eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PopielówPrzebudowa otwartego stawu retencyjnego w Starych Siołkowicach



Ogłoszenie z dnia 2024-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa otwartego stawu retencyjnego w Starych Siołkowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POPIELÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413225

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Opolska 13

1.5.2.) Miejscowość: Popielów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-090

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@popielow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.popielow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/popielow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa otwartego stawu retencyjnego w Starych Siołkowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f9b9422-bb36-48e1-a35d-88782cad7607

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00488085

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038471/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowa otwartego stawu retencyjnego w Starych Siołkowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, w ramach operacji typu „Zarządzanie zasobami wodnymi” w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa” w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Umowa o dofinansowanie nr 00006-65021-UM0820010/23

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447477

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BOS.271.9.2024.BK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa otwartego stawu retencyjnego w Starych Siołkowicach, w skład którego wchodzi:
1) opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej niezbędnych branż wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych, opinii i pozwoleń umożliwiających realizację prac w zgodzie z przepisami ustawy Prawo wodne oraz Prawo Budowlane, w tym uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenie budowy/robót (jeżeli przepisy prawa tego wymagają), zgodnie z zakresem określonym w PFU,
2) wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację, m.in.:
a) wycinka drzew i krzewów,
b) pogłębienie stawu średnio ok. 0,5 m,
c) wykonanie ubezpieczenia stopy skarp stawu oraz rowu melioracyjnego od wlotu do stawu aż do przepustu pod ul. Zapłocie, za pomocą kiszki faszynowej o łącznej długości 163 m,
d) wykonanie ścieżki technologicznej o nawierzchni tłuczniowej, na prawym brzegu stawu i rowu, o długości 241 m, łączącej parking przy ul. Michała z ul. Zapłocie,
e) wykonanie konstrukcji wsporczej dla projektowanej ścieżki technologicznej, z koszy siatkowo-kamiennych o wym. 1,0x1,0x1,0 m, ustawionych w dwóch rzędach, o łącznej wysokości H=2,0 i długości L=30 m wzdłuż wschodniej skarpy stawu. Na koszach, na długości 12 m, należy wykonać oczep żelbetowy o wym. 35x20, do którego należy przykręcić bariery chodnikowe typu U-12a lub inny rodzaj barier/ogrodzenia,
f) wykonanie konstrukcji wsporczej dla projektowanej ścieżki technologicznej, z koszy siatkowo-kamiennych o wym. 1,0x1,0x1,0 m, ustawionych w dwóch rzędach, o łącznej wysokości H=2,0 i długości L=67 m, wzdłuż prawego brzegu rowu. Na całej długości wykonać należy oczep żelbetowy o wym. 35x20, do którego należy przykręcić bariery chodnikowe typu U-12a lub inny rodzaj barier/ogrodzenia,
g) likwidacja istniejącego ogrodzenia z siatki stalowej L=54,5 m oraz częściowo z prefabrykowanych elementów żelbetowych L=6,5 m na długości,
h) wykonanie nowego ogrodzenia panelowego o wysokości H=1,8 m i długości L=61 m, malowanego proszkowo w kolorze czarnym/antracytowym, z podmurówką;
i) dostawa i montaż dwóch koszy na śmieci:
 metalowy na nóżce/słupku, malowany proszkowo na czarno,
 obłożony listwami drewnianymi malowanymi/lakierowanymi (kolor do uzgodnienie z Zamawiającym),
 pojemność ok 50-60 l,
 wyciągany wkład, metalowy malowany proszkowo na czarno; pojemnik/wkład musi być zabezpieczony przed możliwością wyjęcia przez osoby postronne (blokada z zamkiem).
 sposób montażu – fundament;
j) dostaw i montaż dwóch ławek z oparciem:
 konstrukcja metalowa, malowana proszkowo na czarno,
 listwy drewniane malowane/lakierowane (kolor do uzgodnienie z Zamawiającym),
 podstawowe wymiary: wysokość siedziska - ok. 40-50 cm, długość – ok. 170-190 cm, grubość listew – ok. 4-6 cm
 sposób montażu – fundament;
k) dostawa i montaż dwóch lamp solarnych typu LED; minimalne wymagania:
 barwa światła 5000-6000K,
 strumień świetlny 4000-6000 lm,
 panel solarny 40-60 W,
 moc LED 40-60 W,
 klasa szczelności min. IP65,
 czujnik zmierzchowy,
 czujnik ruchu,
 system ściemniania,
 programator czasu pracy,
 słup aluminium wysokość 4-5 m (kolor do uzgodnienia),
 obudowa aluminium (kolor do uzgodnienia),
 żywotność ≥ 30.000 h;
3) przygotowanie i przedłożenie kompletnej dokumentacji powykonawczej pozwalającej Zamawiającemu na zakończenie budowy/robót;
4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ – Dokumentacja techniczna. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) PFU – Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz ze zdjęciami przykładowych koszy i ławek,
2) Przedmiar do planowanych kosztów;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45000000-7 - Roboty budowlane

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45247000-0 - Roboty w zakresie budowy tam, kanałów, kanałów irygacyjnych i akweduktów

45247200-2 - Roboty w zakresie budowy tam i innych konstrukcji stałych

45247210-5 - Roboty budowlane w zakresie tam

45247220-8 - Roboty budowlane w zakresie przelewów

45247230-1 - Roboty budowlane w zakresie grobli

45247240-4 - Roboty budowlane w zakresie barier stałych

45247270-3 - Budowa zbiorników

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie zostaje unieważnione ponieważ oferta z najniższą ceną (428.040,00 zł) przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie ww. zadania, tj. 395.000,00 zł.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 428040,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 687570,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.