eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceŚwiadczenia usług lekarskich na rzecz osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję



Ogłoszenie z dnia 2024-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenia usług lekarskich na rzecz osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenia usług lekarskich na rzecz osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7601b59-4490-47b1-b6ba-305f3e7d66c5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00488082

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00244141/36/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Świadczenia usług lekarskich na rzecz osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://slaska-policja.eb2b.com.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://slaska-policja.eb2b.com.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z
Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne
umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż
512 kb/s;b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z
systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;c) Zainstalowana dowolna przeglądarka
internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;d) Włączona obsługa JavaScript;e) Zainstalowany program
Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.f) Dopuszczalny format przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 50
MB w formatach: .pdfg) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, jest w Systemie zaszyfrowany.
Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.h)
Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas
(hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”. Poniżej została określona instrukcja
korzystania z Platformy, tj.: a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu. Po wprowadzeniu
danych
użytkownika tj. adresu e-mail oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez system. b) w zakładce „Postępowania”,
„Lista postępowań otwartych” należy wybrać niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia „zgłoś się do udziału w
postępowaniu” przejść do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie lub panelu
logowania użytkownika do Systemu.
c) po wypełnieniu Formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzyma e-maila informującego, że może dokonać pierwszego logowania
do Platformy.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z zasadami korzystania z https://slaskapolicja.
eb2b.com.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania
ofert (np. złożenie oferty w zakładce Pytania/Informacje”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i
nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221
ustawy. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z
09.11.2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności,
minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla
systemów teleinformatycznych. a) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg).b) W celu
ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip i .7Z Zaleca się, aby komunikacja
z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza Pytania/Informacje”, nie za pośrednictwem adresu
email.
Informacji technicznych i weryfikacji danych oraz podpisów elektronicznych związanych z prowadzonym postępowaniem
udziela Operator Platformy Zakupowej pod numerem telEfonu (+48) 22 378 39 70, (+48) 22 258 48 61, (+48) 22 428 19 28, e-mail:
helpdesk@eb2b.com.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w
Katowicach z siedzibą przy ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice; 2. Inspektor Ochrony Danych wykonuje swoje obowiązki w siedzibie
Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach, zlokalizowanej w Katowicach przy ul. J. Lompy 19, tel. 47-851-24-03, e
mailiod.kwp@ka.policja.gov.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu/ celach przygotowania i przeprowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji tego zamówienia; 4. Podstawą prawną przetwarzania
dotyczących Pani/Pana danych osobowych jest ustawa z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych(Dz.U.
2022r.poz.1710), zwana w dalszej części „ustawą Pzp”; 5. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych może być Urząd Zamówień
Publicznych, ponadto w zakresie określonym w ustawie Pzp, dane mogą być publikowane
nastronieinternetowejhttp://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl oraz innym podmiotom uprawnionym na podstawie odrębnych
przepisów;6.Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego, organizacji międzynarodowej; 7. Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynika z przepisów dotyczących okresów przechowywania akt w Policji. 8. Posiada Pani/Pan prawo
żądania od Administratora dostępu do danych dotyczących Pani/Pana osoby, sprostowania, ograniczenia przetwarzania i wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w zakresie określonym przepisami prawa; 9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia
skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych; 10. Podanie danych jest
wymogiem
ustawowym; 11.W przypadku niepodania danych nie będzie możliwy udział w postępowaniu o udzielenie
zamówieniapublicznego;12.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym
profilowaniu13.Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych
i
Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek
poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na
Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych,
od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w
załączniku nr1 do SWZ – formularz ofertowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-2380-388,427/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – Świadczenie usług lekarskich na rzecz osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję na terenie działania KMP w Jastrzębiu-Zdroju

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami o odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
a) Cena oferty – 70 %, co stanowi 70 pkt
b) Odległość od KPP/KMP - 30%, co stanowi 30 pkt
2. Ocena ofert

2. Ocena oferty
Y = A+B
gdzie:
Y – Suma punktów badanej ważnej oferty
A– cena oferty – 70 pkt
B – odległość od KPP/KMP – 30 pkt,
co daje łącznie 100 pkt

2.1 Punktacja dla kryterium A - cena będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem

Najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert
A (ilość punktów)= ------------------------------------------------------------------------------- x 70 pkt
Cena brutto badanej oferty
Wyznaczenie wartości punktów:
a) Ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj.: 70 pkt
b) Inne ważne oferty z podaną ceną zostaną przeliczone wg powyższego wzoru.

