Ogłoszenie z dnia 2024-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00447477/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa otwartego stawu retencyjnego w Starych Siołkowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POPIELÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413225
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Opolska 13
1.5.2.) Miejscowość: Popielów
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-090
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@popielow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.popielow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/popielow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa otwartego stawu retencyjnego w Starych Siołkowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f9b9422-bb36-48e1-a35d-88782cad7607
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00488085
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038471/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Przebudowa otwartego stawu retencyjnego w Starych Siołkowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, w ramach operacji typu „Zarządzanie zasobami wodnymi” w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa” w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Umowa o dofinansowanie nr 00006-65021-UM0820010/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447477
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BOS.271.9.2024.BK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa otwartego stawu retencyjnego w Starych Siołkowicach, w skład którego wchodzi:
1) opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej niezbędnych branż wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych, opinii i pozwoleń umożliwiających realizację prac w zgodzie z przepisami ustawy Prawo wodne oraz Prawo Budowlane, w tym uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenie budowy/robót (jeżeli przepisy prawa tego wymagają), zgodnie z zakresem określonym w PFU,
2) wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację, m.in.:
a) wycinka drzew i krzewów,
b) pogłębienie stawu średnio ok. 0,5 m,
c) wykonanie ubezpieczenia stopy skarp stawu oraz rowu melioracyjnego od wlotu do stawu aż do przepustu pod ul. Zapłocie, za pomocą kiszki faszynowej o łącznej długości 163 m,
d) wykonanie ścieżki technologicznej o nawierzchni tłuczniowej, na prawym brzegu stawu i rowu, o długości 241 m, łączącej parking przy ul. Michała z ul. Zapłocie,
e) wykonanie konstrukcji wsporczej dla projektowanej ścieżki technologicznej, z koszy siatkowo-kamiennych o wym. 1,0x1,0x1,0 m, ustawionych w dwóch rzędach, o łącznej wysokości H=2,0 i długości L=30 m wzdłuż wschodniej skarpy stawu. Na koszach, na długości 12 m, należy wykonać oczep żelbetowy o wym. 35x20, do którego należy przykręcić bariery chodnikowe typu U-12a lub inny rodzaj barier/ogrodzenia,
f) wykonanie konstrukcji wsporczej dla projektowanej ścieżki technologicznej, z koszy siatkowo-kamiennych o wym. 1,0x1,0x1,0 m, ustawionych w dwóch rzędach, o łącznej wysokości H=2,0 i długości L=67 m, wzdłuż prawego brzegu rowu. Na całej długości wykonać należy oczep żelbetowy o wym. 35x20, do którego należy przykręcić bariery chodnikowe typu U-12a lub inny rodzaj barier/ogrodzenia,
g) likwidacja istniejącego ogrodzenia z siatki stalowej L=54,5 m oraz częściowo z prefabrykowanych elementów żelbetowych L=6,5 m na długości,
h) wykonanie nowego ogrodzenia panelowego o wysokości H=1,8 m i długości L=61 m, malowanego proszkowo w kolorze czarnym/antracytowym, z podmurówką;
i) dostawa i montaż dwóch koszy na śmieci:
metalowy na nóżce/słupku, malowany proszkowo na czarno,
obłożony listwami drewnianymi malowanymi/lakierowanymi (kolor do uzgodnienie z Zamawiającym),
pojemność ok 50-60 l,
wyciągany wkład, metalowy malowany proszkowo na czarno; pojemnik/wkład musi być zabezpieczony przed możliwością wyjęcia przez osoby postronne (blokada z zamkiem).
sposób montażu – fundament;
j) dostaw i montaż dwóch ławek z oparciem:
konstrukcja metalowa, malowana proszkowo na czarno,
listwy drewniane malowane/lakierowane (kolor do uzgodnienie z Zamawiającym),
podstawowe wymiary: wysokość siedziska - ok. 40-50 cm, długość – ok. 170-190 cm, grubość listew – ok. 4-6 cm
sposób montażu – fundament;
k) dostawa i montaż dwóch lamp solarnych typu LED; minimalne wymagania:
barwa światła 5000-6000K,
strumień świetlny 4000-6000 lm,
panel solarny 40-60 W,
moc LED 40-60 W,
klasa szczelności min. IP65,
czujnik zmierzchowy,
czujnik ruchu,
system ściemniania,
programator czasu pracy,
słup aluminium wysokość 4-5 m (kolor do uzgodnienia),
obudowa aluminium (kolor do uzgodnienia),
żywotność ≥ 30.000 h;
3) przygotowanie i przedłożenie kompletnej dokumentacji powykonawczej pozwalającej Zamawiającemu na zakończenie budowy/robót;
4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ – Dokumentacja techniczna. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) PFU – Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz ze zdjęciami przykładowych koszy i ławek,
2) Przedmiar do planowanych kosztów;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45000000-7 - Roboty budowlane
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45247000-0 - Roboty w zakresie budowy tam, kanałów, kanałów irygacyjnych i akweduktów
45247200-2 - Roboty w zakresie budowy tam i innych konstrukcji stałych
45247210-5 - Roboty budowlane w zakresie tam
45247220-8 - Roboty budowlane w zakresie przelewów
45247230-1 - Roboty budowlane w zakresie grobli
45247240-4 - Roboty budowlane w zakresie barier stałych
45247270-3 - Budowa zbiorników
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie zostaje unieważnione ponieważ oferta z najniższą ceną (428.040,00 zł) przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie ww. zadania, tj. 395.000,00 zł.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 428040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 687570,00 PLN
INNE PRZETARGI POPIELÓW
więcej: przetargi POPIELÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Twardogóra.
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ OBIEKTÓW KUBATUROWYCH W OSTRÓDZIE
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.