Ogłoszenie z dnia 2022-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00351282/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-16
- 2022/BZP 00359112/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-22
- 2023/BZP 00001911/01 - Wynik z dnia 2023-01-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP/CZD/136/22 DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH ORAZ PRODUKTÓW LECZNICZYCH I ŻYWNOŚCI SPECJALNEGO PRZEZNACZENIA MEDYCZNEGO W RAMACH IMPORTU DOCELOWEGO – 14 pakietów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000557961
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Dzieci Polskich 20
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-730
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ipczd.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czd.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ipczd.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP/CZD/136/22 DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH ORAZ PRODUKTÓW LECZNICZYCH I ŻYWNOŚCI SPECJALNEGO PRZEZNACZENIA MEDYCZNEGO W RAMACH IMPORTU DOCELOWEGO – 14 pakietów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f5da153-34e3-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00488159
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00351282/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/CZD/136/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 347949,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Vigabatrinum 500 mg x 100 tabl.powl.2. Vigabatrinum 500 mg x 50 saszetek - granulat do sporządznia roztworu doustnego
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 24741,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Phenobarbitalum 40 mg x 1 fiol.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 112455,95 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. L-citrulline 100 g proszek2. Preparat do postępowania dietetycznego u pacjentów z zaburzeniami cyklu mocznikowego (UCD) oraz hiperamonemii – hiperornitynemii - homocytrulinurii (HHH). Do stosowania u niemowląt od urodzenia do ukończenia 1. roku życia oraz u dzieci w wieku do 3 lat jako uzupełnienie diety. Zawiera niezbędne aminokwasy w tym zwiększone ilości BCAA oraz tryptofanu, węglowodany, tłuszcze, witaminy, minerały i pierwiastki śladowe. Proszek 400 g.
3. Valine 50mg/4g x 30 saszetek po 4g.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 31650,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Acidum acetylsalicylicum 75 mg x 60 tabl.dojelit.2. Acidum folicum 5 mg x 30 tabl.
