Ogłoszenie z dnia 2024-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00498001/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-13
- 2024/BZP 00499758/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-13
- 2024/BZP 00548413/01 - Wynik z dnia 2024-10-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek dla Sądu Rejonowego w Olsztynie 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323588
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrowszczaków 44
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-543
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 895230212
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.danilewicz-hinz@olsztyn.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://olsztyn.sr.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek dla Sądu Rejonowego w Olsztynie 2024/2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-726ea072-85d8-4c8f-a9d4-177da71f10e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00488079
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00259020/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i sukcesywna dostwa materiałów esploatacyjnych do drukarek, kopiarek i urządzeń wielofukcyjnych na potrzeby Sądu Rejonowego w Olsztynie na 12 m-cy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-726ea072-85d8-4c8f-a9d4-177da71f10e33.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający
będzie komunikował się z wykonawcami zostały szczegółowo opisane w pkt 15. SWZ INFORMACJE O ŚRODKACH KOMUNIKACJI
ELEKTRONICZNEJ, PRZY UŻYCIU KTÓRYCH ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KOMUNIKOWAŁ SIĘ Z WYKONAWCAMI, ORAZ
INFORMACJE O WYMAGANIACH TECHNI-CZNYCH I ORGANIZACYJNYCH SPORZĄDZANIA, WYSYŁANIA I ODBIERANIA
KORESPONDENCJI.
Adres strony internetowej:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-726ea072-85d8-4c8f-a9d4-177da71f10e3
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań
technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w pkt15. INFORMACJE O ŚRODKACH KOMUNIKACJI
ELEKTRONICZNEJ, PRZY UŻYCIU KTÓRYCH AMAWIAJĄCY BĘDZIE KOMUNIKOWAŁ SIĘZ WYKONAWCAMI, ORAZ
INFORMACJE O WYMAGANIACH TECHNI-CZNYCH I ORGANIZACYJNYCH SPORZĄDZANIA, WYSYŁANIA I ODBIERANIA
KORESPONDENCJI. oraz w pkt 16.OSOBY UPRAWNIONE DO KOMUNIKOWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkieminformacyjnym RODO zawarto
w pkt 3 SWZ OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z ograniczeniami stosowania RODO zawarto
w pkt 3 SWZ OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: G.261.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek dla Sądu Rejonowego w Olsztynie na lata 2024 i 2025.
Szczegółowe zakres zamówienia został opisany w załączniku nr 8 Formularz cenowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30125120-8 - Toner do fotokopiarek
30124300-7 - Bębny do maszyn biurowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
1. Cena brutto - 51%
2. Rodzaj materiałów eksploatacyjnych - 49%
-------------------------------------------------------------------------------
Razem - 100%
Ocena oferty będzie dokonana wg następujących zasad:
Punkty w kryterium „cena brutto” (C) będą liczona wg wzoru:
najniższa cena brutto w ofertach niepodlegających odrzuceniu
C = -------------------------------------------------------------------------------- x 51
cena brutto oferty badanej
maksymalna ilość punktów w tym kryterium wynosi 51
Kryterium „rodzaj materiałów eksploatacyjnych” (R) będzie liczona wg wzoru
R = ilość punktów przyznana ocenianej ofercie x 49%
maksymalna ilość punktów w tym kryterium wynosi 49
Ocena ofert w kryterium rodzaj materiałów eksploatacyjnych dokonana zostanie z zastosowaniem następujących zasad:
- oferta zawierająca wyłącznie oryginalne materiały eksploatacyjne, zalecane przez producentów urządzeń – 100 pkt;
- oferta zawierająca w części oryginalne materiały eksploatacyjne zalecane przez producentów urządzeń – 10 pkt (przynajmniej jeden zaoferowany materiał eksploatacyjny równoważny oznacza zaoferowanie częściowe materiałów zalecanych przez producenta);
- oferta nie zawierająca oryginalnych materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producentów urządzeń – 5 pkt.
