¶ciowych Wykonawca dostarcza towar wolny od wad jako¶ciowych i uzupe³nienia braki ilo¶ciowe w terminie do dwóch godzin od momentu zg³oszenia reklamacji.
10. Przedmiot zamówienia musi odpowiadaæ parametrom ilo¶ciowym i jako¶ciowym okre¶lonym przez zamawiaj±cego.
Zamawiaj±cy do³o¿y³ wszelkich starañ, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalaz³a siê ¿adna nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Je¿eli w dokumentach zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wy³±cznie charakter informacyjny.
Postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy drobiu nr MJ.AZ.2420-09/2024 nie zosta³o podzielone na czê¶ci ze wzglêdu na jednorodny przedmiot zamówienia, tj. produkty z grupy CPV 151 oraz stosunkowo niewielk± ilo¶æ produktów, które uwzglêdniaj±c znajomo¶æ rynku dostarczane s± zazwyczaj przez jednego wykonawcê.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15112100-7 - ¦wie¿y drób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy kierowa³ siê bêdzie nastêpuj±cym kryterium: cena oferty - waga 100%. Przez kryterium cena rozumie siê warto¶æ brutto podan± w ofercie, a wyliczon± zgodnie z formularzem cenowym.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (dalej jako: ustawa) oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ,.
2. O¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 1 stanowi podmiotowy ¶rodek dowodowy – to dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia, spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, stanowi dowód tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 1, sk³ada ka¿dy z wykonawców oddzielnie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w ust. 1, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
5. Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, podmiotowych ¶rodków dowodowych, tj. o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (dalej jako: ustawa) oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ,.
2. O¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 1 stanowi podmiotowy ¶rodek dowodowy – to dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia, spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, stanowi dowód tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 1, sk³ada ka¿dy z wykonawców oddzielnie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w ust. 1, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
5. Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, podmiotowych ¶rodków dowodowych, tj. o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
DO OFERTY NALE¯Y DO£¡CZYÆ:1) formularz ofertowy – wzór za³±cznik nr 1,
2) formularz cenowy – wzór za³±cznik nr 2,
Wykonawca do³±cza do oferty wy³±cznie formularz cenowy dotycz±cy tej czê¶ci zamówienia, na któr± sk³ada ofertê.
3) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (dalej jako: ustawa) oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego – wzór za³±cznik nr 3, W przypadku sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 3, sk³ada ka¿dy z wykonawców.
4) o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy – wzór za³±cznik nr 4 (na wezwanie Zamawiaj±cego),
5) Pe³nomocnictwa osób podpisuj±cych ofertê do podejmowania zobowi±zañ w imieniu wykonawcy sk³adaj±cego ofertê, o ile nie wynikaj± z przepisów prawa lub innych dokumentów,
6) W przypadku oferty sk³adanej przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie – pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia i/lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
25. O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. XVII/24/3-4 SWZ musi byæ z³o¿one, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
26. Pe³nomocnictwo do podpisania oferty, o którym mowa w pkt. XVII/24/5-6 SWZ musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie jak sk³adana oferta, tj. musi byæ z³o¿one, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie cyfrowego odwzorowania pe³nomocnictwa (skanu) sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w formie papierowej dokonuje mocodawca lub notariusz – w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosowanie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. prawo o notariacie (Dz. U. z 2022r., poz. 1799.), które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Cyfrowe odwzorowanie pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ po¶wiadczone przez pe³nomocnika.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy, a w szczególno¶ci przypadkach okre¶lonych w § 6 i 7 projektowanych postanowieñ umowy stanowi±cych za³±cznik nr 5 do SWZ:1. W przypadku zmiany urzêdowej stawki podatku VAT na artyku³y wymienione w formularzu cenowym, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do niniejszej umowy, Wykonawca niezw³ocznie i pisemnie powiadamia o tym fakcie Zamawiaj±cego, przytaczaj±c podstawê prawn±.
2. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do uwzglêdnienia zmiany urzêdowej stawki podatku VAT na artyku³y wymienione w formularzu cenowym, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do niniejszej umowy w przypadku, kiedy zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego lub nie mo¿na by³o ich przewidzieæ w chwili sk³adania oferty przez Wykonawcê.
3. W przypadku zmian, o których stanowi § 6 ust. 1 w trakcie obowi±zywania umowy, zmiana stawek podatku VAT na artyku³y wymienione w formularzu cenowym, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do niniejszej umowy, nastêpuje z dniem wej¶cia w ¿ycie stosownych przepisów w tym zakresie, z zastrze¿eniem § 6 ust. 1 i § 12 ust. 1.
4. Umowa mo¿e ulec tak¿e zmianie, bez przeprowadzania nowego postêpowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z przepisem art. 455 ust. 2 Ustawy Pzp, o ile ³±czna warto¶æ zmian jest mniejsza ni¿ progi unijne oraz jest ni¿sza ni¿ 10% warto¶ci pierwotnej umowy, zmiany te nie powoduj± zmiany ogólnego charakteru umowy.
5. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku okoliczno¶ci niemo¿liwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku zmiany osób wymienionych w umowie po stronie którejkolwiek ze stron.
6. Zmiana danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów miêdzy stronami umowy nie stanowi istotnej zmiany umowy.
7. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± pod rygorem niewa¿no¶ci zachowania formy pisemnej i podpisania przez obie strony.
8. Z wnioskiem o zmianê tre¶ci umowy mo¿e wyst±piæ ka¿da ze stron umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-16 09:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: W celu z³o¿enia oferty, nale¿y przej¶æ do szczegó³ów postêpowania na Platformie e-Zamówienia i wybraæ zak³adkê „Oferty/wnioski” i klikn±æ przycisk „Z³ó¿ ofertê”.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-16 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-15
INNE PRZETARGI Z W£OC£AWKA
- Przebudowa i rozbudowa budynku Brzeska 15
- Rekonstrukcja przepustu pod ul. Lisek we W³oc³awku
- "Rozwój cyfryzacji i cyberbezpieczeñstwa Starostwa Powiatowego we W³oc³awku" w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorz±d"
- Przygotowanie i dostawa ca³odziennych posi³ków dla mieszkañców Domu Pomocy Spo³ecznej przy ul. Stefana ¯eromskiego 28a we W³oc³awku
- Przebudowa sygnalizacji ¶wietlnej na Placu Wolno¶ci - wykonanie sygnalizacji ¶wietlnej na przej¶ciu dla pieszych przy skrzy¿owaniu Plac Wolno¶ci na ul. P.O.W
- Budowa dróg na terenach inwestycyjnych przy ulicy Papie¿ka
wiêcej: przetargi w W³oc³awku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do sto³ówki Zespo³u Szkolno -Przedszkolnego w Gostyninie
- Zakup wraz z dostaw± miêsa dla potrzeb Kuchni Klinicznego Centrum Ginekologii, Po³o¿nictwa i Neonatologii w Opolu (z podzia³em na 2 zadania)
- Dostawa ¿ywno¶ci do Przedszkola nr 8 im. J. Ch. Andersena z Oddzia³ami Integracyjnymi w Staszowie w 2025 r.
- Dostawa ¿ywno¶ci do Przedszkola nr 3 im. Jana Paw³a II w Staszowie z oddzia³em w Dobrej w 2025 r.
- Dostawa produktów spo¿ywczych do Internatu I LO w Szamotu³ach w podziale na pakiety - liczba pakietów 9
- Zakup wraz z dostaw± produktów ¿ywno¶ciowych do sto³ówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Wincentego Witosa w Biezdrowie w dni nauki szkolnej w okresie od 07 stycznia 2025r. do 22 grudnia 2025r.
wiêcej: Drób »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.