Ogłoszenie z dnia 2024-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00451809/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-09
- 2024/BZP 00458870/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa bioreaktora do badań fotencjału fermentacyjnego odpadów (w tym kalorycznych odpadów komunalnych) dla Master - Odpady i Energia Sp. z o.o.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Master Odpady i Energia Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273854704
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lokalna 11
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 32/7070143
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: daria.palej@master.tychy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.master.tychy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Gminna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa bioreaktora do badań fotencjału fermentacyjnego odpadów (w tym kalorycznych odpadów komunalnych) dla Master - Odpady i Energia Sp. z o.o.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b9e12c3-79e7-47ac-af41-66454e883f51
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00488170
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00451809
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: LAB_BIO/DI/08/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem dostawy jest wykonanie laboratoryjnego zestawu do prowadzenia procesu fermentacji metanowej odpadów komunalnych (w tym frakcji kalroczynej odpadów, wykazujących potencjał biodegradacji RDF). Zetaw ma być kompletym urządzeniem umożliwiającym szacowanie potencjału gazowego przygotowanych próbek odpadów.
Podstawowa charakterystyka aparatury:
1. Bioreaktor z automatycznym podawaniem i odbiorem materiału (reaktor przystoswany zarówno do pracy w trybie „ single batch” jak i do pracy w trybie ciągłym. Objęteość reaktora 20 L (opcjonalnie 10 L)
2. Płaszcz wodny termostatowany – tylko grzanie w zakresie 37 -55° C
3. Tryb pracy, fermentacja ciągła – podawanie oraz odbiór materiału za pomocą pompy perystaltycznej, lub single batch
4. System pomiarowy ilości wyprodukowanego biogazu (z biornik wyporowy o objętości 20 dm3 z podziałką objętośći
5. Mieszadło o regulowanej prędkości obrotowej
6. Automatyka sterowaniea procesem wraz z rejestracją danych, panel lcd o przekątnej co najniej 5 cali
7. Opomiarowanie: temperatura, pH, ciśnienie, z zapisem danych pomiarowych i możliwoscią ich eksportu
8. Komputer sterujący z możliwoscią ekspordowaniem wyników prowadzenia procesu
9. Wykonanie: stal nierdzewna.
10. Pełna instrukcja obsługi, montaż u klienta, szkolenie z obsługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38970000-5 - Badawcze, testowe i naukowe symulatory techniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180017,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180356,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180356 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Automatyki „ROTAMETR” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312252648
7.3.3) Ulica: Chorzowska
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY AUTOMATYKI "ROTAMETR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY AUTOMATYKI "ROTAMETR" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180017,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 154 dni
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- "Naprawa posadzki w hali przyjęcia odpadów" (Master - Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach, ul. Lokalna 11).
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta Tychy w obrocie krajowym i zagranicznym
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitoringu na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Tychach w 2025 roku
- Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wykonanie oznakowania poziomego dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2025 roku
- Usługa prowadzenia treningów sekcji MOSM - hokeja na lodzie oraz opieki podczas meczów wyjazdowych w 2025 r.
- Dostawa worków typu HDPE lub LDPE do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
więcej: przetargi w Tychach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.