eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańPrzebudowa fundamentów części budynku Okręgowego Urzędu Miar w Poznaniu



Ogłoszenie z dnia 2023-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa fundamentów części budynku Okręgowego Urzędu Miar w Poznaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OKRĘGOWY URZĄD MIAR W POZNANIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000332630

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 19

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-893

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 618567279

1.5.8.) Numer faksu: 6185552202

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oum.poznan@poczta.gum.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: poznan.gum.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6dad998a-57b3-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administracja miar

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa fundamentów części budynku Okręgowego Urzędu Miar w Poznaniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6dad998a-57b3-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00488212

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00367030/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa fundamentów budynku pomocniczego Okręgowego Urzędu Miar w Poznaniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00407435

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OUM4.WO.RA.263.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 571062,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: „Przebudowa fundamentów budynku pomocniczego Okręgowego Urzędu Miar w Poznaniu” zlokalizowanego przy ul. Krakowskiej 19.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ oraz dokumentacja projektowa (załączniki nr 2a - 2d do SWZ). Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w ww. opisie oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ.
4. Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje wykonanie:
1) podbicia i wzmocnienia istniejących fundamentów części budynku Okręgowego Urzędu Miar w Poznaniu z zastosowaniem mikropali iniekcyjnych o długości 7,0 m, średnica buławy 270 mm, w liczbie 76 sztuk, zbrojonymi centralnie rurami stalowymi;
2) wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych;
3) wykonanie oczepu fundamentowego pod podbicie istniejących fundamentów;
4) wykonanie robót wewnętrznych obejmujących naprawę pęknięć ściany poprzez wzmocnienia muru prętami spiralnymi z uzupełnieniem tynków i malowaniem ścian;
5) założenie i prowadzenia dziennika budowy;
6) wykonanie robót odtworzeniowych na terenie realizacji inwestycji;
7) opracowanie dokumentacji powykonawczej;
8) dokonanie w imieniu Zamawiającego niezwłocznego zawiadomienia organów nadzoru o zakończeniu budowy, a jeśli organ wniesie sprzeciw – wykonać prace wynikające z uwag i zaleceń organu nadzoru budowlanego;
9) sporządzenie dokumentacji powykonawczej;
10) udzieleniu gwarancji na roboty budowlane na okres nie krótszy niż 36 miesięcy potwierdzonej dokumentem gwarancyjnym, którego wzór stanowi zał. nr 3 do wzoru umowy) i rękojmi na wykonane roboty budowlane, a na dostarczone materiały i urządzenia – zgodnie z gwarancją producenta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45262200-3 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych

45262300-4 - Betonowanie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 688000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 688000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 688000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W.N. Budownictwo Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 386138015

7.3.3) Ulica: Ostrów Tumski 14

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-109

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 688000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.