2.2. Punktacja dla kryterium B – odległość od KPP/KMP będzie przydzielona zgodnie z poniższym podziałem dla każdej oferty niepodlegającej odrzuceniu:
0-10 km – 30 pkt
11-20 – 20 pkt
21-30 – 10 pkt
31-35 – 5 pkt
36-40 – 0 pkt.

Wyznaczenie wartości punktów:
a) każda ważna oferta z podanymi odległościami do KMP w Jastrzębiu-Zdroju (zadanie nr 1), KPP w Mikołowie (zadanie nr 2), KPP w Pszczynie (zadanie nr 3), KPP w Wodzisławiu Śląskim (zadanie nr 4), KMP w Jaworznie (zadanie nr 5), KMP w Katowicach (zadanie nr 6) otrzyma ilość punktów wynikającą z powyż-szego podziału.
b) Wyliczenie przez Wykonawców odległości Zakładu Opieki Zdrowotnej od siedziby jednostki Policji (KMP w Jastrzębiu-Zdroju (zadanie nr 1), KPP w Mikołowie (zadanie nr 2), KPP w Pszczynie (zadanie nr 3), KPP w Wodzisławiu Śląskim (zadanie nr 4), KMP w Jaworznie (zadanie nr 5), KMP w Katowi-cach (zadanie nr 6) winno nastąpić w oparciu o wyznaczenie najkrótszej trasy przy użyciu Google Maps dla pojazdów samochodowych.
c) maksymalna odległość Zakładu Opieki Zdrowotnej od KMP w Jastrzębiu-Zdroju (zadanie nr 1), KPP w Mikołowie (zadanie nr 2), KPP w Pszczynie (zadanie nr 3), KPP w Wodzisławiu Śląskim (zadanie nr 4), KMP w Jaworznie (zadanie nr 5), KMP w Katowicach (zadanie nr 6) jaką dopuszcza Zamawiający wynosi 40 km. Wskazana maksymalna odległość może być większa tylko w przypadku, gdy Zakład Opieki Zdrowotnej zlokalizowany jest w granicach administracyjnych jednostek. W takim przypadku dla kryterium B zostanie przydzielonych 0 pkt.
d) Stwierdzenie przez Zamawiającego braku wskazania odległości na formularzu ofertowym (przy jednoczesnym wskazaniu adresu ZOZ) lub błędnego wskazania przez Wykonawcę odległości zostanie potraktowane jako inna omyłka, która podlegać będzie poprawieniu na podstawie art. 223 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp, z zastosowaniem art. 223 ust. 3 ustawy Pzp.
e) Brak wskazania w formularzu ofertowym adresu miejsca świadczenia usług skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, jako niezgodnej z warunkami zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość od KMP/KPP

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – Świadczenie usług lekarskich na rzecz osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję na terenie działania KPP w Mikołowie

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami o odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
a) Cena oferty – 70 %, co stanowi 70 pkt
b) Odległość od KPP/KMP - 30%, co stanowi 30 pkt
2. Ocena ofert

2. Ocena oferty
Y = A+B
gdzie:
Y – Suma punktów badanej ważnej oferty
A– cena oferty – 70 pkt
B – odległość od KPP/KMP – 30 pkt,
co daje łącznie 100 pkt

2.1 Punktacja dla kryterium A - cena będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem

Najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert
A (ilość punktów)= ------------------------------------------------------------------------------- x 70 pkt
Cena brutto badanej oferty
Wyznaczenie wartości punktów:
a) Ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj.: 70 pkt
b) Inne ważne oferty z podaną ceną zostaną przeliczone wg powyższego wzoru.

2.2. Punktacja dla kryterium B – odległość od KPP/KMP będzie przydzielona zgodnie z poniższym podziałem dla każdej oferty niepodlegającej odrzuceniu:
0-10 km – 30 pkt
11-20 – 20 pkt
21-30 – 10 pkt
31-35 – 5 pkt
36-40 – 0 pkt.

