Ogłoszenie z dnia 2023-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00404977/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zagospodarowanie terenów zieleni na terenie Starego Miasta w 2 częściach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Toruń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118856
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wały Gen. Sikorskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 56 6118840
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wiir@um.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umtorun.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie terenów zieleni na terenie Starego Miasta w 2 częściach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ba46366-4d72-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00488110
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028946/31/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.27 Zagospodarowanie terenów zieleni Starego Miasta: 1. zagospodarowanie zielenią terenu pod murami zamku oraz ławeczka, 2. Zielona Starówka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00404977
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 111/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonania zadanie na terenie Gminy Miasta Toruń, pn. „Zielona Starówka”Zadanie obejmuje zagospodarowanie terenów zieleni poprzez nasadzenie drzew, krzewów ozdobnych, pnączy, zgodnie z zasadami sztuki ogrodniczej, w 5 lokalizacjach z terenu Starego Miasta:
1) Lokalizacja nr 1 - Plac M. Rapackiego, dz. nr 63, 66, obr. 14, (4 szt. lipa drobnolistna Greenspire, obw. pnia 18-20 cm)
2) Lokalizacja nr 2 - Rynek Staromiejski, dz. nr 17/1 obr. 15, (2 szt. lipa drobnolistna Greenspire, obw. pnia 20-25 cm)
3) Lokalizacja nr 3 - Ogród Kamienny, dz. nr 68/2 obr. 16, (4 szt. wiśnia piłkowana Amanogawa, obw. pnia 12-14 cm, 1 szt. magnolia pośrednia Susan lub magnolia purpurowa Nigra, wys 220-250 cm, róża Marathon - pow. 25 m2, ognik szkarłatny Red Cushion - pow 13 m2)
4) Lokalizacja nr 4 - ul. Podmurna , dz. nr 214/1, 214/3, 215/1, 216, obr. 15, (krzewy ozdobne ostrokrzew Mesery Blue Angel, pow. 30 m2)
5) Lokalizacja nr 5 - ul. Zaszpitalna, dz. nr 218 obr. 17 i dz. nr 102 obr 18, (uporządkowanie terenu, odchwaszczenie ,usunięcie samosiewów, wykarczowanie pnia, sadzenie krzewów i roślin ozdobnych z poj. C3 lub z gruntu z 3 pędami na powierzchni 213 m2.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac zieleniarskich, w tym:
1) uporządkowanie terenu i przygotowanie wyznaczonych powierzchni pod nasadzenia zgodnie z zasadami sztuki ogrodniczej, wymiana gruntu pod nasadzenia krzewów na ziemię urodzajną na głębokość 30 cm i pod nasadzenia drzew doły sadzeniowe na głębokość 70 cm.
2) usunięcie odpadów,
3) wykonanie nasadzeń drzew, kompozycji krzewów ozdobnych, pnączy,
4) wykonanie prac wykończeniowych, agrowłóknina, ściółkowanie itp.
3. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w załącznikach:
1) Zał. nr 1.Zielona Starówka - opis,
2) Zał. nr 2. Tabela doboru roślin,
3) Zał. nr 3. Mapy z lokalizacjami,
stanowiących integralną część umowy.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany egzemplarzy roślin obumarłych lub w złej kondycji na wolne od wad w okresie gwarancji wskazanym w § 2 ust. 3 wzoru umowy.
5. Wykonawca zobowiązany jest także do wywozu wszelkich odpadów powstałych w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy na składowisko odpadów komunalnych. Koszty z tym związane, w tym opłaty za składowanie odpadów na składowisku ponosi Wykonawca w ramach wynagrodzenia wynikającego z umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 52460 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonania zadanie na terenie Gminy Miasta Toruń, pn. „Zagospodarowanie zielenią terenu po murami zamku oraz ławeczki”Zadanie obejmuje zagospodarowanie terenów zieleni pod murami zamku przy fosie na dz. nr 148 i 163 z obrębu 16, oraz dz. nr 36 i 41 z obrębu 17.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac:
1) uporządkowanie terenu i przygotowanie wyznaczonych powierzchni pod nasadzenia zgodnie z zasadami sztuki ogrodniczej w tym usunięcie odpadów, utylizacja darni w miejscach wyznaczonych rabat, wymiana gruntu pod nasadzenia krzewów na ziemię urodzajną na głębokość 30 cm;
2) wykonanie nasadzeń drzew, krzewów ozdobnych i bylin,
3) wykonanie prac wykończeniowych: agrowłóknina, ściółkowanie itp.,
4) demontaż istniejącej małej architektury (śmietniki, ławki, kosz na psie odchody)
4) montaż nowych elementów małej architektury ( ławki – 3 szt., śmietniki żeliwne – 3 szt., kosz na psie odchody 1 szt. oraz słupek ograniczający wjazd),
5) wykonanie nawierzchni mineralnej pod ławkami, krawędziowanie istniejącej nawierzchni ciągów komunikacyjnych.
3. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w technicznej dokumentacji projektowej dla zadania:
1) Zał. nr 1. Projekt techniczny zieleni dla zadania „Zagospodarowanie zielenią terenu pod murami zamku oraz ławeczki”
stanowiących integralną część niniejszej umowy.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany egzemplarzy roślin obumarłych lub w złej kondycji na wolne od wad w okresie gwarancji wskazanym w § 2 ust. 3 wzoru umowy.
5. W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest także do wywozu wszelkich odpadów powstałych w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy na składowisko odpadów komunalnych. Koszty z tym związane, w tym opłaty za składowanie odpadów na składowisku ponosi Wykonawca w ramach wynagrodzenia wynikającego z umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 90720 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99360 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289164,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99360 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rubus Verde Dariusz malinowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792077990
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Rubus Verde Dariusz Malinowski
jakie przetargi wygrała firma
Rubus Verde Dariusz Malinowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99360 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133920 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowo Produkcyjne Dorota Dembek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 9561365442
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowo Produkcyjne Dorota Dembek
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowo Produkcyjne Dorota Dembek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa odczynników do cytometrii
- Dostawa materiałów zużywalnych do sprzętu medycznego (II)
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa budynku Centrum Aktywności Międzypokoleniowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Heweliusza 1-3 w Toruniu".
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem HIS AMMS, LIS Infomedica oraz ERP Infomedica .
- Dostawa odczynników do 2 szt. analizatorów markerów kardiologicznych AQT90 FLEX (Zadanie Nr 1) i odczynników do 2 szt. analizatorów parametrów krytycznych ABL 837 FLEXQ (Zadanie Nr 2).
- Dostawa zestawów do tracheotomii metodą GRIGGSA, cewników do odsysania i akcesoriów
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Wykonanie obsadzeń roślinami w pasach drogowych miasta Poznania
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości terenów zielonych na terenie obiektu Gliwice Centrum Przesiadkowe
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Budowa parku kieszonkowego wraz z rozbudową ogrodu deszczowego na osiedlu Wiszące Ogrody przy ul. Przytulnej w Gdańsku
- Odnowa przestrzeni miejskiej - zagospodarowanie podwórek oraz montaż monitoringu w Żmigrodzie - etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.