Ocena końcowa (Ok) wyliczona będzie po zsumowaniu punktów uzyskanych za ocenę kryterium „cena brutto” (C) oraz „rodzaj materiałów eksploatacyjnych” (R) (Ok = C + R).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 51
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozaj materiałów eksploatacyjnych
4.3.6.) Waga: 49
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.a) załączy do oferty podpisane oświadczenie, o którym mowa w pkt.12.1.1 SWZ (według Załącznika Nr 2 do SWZ),
b) Wykaże się należytym wykonaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, należycie wykonał lub – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek lub do każdego z tych urządzeń osobno o wartości wykonanej dostawy min 150.000,00 zł
Uwaga!
Przez jedną Dostawę Zamawiający rozumie jeden/ą kontrakt/umowę.
W przypadku dostaw będących w trakcie wykonywania, wymagania w zakresie wartości i czasu wykonywania danej dostawy dotyczą części umowy już zrealizowanej (tj. od dnia rozpoczęcia wykonywania dostawy do upływu terminu składania ofert) i te parametry (wartość i czas) wykonywania dostawy wykonawca obowiązany jest podać w wykazie dostaw.
W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek musi zostać spełniony przez co najmniej jednego Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu wykazania przez Wykonawcę braku podstaw do wykluczenia
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca jest zobowiązany do złożenia na wezwanie Zamawiającego następujących podmiotowych środków dowodowych:
- Wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz, których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie.
Wykaz sporządza się według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SWZ z uwzględnieniem warunków określonych przez Zamawiającego w pkt. 9.1.4. b) SWZ. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykonawca złoży oświadczenie, że oferowane rozwiązania (produkty) są odpowiednie dla danego rodzaju sprzętu (urządzenia) oraz są w pełni kompatybilne ze sprzętami (urządzeniami), wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SWZ.Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Oświadczenie, że oferowane rozwiązania (produkty) są odpowiednie dla danego rodzaju sprzętu (urządzenia) oraz są w pełni kompatybilne ze sprzętami (urządzeniami)SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.W przypadku, o którym mowa w pkt. 13.1. SWZ, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt. 12.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 11.1. SWZ, składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców warunek, o którym mowa w pkt. 9.1. SWZ Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia załączy do oferty podpisane oświadczenie, o którym mowa w pkt. 12.1.1. SWZ (według Załącznika Nr 2 do SWZ).
W przypadku, o którym mowa w pkt.13.5. SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Na podstawie art. 455 Pzp. Szczegółowy rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określnone wprojektowanych pozstanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 7 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-16 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-726ea072-85d8-4c8f-a9d4-177da71f10e3
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-16 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 507) zwanej dalej „ustawą o przeciwdziałaniu”. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę:wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy o przeciwdziałaniu; którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy o przeciwdziałaniu; którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późn. zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt.3 ustawy o przeciwdziałaniu.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa zgniatarki/kompaktora do odpadów komunalnych dostosowana do pojemnika 1100 L oraz prasokontenera na resztkowe/zmieszane odpady komunalne na potrzeby UWM w Olsztynie
- Dostawa książek i albumów o regionie
- Dostawa i montaż nowych mebli do sali wykładowej przy ul. Prawocheńskiego 15 Wydziału Geoinżynierii Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- "Świadczenie usługi hotelarsko- restauracyjnej"
- Sukcesywne dostawy środków ochrony indywidualnej (3 zadania częściowe) II postępowanie
- Dostawa samochodu do Warmińsko-Mazurskiego Centrum Nowych Technologii
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Uniwersytetu Rzeszowskiego w latach 2024-25"
- Dostawa podręczników, materiałów biurowych oraz pomocy dydaktycznych dla uczniów szkół zawodowych Powiatu Olkuskiego w ramach realizacji projektu "Inwestujemy w zawodowców III"
- "Zakup z dostawą tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących"
- "Zakup i dostawa serwera plików z dyskami, zestawu prezentacyjnego i materiałów eksploatacyjnych"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie.
- Zakup tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.