Wyznaczenie wartości punktów:
a) każda ważna oferta z podanymi odległościami do KMP w Jastrzębiu-Zdroju (zadanie nr 1), KPP w Mikołowie (zadanie nr 2), KPP w Pszczynie (zadanie nr 3), KPP w Wodzisławiu Śląskim (zadanie nr 4), KMP w Jaworznie (zadanie nr 5), KMP w Katowicach (zadanie nr 6) otrzyma ilość punktów wynikającą z powyż-szego podziału.
b) Wyliczenie przez Wykonawców odległości Zakładu Opieki Zdrowotnej od siedziby jednostki Policji (KMP w Jastrzębiu-Zdroju (zadanie nr 1), KPP w Mikołowie (zadanie nr 2), KPP w Pszczynie (zadanie nr 3), KPP w Wodzisławiu Śląskim (zadanie nr 4), KMP w Jaworznie (zadanie nr 5), KMP w Katowi-cach (zadanie nr 6) winno nastąpić w oparciu o wyznaczenie najkrótszej trasy przy użyciu Google Maps dla pojazdów samochodowych.
c) maksymalna odległość Zakładu Opieki Zdrowotnej od KMP w Jastrzębiu-Zdroju (zadanie nr 1), KPP w Mikołowie (zadanie nr 2), KPP w Pszczynie (zadanie nr 3), KPP w Wodzisławiu Śląskim (zadanie nr 4), KMP w Jaworznie (zadanie nr 5), KMP w Katowicach (zadanie nr 6) jaką dopuszcza Zamawiający wynosi 40 km. Wskazana maksymalna odległość może być większa tylko w przypadku, gdy Zakład Opieki Zdrowotnej zlokalizowany jest w granicach administracyjnych jednostek. W takim przypadku dla kryterium B zostanie przydzielonych 0 pkt.
d) Stwierdzenie przez Zamawiającego braku wskazania odległości na formularzu ofertowym (przy jednoczesnym wskazaniu adresu ZOZ) lub błędnego wskazania przez Wykonawcę odległości zostanie potraktowane jako inna omyłka, która podlegać będzie poprawieniu na podstawie art. 223 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp, z zastosowaniem art. 223 ust. 3 ustawy Pzp.
e) Brak wskazania w formularzu ofertowym adresu miejsca świadczenia usług skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, jako niezgodnej z warunkami zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość od KMP/KPP

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.3 Zadanie nr 3 – Świadczenie usług lekarskich na rzecz osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję na terenie działania KPP w Pszczynie

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami o odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
a) Cena oferty – 70 %, co stanowi 70 pkt
b) Odległość od KPP/KMP - 30%, co stanowi 30 pkt
2. Ocena ofert

2. Ocena oferty
Y = A+B
gdzie:
Y – Suma punktów badanej ważnej oferty
A– cena oferty – 70 pkt
B – odległość od KPP/KMP – 30 pkt,
co daje łącznie 100 pkt

2.1 Punktacja dla kryterium A - cena będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem

Najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert
A (ilość punktów)= ------------------------------------------------------------------------------- x 70 pkt
Cena brutto badanej oferty
Wyznaczenie wartości punktów:
a) Ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj.: 70 pkt
b) Inne ważne oferty z podaną ceną zostaną przeliczone wg powyższego wzoru.

2.2. Punktacja dla kryterium B – odległość od KPP/KMP będzie przydzielona zgodnie z poniższym podziałem dla każdej oferty niepodlegającej odrzuceniu:
0-10 km – 30 pkt
11-20 – 20 pkt
21-30 – 10 pkt
31-35 – 5 pkt
36-40 – 0 pkt.

Wyznaczenie wartości punktów:
a) każda ważna oferta z podanymi odległościami do KMP w Jastrzębiu-Zdroju (zadanie nr 1), KPP w Mikołowie (zadanie nr 2), KPP w Pszczynie (zadanie nr 3), KPP w Wodzisławiu Śląskim (zadanie nr 4), KMP w Jaworznie (zadanie nr 5), KMP w Katowicach (zadanie nr 6) otrzyma ilość punktów wynikającą z powyż-szego podziału.
b) Wyliczenie przez Wykonawców odległości Zakładu Opieki Zdrowotnej od siedziby jednostki Policji (KMP w Jastrzębiu-Zdroju (zadanie nr 1), KPP w Mikołowie (zadanie nr 2), KPP w Pszczynie (zadanie nr 3), KPP w Wodzisławiu Śląskim (zadanie nr 4), KMP w Jaworznie (zadanie nr 5), KMP w Katowi-cach (zadanie nr 6) winno nastąpić w oparciu o wyznaczenie najkrótszej trasy przy użyciu Google Maps dla pojazdów samochodowych.
c) maksymalna odległość Zakładu Opieki Zdrowotnej od KMP w Jastrzębiu-Zdroju (zadanie nr 1), KPP w Mikołowie (zadanie nr 2), KPP w Pszczynie (zadanie nr 3), KPP w Wodzisławiu Śląskim (zadanie nr 4), KMP w Jaworznie (zadanie nr 5), KMP w Katowicach (zadanie nr 6) jaką dopuszcza Zamawiający wynosi 40 km. Wskazana maksymalna odległość może być większa tylko w przypadku, gdy Zakład Opieki Zdrowotnej zlokalizowany jest w granicach administracyjnych jednostek. W takim przypadku dla kryterium B zostanie przydzielonych 0 pkt.
d) Stwierdzenie przez Zamawiającego braku wskazania odległości na formularzu ofertowym (przy jednoczesnym wskazaniu adresu ZOZ) lub błędnego wskazania przez Wykonawcę odległości zostanie potraktowane jako inna omyłka, która podlegać będzie poprawieniu na podstawie art. 223 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp, z zastosowaniem art. 223 ust. 3 ustawy Pzp.
e) Brak wskazania w formularzu ofertowym adresu miejsca świadczenia usług skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, jako niezgodnej z warunkami zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość od KMP/KPP

