eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna GóraŚwiadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy przebudowie i modernizacji budynków Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Kamiennej Górze



Ogłoszenie z dnia 2024-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy przebudowie i modernizacji budynków Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Kamiennej Górze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kamiennogórski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821300

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wł. Broniewskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Kamienna Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@kamienna-gora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienna-gora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sp_kamiennagora

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy przebudowie i modernizacji budynków Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Kamiennej Górze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f773b8c7-7704-462d-95e1-53d12e2f7e44

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00488105

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029588/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa i modernizacja budynków Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Kamiennej Górze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00460243

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ID.272.3.15.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczenia nadzoru inwestorskiego przy przebudowie i modernizacji budynków Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Kamiennej Górze.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Tomie III. Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 26 sierpnia 2024 r. do godz. 09:00 oferty złożyli niżej wymienieni wykonawcy:
1) Marcin Rafał Jaremkiewicz przedsiębiorca działający pod firmą Nadzór Inwestorski Marcin Rafał Jaremkiewicz z siedzibą prowadzonej działalności w Lubiniu przy ul. Krzemienieckiej 1A; cena oferty 134 000,00 złotych,
2) Andrzej Owsianka przedsiębiorca działający pod firmą Biuro Inżynieryjno-Inwestycyjne Andrzej Owsianka z siedzibą prowadzonej działalności gospodarczej w Dąbiu przy ul. Strażackiej 3; cena oferty 55 000,00 złotych,
3) PW ELPOL sp. z o. o. z siedzibą prowadzonej działalności w Legnicy przy ul. B. Kominka ¾; cena oferty 39 900,00 złotych,
4) Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych „Inwest-Projekt” sp. z o. o. z siedzibą prowadzonej działalności w Wałbrzychu przy ul. Ogrodowej 15a; cena oferty 127 400,00 złotych,
5) Stanisław Sitnik przedsiębiorca działający pod firmą Firma Ogólnobudowlana Stanisław Sitnik z siedzibą prowadzonej działalności w Wymiarkach przy ul. Żołnierzy II Armii Wojska Polskiego 37; cena oferty 87 000,00 złotych,
6) Komplet Inwestment Granpos Prażanowski sp. k. z siedzibą prowadzonej działalności w Gorzowie Wielkopolskim przy
ul. Małorolnej 24; cena oferty 129 519,00 złotych.
W wyniku przeprowadzonego badania ofert zamawiający dokonał odrzucenia oferty wykonawcy:
1) Andrzej Owsianka przedsiębiorca działający pod firmą Biuro Inżynieryjno-Inwestycyjne Andrzej Owsianka z siedzibą prowadzonej działalności gospodarczej w Dąbiu przy ul. Strażackiej 3;
2) PW ELPOL sp. z o. o. z siedzibą prowadzonej działalności w Legnicy przy ul. B. Kominka ¾;
3) Stanisław Sitnik przedsiębiorca działający pod firmą Firma Ogólnobudowlana Stanisław Sitnik z siedzibą prowadzonej działalności w Wymiarkach przy ul. Żołnierzy II Armii Wojska Polskiego 37.
Przed otwarciem ofert zamawiający na stronie internetowej prowadzonego postępowania udostępnił informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 50 000,00 złotych (brutto). Kwota ta ma swoje źródło w planie finansowym i jest wiążącą deklaracją na temat minimalnej sumy gwarantowanej. Ustawodawca dopuścił jednak możliwość zwiększenia kwoty pokrycia finansowego w związku z wyborem oferty natomiast decyzja o zwiększeniu tej kwoty jest oparta na swobodnym uznaniu zamawiającego. Ceny kolejnych ofert, niepodlejących odrzuceniu, przewyższają kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający po dokonanej analizie swoich możliwości finansowych zdecydował, że nie może zwiększyć kwoty pokrycia finansowego na ten cel, wobec czego zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.