3. Amoxicillinum 250mg/5ml, proszek do sporz.zaw.doustnej, 60 ml
4. Azathioprinum 25 mg x 100 tabl.
5. Azithromycinum 500 mg x 3 tabl. powl.
6. Bromhexini hydrochloridum 40 mg/100 ml, syrop 120ml
7. Calcii gluconas 45 mg Ca++ x 50 tabl.
8. Carbamazepinum 400 mg x 30 tabl.o przedłużonym uwalnianiu
9. Carbo medicinalis 200 mg x 20 tabl.
10. Cefuroxime axetil, 125mg/5ml, 1 butelka 50 ml, granulat do sporządzania zawiesiny doustnej
11. Cefuroxime axetil, 125 mg/5 ml, 1 butelka 100 ml, granulat do sporządzania zawiesiny doustnej
12. Ciclosporinum 25 mg x 50 kaps.
13. Clarithromycinum 125mg/5ml 60ml granulat do sporządzania zawiesiny doustnej
14. Clarithromycinum 250 mg x 14 kaps.
15. Clonidinum 75 mcg x 50 tabl.
16. Clopidogrelum 75 mg x 28 tabl.
17. Dextromethorphanum + Dexpanthenolum (7,5 mg+50mg)/5ml syrop, 100 ml
18. Fluconazolum 100 mg x 28 kaps.
19. Fludrocortisonum 100 mcg x 20 tabl.
20. Hydrocortisonum 20 mg x 20 tabl.
21. Ibuprofenum 200 mg x 60 tabl.powl./kaps.
22. Ibuprofenum 200 mg/5 ml, zawiesina doustna 100 ml
23. Kalii chloridum 782mgK+/10ml, syrop 150ml
24. Kalii citras + Kalii hydrogenocarbonas, 782 mg K+/3g, 20 saszetek po 3g
25. Kalium hypermanganicum 100 mg x 30 tabl.
26. Lamivudinum 150 mg + Zidovudinum 300 mg x 60 tabl. powl.
27. Levetiracetamum 100 mg/ml, roztwór doustny 300 ml
28. Levetiracetamum 250 mg x 50 tabl. powl.
29. Levodopum + Benserazidum 62,5 mg (50 mg + 12,5 mg) x 100 kaps.
30. Levothyroxine sodium 25 mcg x 100 tabl.
31. Metformini hydrochloridum 750 mg x 30 tabl.o przedłużonym uwalnianiu.
32. Methotrexatum 2,5 mg x 100 tabl.
33. Metoprololum 23,75 mg x 28 tabl. o przedł.uwaln.
34. Mycophenolas mofetil 1g/5ml, 110 g proszek do sporządzania zawiesiny doustnej
35. Mycophenolas mofetil 250mg x 100 kaps.
36. Mycophenolas mofetil 500 mg x 50 tabletek powlekanych
37. Naproxenum 250 mg x 50 tabl.
38. Nasiona lnu, 250 g
39. Nifuroxazidum 100 mg x 24 tabl.
40. Oseltamivirum 30 mg x 10 kaps.tw.
41. Oseltamivirum 45 mg x 10 kaps.tw.
42. Oseltamivirum 75 mg x 10 kaps.tw.
43. Paracetamolum 100 mg/ml, roztwór doustny, 30 ml
44. Paracetamolum 100 mg/ml, roztwór doustny, 60 ml
45. Penicillaminum 250 mg x 30 tabl. powl.
46. Piracetamum 20% roztwór 150 ml
47. Posaconazolum 40 mg/ml - zawiesina doustna, 105 ml
48. Propranololum 40 mg x 50 tabl.
49. Pyridoxinum 50 mg x 50 tabl.
50. Retinolum 12000 j.m x 50 kaps.
51. Retinolum 45 000 - 50 000 j.m./ml, krople doustne, opakowanie 10 ml
52. Rifampicinum 300 mg x 100 kaps.
53. Salbutamolum 2mg/5 ml, syrop 100 ml
54. Sertralinum 50 mg x 28 tabl. powl.
55. Sildenafilum 100 mg x 4 tabl.powl.
56. Tacrolimusum 1 mg x 30 kaps.o przedłuż. uwaln.
57. Tacrolimusum 5 mg x 30 kaps. o przedłuż uwaln.
58. Thiamazolum 5 mg x 50 tabl.
59. Tiagabinum 10 mg x 50 tabl. powl.
60. Tiagabinum 5 mg x 50 tabl. powl.
61. Tocopherolum 100 mg x 30 kaps.
62. Trimebutinum 100 mg x 30 tabl.
63. Trimebutinum 7,87mg/g, granulat do przygot.250 ml zawiesiny
64. Voriconazolum 200 mg x 30 tabl.
65. Voriconazolum 50 mg x 20 tabl.powl.
66. Zinci sulfas 45 mg Zn 2+ x 50 tabl. powl.
67. Pirofosforan żelaza (III) 15 mg x 30 saszetek
68. Pirofosforan żelaza (III) 30 mg x 30 saszetek
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 86524,75 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Natrium chloratum 0,9% - butelka stojąca z tworzywa sztucznego wolna od PCV z dwoma niezależnymi jednakowej wielkości portami do wkłuć zabezpieczonymi folią 100 ml2. Natrium chloratum 0,9% - butelka stojąca z tworzywa sztucznego wolna od PCV z dwoma niezależnymi jednakowej wielkości portami do wkłuć zabezpieczonymi folią 250 ml
3. Natrium chloratum 0,9% - butelka stojąca z tworzywa sztucznego wolna od PCV z dwoma niezależnymi jednakowej wielkości portami do wkłuć zabezpieczonymi folią 500 ml
4. Natrium chloratum 0,9% - butelka stojąca z tworzywa sztucznego wolna od PCV z dwoma niezależnymi jednakowej wielkości portami do wkłuć zabezpieczonymi folią 1000 ml
5. Glucosa 5% - butelka stojąca z tworzywa sztucznego wolna od PCV z dwoma niezależnymi jednakowej wielkości portami do wkłuć zabezpieczonymi folią 250 ml
6. Glucosa 5% - butelka stojąca z tworzywa sztucznego wolna od PCV z dwoma niezależnymi jednakowej wielkości portami do wkłuć zabezpieczonymi folią 500 ml
7. Glucosa 5% - butelka stojąca z tworzywa sztucznego wolna od PCV z dwoma niezależnymi jednakowej wielkości portami do wkłuć zabezpieczonymi folią 1000 ml