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.4 Zadanie nr 4 - Świadczenie usług lekarskich na rzecz osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję na terenie działania KPP w Wodzisławiu Śląskim

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami o odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
a) Cena oferty – 70 %, co stanowi 70 pkt
b) Odległość od KPP/KMP - 30%, co stanowi 30 pkt
2. Ocena ofert

2. Ocena oferty
Y = A+B
gdzie:
Y – Suma punktów badanej ważnej oferty
A– cena oferty – 70 pkt
B – odległość od KPP/KMP – 30 pkt,
co daje łącznie 100 pkt

2.1 Punktacja dla kryterium A - cena będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem

Najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert
A (ilość punktów)= ------------------------------------------------------------------------------- x 70 pkt
Cena brutto badanej oferty
Wyznaczenie wartości punktów:
a) Ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj.: 70 pkt
b) Inne ważne oferty z podaną ceną zostaną przeliczone wg powyższego wzoru.

2.2. Punktacja dla kryterium B – odległość od KPP/KMP będzie przydzielona zgodnie z poniższym podziałem dla każdej oferty niepodlegającej odrzuceniu:
0-10 km – 30 pkt
11-20 – 20 pkt
21-30 – 10 pkt
31-35 – 5 pkt
36-40 – 0 pkt.

Wyznaczenie wartości punktów:
a) każda ważna oferta z podanymi odległościami do KMP w Jastrzębiu-Zdroju (zadanie nr 1), KPP w Mikołowie (zadanie nr 2), KPP w Pszczynie (zadanie nr 3), KPP w Wodzisławiu Śląskim (zadanie nr 4), KMP w Jaworznie (zadanie nr 5), KMP w Katowicach (zadanie nr 6) otrzyma ilość punktów wynikającą z powyż-szego podziału.
b) Wyliczenie przez Wykonawców odległości Zakładu Opieki Zdrowotnej od siedziby jednostki Policji (KMP w Jastrzębiu-Zdroju (zadanie nr 1), KPP w Mikołowie (zadanie nr 2), KPP w Pszczynie (zadanie nr 3), KPP w Wodzisławiu Śląskim (zadanie nr 4), KMP w Jaworznie (zadanie nr 5), KMP w Katowi-cach (zadanie nr 6) winno nastąpić w oparciu o wyznaczenie najkrótszej trasy przy użyciu Google Maps dla pojazdów samochodowych.
c) maksymalna odległość Zakładu Opieki Zdrowotnej od KMP w Jastrzębiu-Zdroju (zadanie nr 1), KPP w Mikołowie (zadanie nr 2), KPP w Pszczynie (zadanie nr 3), KPP w Wodzisławiu Śląskim (zadanie nr 4), KMP w Jaworznie (zadanie nr 5), KMP w Katowicach (zadanie nr 6) jaką dopuszcza Zamawiający wynosi 40 km. Wskazana maksymalna odległość może być większa tylko w przypadku, gdy Zakład Opieki Zdrowotnej zlokalizowany jest w granicach administracyjnych jednostek. W takim przypadku dla kryterium B zostanie przydzielonych 0 pkt.
d) Stwierdzenie przez Zamawiającego braku wskazania odległości na formularzu ofertowym (przy jednoczesnym wskazaniu adresu ZOZ) lub błędnego wskazania przez Wykonawcę odległości zostanie potraktowane jako inna omyłka, która podlegać będzie poprawieniu na podstawie art. 223 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp, z zastosowaniem art. 223 ust. 3 ustawy Pzp.
e) Brak wskazania w formularzu ofertowym adresu miejsca świadczenia usług skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, jako niezgodnej z warunkami zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość od KMP/KPP

