Ogłoszenie z dnia 2023-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00406527/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa podwójnej kancelarii dla leśnictw Międzyrzecz i Rusinowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO ŚWIDWIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330044306
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szczecińska 58
1.5.2.) Miejscowość: Świdwin
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-300
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 943652652
1.5.8.) Numer faksu: 943652579
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swidwin@szczecinek.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://swidwin.szczecinek.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo_swidwin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa podwójnej kancelarii dla leśnictw Międzyrzecz i Rusinowo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e67cc4f1-5848-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00488169
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00219541/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa podwójnej kancelarii leśnictwa Międzyrzecz i Rusinowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00406527
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.24.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 671539,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku kancelarii leśniczego z infrastrukturą techniczną o charakterystyce jak niżej:
- budynek wolnostojący, parterowy, niepodpiwniczony, jednokondygnacyjny, w rzucie w kształcie prostokąta o wymiarach 7,06 m x 11,83 m; wysokość budynku w kalenicy 6,35 m,
- kubatura brutto 380,85 m3, powierzchnia zabudowy 83,52 m2, powierzchnia użytkowa 61,90 m2
- przekrycie budynku dachem dwuspadowym o kącie nachylenia połaci 45°, pokrytego dachówką ceramiczną;
- budynek do realizacji w technologii tradycyjnej, murowanej, konstrukcja więźby dachowej drewniana;
- fundamenty bezpośrednie w postaci ław fundamentowych, żelbetowych, o przekroju prostokątnym;
- ściany fundamentowe murowane z bloczków betonowych;
- podłoga na gruncie z izolacją termiczną w postaci płyt styropianowych gr. 2 x 10 cm na podłożu betonowym z
wykończeniem w postaci posadzki ceramicznej na wylewce betonowej;
- ściany wewnętrzne działowe murowane z bloczków gazobetonowych gr. 12 cm;
- strop nad parterem drewniany z belek 14x22 cm, ocieplony wełną mineralną o łącznej gr. 32 cm;
- wieńce żelbetowe, wylewane na placu budowy;
- nadproża żelbetowe, zespolone z wieńcem żelbetowym, wylewane na placu budowy;
- obróbki blacharskie dachu oraz rynny i rury spustowe (obróbki dachowe systemowe lub wykonane indywidualnie z blachy stalowej);
- w pomieszczeniu technicznym zaprojektowano system wentylacji:
awaryjna – uruchamiany z zewnątrz i od wewnątrz magazynu, zapewniający co najmniej 10- krotną wymianę powietrza w ciągu godziny; ciągła – uruchamiana z zewnątrz magazynu, godzinę przed rozpoczęciem pracy, zapewniający co najmniej 3- krotną wymianę powietrza w ciągu godziny; w pozostałych pomieszczeniach: wentylacja grawitacyjna rurami systemowymi typu Spiro, za pomocą kominków wentylacyjnych, zlokalizowanych w połaci dachowej.
- okna typowe PCV, aluminiowe lub drewniane;
- drzwi zewnętrzne i wewnętrzne typowe;
- instalacja wodociągowa: zasilanie budynku w wodę z sieci wodociągowej;
- instalacja kanalizacji sanitarnej: odprowadzenie ścieków do sieci kanalizacji sanitarnej;
- instalacja elektryczna: zasilanie z sieci elektroenergetycznej.
- instalacja centralnego ogrzewania oraz podgrzewu ciepłej wody użytkowej: ogrzewanie budynku odbywać się będzie za pomocą elektrycznych grzejników konwektorowych, naściennych lub stojących;
- ciepła woda dostarczana będzie z przepływowego elektrycznego podgrzewacza wody z zasobnikiem;
- instalacja fotowoltaiczna o mocy 6,30 kW: zaprojektowana na połaci dachowej, w celu zapewnienia dostawy energii elektrycznej na potrzeby instalacji c.o., podgrzewu c.w.u. oraz oświetlenia i gniazd wtykowych;
- zagospodarowanie terenu w postaci utwardzeń terenu z kostki betonowej dla dojść i dojazdów do projektowanego budynku, maszt na flagę przy budynku oraz ogrodzenie systemowe na cokole w granicach działki wraz z brama i furtką stalową.
- zjazd z drogi powiatowej nr 1051Z na przedmiotową działkę o nawierzchni z kostki betonowej.
Niniejsze zamówienie prowadzone jest w trybie pozwolenia na budowę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 831739,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 831739,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 831739,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Przemysłu Drzewnego JUART, Artur Kozera
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721737082
7.3.3) Ulica: Więcław 13
7.3.4) Miejscowość: Więcław
7.3.5) Kod pocztowy: 78-316
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ARTUR KOZERA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ARTUR KOZERA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 831739,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŚWIDWINA
- Przet. do postaci cyfrowej dok. stanowiących podstawę zm. danych ew. oraz utw. dziennika zgł. zmian zgromadzonych i przech. w pow. ośrodku dok. geod. i kart. SP w Świdwinie oraz arkuszy map formatu A1
- Budowa drogi ul. Szymborskiej w Świdwinie - I etap
więcej: przetargi w Świdwinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.