eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk MazowieckiZakup wraz z dostawą, wniesieniem i montażem mebli do budynku Szkoły Podstawowej w Szczęsnem w ramach zadania "Remont budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Grodzisku Mazowieckim"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą, wniesieniem i montażem mebli do budynku Szkoły Podstawowej w Szczęsnem w ramach zadania "Remont budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Grodzisku Mazowieckim"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GRODZISKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269108

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Daleka 11a

1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat-grodziski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-grodziski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-grodziski.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą, wniesieniem i montażem mebli do budynku Szkoły Podstawowej w Szczęsnem w ramach zadania "Remont budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Grodzisku Mazowieckim"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40cac88e-3a84-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00488190

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026283/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Zakup wraz z dostawą, wniesieniem i montażem mebli do budynku Szkoły Podstawowej w Szczęsnem w ramach zadania "Remont budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Grodzisku Mazowieckim"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00410729

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 129815,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania jest Zakup wraz z dostawą, wniesieniem i montażem mebli do budynku Szkoły Podstawowej w Szczęsnem w ramach zadania "Remont budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Grodzisku Mazowieckim" . Szczegółowy wykaz wraz z opisem znajduje się w Załączniku nr 7.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera minimalne wymagania dotyczące wyposażenia. Rysunki, zdjęcia mają jedynie charakter poglądowy, mający na celu przybliżenie Wykonawcy wyglądu wizualnego mebli opisanych przez Zamawiającego. Oferenci mogą przedstawić rozwiązania równoważne o takich samych parametrach lub je przewyższające, przy czym ich obowiązkiem jest potwierdzenie równoważności w zakresie parametrów jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych. W przypadku braku dokumentów udowadniających równoważność, Zamawiający przyjmie, że oferta nie spełnia wymagań SWZ i zostanie odrzucona.
Wymaga się, aby oferowane meble spełniały założenia określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach.
Wszystkie czynności związane z dostawą przedmiotu zamówienia spoczywają na Wykonawcy, który zapewni na swój koszt transport, rozładunek, wniesienie, ustawienie i montaż w pomieszczeniach wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego przy użyciu własnej siły roboczej, narzędzi i materiałów montażowych.
Meble podczas transportu do miejsca przeznaczenia powinny być opakowane i zabezpieczone w taki sposób, aby zapobiec ich zdekompletowaniu, zniszczeniu lub obniżeniu jakości. Odpowiedzialność za wszelkie szkody w czasie transportu ponosi Wykonawca. Wykonawca oświadcza, iż dostarczony przedmiot zamówienia jest w pełni zgodny z wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, ponadto jest fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na imprezach i wystawach targowych. Jest także bezpieczny, sprawny technicznie i gotowy do pracy.
Na etapie realizacji Wykonawca umożliwi Zamawiającemu weryfikację dostarczanych mebli i w przypadku stwierdzenia niezgodności, możliwe jest wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy. W przypadku, gdy dostarczone meble lub jego elementy będą uszkodzone lub ulegną uszkodzeniu podczas transportu zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wszelkich nieczystości i odpadów powstałych w wyniku rozpakowania, zmontowania i ustawienia mebli. Zobligowany jest także do usunięcia/naprawy na własny koszt wszelkich uszkodzeń w obiektach Szkoły Podstawowej w Szczęsnem, powstałych przy montażu lub transporcie mebli.
Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania się do wymagań wynikających z przepisów ustawy z dnia 11 stycznia 2018 roku o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. z 2022 r., poz. 1083 z późn. zm.).
Zamówienie należy wykonać zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 roku o elektromobilności i paliwach alternatywnych:
a) łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych wykonawcy w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku – Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu zamówienia musi wynosić co najmniej 10%,
b) przy obliczaniu procentowego limitu pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym, o których mowa powyżej należy uwzględnić zaokrąglenie do pełnych jednostek (sztuk) zgodnie z zasadami określonymi w art. 36a ustawy.

Kod CPV:
39160000-1 meble szkolne
39130000-2 meble biurowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39130000-2 - Meble biurowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159335,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159335,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159335,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKTIN Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443406804

7.3.3) Ulica: Jagiellońska

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159335,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.