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.5 Zadanie nr 5 - Świadczenie usług lekarskich na rzecz osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję na terenie działania KMP w Jaworznie

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami o odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
a) Cena oferty – 70 %, co stanowi 70 pkt
b) Odległość od KPP/KMP - 30%, co stanowi 30 pkt
2. Ocena ofert

2. Ocena oferty
Y = A+B
gdzie:
Y – Suma punktów badanej ważnej oferty
A– cena oferty – 70 pkt
B – odległość od KPP/KMP – 30 pkt,
co daje łącznie 100 pkt

2.1 Punktacja dla kryterium A - cena będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem

Najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert
A (ilość punktów)= ------------------------------------------------------------------------------- x 70 pkt
Cena brutto badanej oferty
Wyznaczenie wartości punktów:
a) Ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj.: 70 pkt
b) Inne ważne oferty z podaną ceną zostaną przeliczone wg powyższego wzoru.

2.2. Punktacja dla kryterium B – odległość od KPP/KMP będzie przydzielona zgodnie z poniższym podziałem dla każdej oferty niepodlegającej odrzuceniu:
0-10 km – 30 pkt
11-20 – 20 pkt
21-30 – 10 pkt
31-35 – 5 pkt
36-40 – 0 pkt.

Wyznaczenie wartości punktów:
a) każda ważna oferta z podanymi odległościami do KMP w Jastrzębiu-Zdroju (zadanie nr 1), KPP w Mikołowie (zadanie nr 2), KPP w Pszczynie (zadanie nr 3), KPP w Wodzisławiu Śląskim (zadanie nr 4), KMP w Jaworznie (zadanie nr 5), KMP w Katowicach (zadanie nr 6) otrzyma ilość punktów wynikającą z powyż-szego podziału.
b) Wyliczenie przez Wykonawców odległości Zakładu Opieki Zdrowotnej od siedziby jednostki Policji (KMP w Jastrzębiu-Zdroju (zadanie nr 1), KPP w Mikołowie (zadanie nr 2), KPP w Pszczynie (zadanie nr 3), KPP w Wodzisławiu Śląskim (zadanie nr 4), KMP w Jaworznie (zadanie nr 5), KMP w Katowi-cach (zadanie nr 6) winno nastąpić w oparciu o wyznaczenie najkrótszej trasy przy użyciu Google Maps dla pojazdów samochodowych.
c) maksymalna odległość Zakładu Opieki Zdrowotnej od KMP w Jastrzębiu-Zdroju (zadanie nr 1), KPP w Mikołowie (zadanie nr 2), KPP w Pszczynie (zadanie nr 3), KPP w Wodzisławiu Śląskim (zadanie nr 4), KMP w Jaworznie (zadanie nr 5), KMP w Katowicach (zadanie nr 6) jaką dopuszcza Zamawiający wynosi 40 km. Wskazana maksymalna odległość może być większa tylko w przypadku, gdy Zakład Opieki Zdrowotnej zlokalizowany jest w granicach administracyjnych jednostek. W takim przypadku dla kryterium B zostanie przydzielonych 0 pkt.
d) Stwierdzenie przez Zamawiającego braku wskazania odległości na formularzu ofertowym (przy jednoczesnym wskazaniu adresu ZOZ) lub błędnego wskazania przez Wykonawcę odległości zostanie potraktowane jako inna omyłka, która podlegać będzie poprawieniu na podstawie art. 223 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp, z zastosowaniem art. 223 ust. 3 ustawy Pzp.
e) Brak wskazania w formularzu ofertowym adresu miejsca świadczenia usług skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, jako niezgodnej z warunkami zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość od KMP/KPP

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.6 Zadanie nr 6 - Świadczenie usług lekarskich na rzecz osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję na terenie działania KMP w Katowicach

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami o odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
a) Cena oferty – 70 %, co stanowi 70 pkt
b) Odległość od KPP/KMP - 30%, co stanowi 30 pkt
2. Ocena ofert

2. Ocena oferty
Y = A+B
gdzie:
Y – Suma punktów badanej ważnej oferty
A– cena oferty – 70 pkt
B – odległość od KPP/KMP – 30 pkt,
co daje łącznie 100 pkt

2.1 Punktacja dla kryterium A - cena będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem

Najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert
A (ilość punktów)= ------------------------------------------------------------------------------- x 70 pkt
Cena brutto badanej oferty
Wyznaczenie wartości punktów:
a) Ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj.: 70 pkt
b) Inne ważne oferty z podaną ceną zostaną przeliczone wg powyższego wzoru.