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 22046,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dieta ketogenna o proporcji tłuszczu do węglowodanów i białka 4:1, o smaku waniliowym. Nadaje się do użytku jako jedyne źródło pożywienia od 3 roku życia, w dokarmianiu w diecie ketogenicznej, w żywieniu dojelitowym. Opakowanie 250 ml.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 8249,40 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lomustinum 10 mg x 20 kapsułek4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 8000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lomustinum 100 mg x 20 kapsułek4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 2360,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Foscarnet, sól sodowa 24 mg/ml x 1 fiolka 250 ml4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 33750,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Olej MCT płyn gotowy do spożycia, do postępowania dietetycznego w każdym wieku, jako uzupełnienie diety, 500ml4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 1407,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Proszek do sporządzania roztworu doustnego. Do postępowania dietetycznego w kwasicy izowalerianowej u niemowląt od urodzenia do ukończenia 1. roku życia oraz u dzieci w wieku do 3 lat jako uzupełnienie diety. Preparat wolny od leucyny, zawierający aminokwasy endo- i egzogenne, węglowodany, tłuszcze, witaminy i pierwiastki śladowe, z dodatkiem długołańcuchowych wielonienasyconych kwasów tłuszczowych oraz prebiotyku. Opakowanie 400 g.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 4200,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Żywność specjalnego przeznaczenia medycznego, niezawierająca białka. Proszek do sporządzania roztworu doustnego. Do postępowania dietetycznego u niemowląt od urodzenia do ukończenia 1. roku życia oraz u starszych dzieci jako uzupełnienie diety. Opakowanie 400 g4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 5550,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Żywność specjalnego przeznaczenia medycznego, niezawierająca węglowodanów. Proszek do sporządzania roztworu doustnego,opakowanie 300 g. Do postępowania dietetycznego u niemowląt od urodzenia oraz u starszych dzieci jako uzupełnienie diety.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 2040,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
L-Isoleucine 50mg/4 g x 30 saszetek po 4 g4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 4975,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27560,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27560,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27560,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salus International Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6340125442
7.3.3) Ulica: Pułaskiego 9
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-273
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27560,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: do upływu terminu składania ofert, tj. 28.09.2022 r. godz. 08:50 nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: do upływu terminu składania ofert, tj. 28.09.2022 r. godz. 08:50 nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103938,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104436,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104436,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Farmacol-Logistyka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5252409576
7.3.3) Ulica: Szopienicka 77
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-431
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104436,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26089,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26089,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26089,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7880008829
7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 14
7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26089,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: do upływu terminu składania ofert, tj. 28.09.2022 r. godz. 08:50 nie złożono żadnej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: do upływu terminu składania ofert, tj. 28.09.2022 r. godz. 08:50 nie złożono żadnej oferty.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58320,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Optifarma Sp. z o. o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5342445305
7.3.3) Ulica: Sokołowska 14
7.3.4) Miejscowość: Sokołów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-806
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salus International Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6340125442
7.3.3) Ulica: Pułaskiego 9
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-273
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: do upływu terminu składania ofert, tj. 28.09.2022 r. godz. 08:50 nie złożono żadnej oferty.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: do upływu terminu składania ofert, tj. 28.09.2022 r. godz. 08:50 nie złożono żadnej oferty.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: do upływu terminu składania ofert, tj. 28.09.2022 r. godz. 08:50 nie złożono żadnej oferty.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: do upływu terminu składania ofert, tj. 28.09.2022 r. godz. 08:50 nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa immunoglobulin dla członków grupy zakupowej prowadzonej przez Warszawskie Centrum Opieki Medycznej "KOPERNIK Sp. z o.o.
- "DOSTAWA LEKÓW" część1
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Zakup wraz z dostawą leków na okres 12 miesięcy
- Dostawa leków Encorafenib oraz Binimetinib dla pacjenta zakwalifikowanego do leczenia przeciwnowotworowego w ramach Ratunkowego Dostępu do Technologii Lekowej w CPiT w Bystrej
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.