2.2. Punktacja dla kryterium B – odległość od KPP/KMP będzie przydzielona zgodnie z poniższym podziałem dla każdej oferty niepodlegającej odrzuceniu:
0-10 km – 30 pkt
11-20 – 20 pkt
21-30 – 10 pkt
31-35 – 5 pkt
36-40 – 0 pkt.

Wyznaczenie wartości punktów:
a) każda ważna oferta z podanymi odległościami do KMP w Jastrzębiu-Zdroju (zadanie nr 1), KPP w Mikołowie (zadanie nr 2), KPP w Pszczynie (zadanie nr 3), KPP w Wodzisławiu Śląskim (zadanie nr 4), KMP w Jaworznie (zadanie nr 5), KMP w Katowicach (zadanie nr 6) otrzyma ilość punktów wynikającą z powyż-szego podziału.
b) Wyliczenie przez Wykonawców odległości Zakładu Opieki Zdrowotnej od siedziby jednostki Policji (KMP w Jastrzębiu-Zdroju (zadanie nr 1), KPP w Mikołowie (zadanie nr 2), KPP w Pszczynie (zadanie nr 3), KPP w Wodzisławiu Śląskim (zadanie nr 4), KMP w Jaworznie (zadanie nr 5), KMP w Katowi-cach (zadanie nr 6) winno nastąpić w oparciu o wyznaczenie najkrótszej trasy przy użyciu Google Maps dla pojazdów samochodowych.
c) maksymalna odległość Zakładu Opieki Zdrowotnej od KMP w Jastrzębiu-Zdroju (zadanie nr 1), KPP w Mikołowie (zadanie nr 2), KPP w Pszczynie (zadanie nr 3), KPP w Wodzisławiu Śląskim (zadanie nr 4), KMP w Jaworznie (zadanie nr 5), KMP w Katowicach (zadanie nr 6) jaką dopuszcza Zamawiający wynosi 40 km. Wskazana maksymalna odległość może być większa tylko w przypadku, gdy Zakład Opieki Zdrowotnej zlokalizowany jest w granicach administracyjnych jednostek. W takim przypadku dla kryterium B zostanie przydzielonych 0 pkt.
d) Stwierdzenie przez Zamawiającego braku wskazania odległości na formularzu ofertowym (przy jednoczesnym wskazaniu adresu ZOZ) lub błędnego wskazania przez Wykonawcę odległości zostanie potraktowane jako inna omyłka, która podlegać będzie poprawieniu na podstawie art. 223 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp, z zastosowaniem art. 223 ust. 3 ustawy Pzp.
e) Brak wskazania w formularzu ofertowym adresu miejsca świadczenia usług skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, jako niezgodnej z warunkami zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość od KMP/KPP

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Uprawnień do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, iż posiada dokument potwierdzający, że jest wpisany do jednego z rejestrów
zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania tj. wpis do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą - zgodnie z art. 100
ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2024 r. poz. 799 z póżn. zm.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, aktualnego na dzień składania ofert załącznik nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zaświadczenie o wpisie do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą - zgodnie z art. 100 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz.U. z 2024 r. poz. 799 z późn. zm.).

W zakresie braku podstaw wykluczenia o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp –odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, z zastrzeżeniem, że Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych jeżeli uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 307 z późn. zm.), odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Wykonawcy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia, dane umożliwiające dostęp do tych środków - oświadczenie Wykonawcy stanowi wzór załącznik nr 4 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia wskazane w sekcji VIII pkt. 1.1, 1.2 składa każdy z Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegóły - załącznik nr 2 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-16 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://slaska-policja.eb2b.com.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-16 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-15

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Podział zamówienia na części
Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na części zgodnie z zapisami sekcji IV SWZ.
2. Oferty wariantowe
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp, tzn. oferty przewidującej odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony w niniejszej SWZ.
3. Umowa ramowa
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, o której mowa w art. 311–315 ustawy Pzp.
4. Rozliczenia w walutach obcych
Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
5. Aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 227–238 ustawy Pzp.
6. Zaliczki na poczet zamówienia
Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
7. Zamówienia zastrzeżone
Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.
8. Katalogi elektroniczne
Zamawiający nie wymaga i nie przewiduje możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy.
9. Do spraw nieuregulowanych niniejszą SWZ zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2024, poz.1320 ze zm.) oraz przepisy Kodeksu cywilnego.
Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.