eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GnieznoZakup oprogramowania i systemu do obsługi Rady Powiatu w Gnieźnie



Ogłoszenie z dnia 2023-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup oprogramowania i systemu do obsługi Rady Powiatu w Gnieźnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GNIEŹNIEŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258046

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Papieża Jana Pawła II 9/10

1.5.2.) Miejscowość: Gniezno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-gniezno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gniezno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-gniezno.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup oprogramowania i systemu do obsługi Rady Powiatu w Gnieźnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2cb56dc2-6421-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00488229

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045676/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup oprogramowania i systemu do obsługi sesji Rady Powiatu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00436632

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WOA.272.15.2023.BR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kompletnego systemu służącego do obsługi sesji Rady Powiatu Gnieźnieńskiego, w tym urządzeń, wyposażenia i oprogramowania. (dalej „System”).

2. W ramach realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do:
1) dostawy fabrycznie nowego sprzętu, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych sprzętu, wraz z transportem, wniesieniem, montażem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
2) dostarczenia i konfiguracji oprogramowania oraz integracji z dostarczonym wyposażeniem, w sposób gwarantujący sprawne działanie Systemu,
3) przeprowadzenia szkoleń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Gnieźnie z pełnej obsługi Systemu dla administratorów, radnych, pracowników obsługi Biura Rady,
4) dostarczenia, wraz z zamówionym sprzętem i oprogramowaniem, wymaganych do obsługi instrukcji w języku polskim,
5) dostarczenia dokumentacji producenckiej, technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia,
6) wykonania kompleksowej usługi przygotowania napisów – transkrypcji dźwięku na tekst,
7) świadczenia usługi wsparcia technicznego po wdrożeniu kompletnego Systemu przez okres 12 miesięcy od dnia wdrożenia,
8) zapewnienie i utrzymanie serwisu transmisyjnego, o którym mowa w Opisie przedmiotu zamówienia, przez okres 12 miesięcy od dnia wdrożenia,
9) realizację innych świadczeń wynikających z Opisu przedmiotu zamówienia.

3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienia asortymentowo-ilościowe przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SWZ, w którym określono minimalne wymagane parametry jakościowe i techniczne/funkcjonalne, jakie musi spełnić dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia. Wykonawca może zaoferować model zgodny z wymaganiami minimalnymi lub model o wyższych parametrach.

4. Wymagania związane z realizacją zamówienia i gwarancją określają projektowane postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.

5. Wymagania związane z realizacją zamówienia:
1) Zamawiający zastrzega, że oferowany sprzęt musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucji.
2) Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, pozbawiony wad fizycznych i prawnych, wyprodukowany najpóźniej 24 miesiące przed datą złożenia oferty. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim.
3) Wszystkie urządzenia muszą być oryginalnie zapakowane przez producenta, niewycofane z produkcji.
4) Oferowany przedmiot zamówienia winien współpracować z siecią energetyczną o parametrach 230V ± 10%, 50Hz.
5) Gwarancja i rękojmia:
Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 24 miesięcy. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Sposób oceny ofert w tym kryterium opisano w części XVIII SWZ.
Wykonawca będzie odpowiedzialny wobec Zamawiającego z tytułu rękojmi za
wady przedmiotu umowy przez okres równy okresowi gwarancji,
określonemu na podstawie oferty Wykonawcy, nie krótszy jednak niż okres rękojmi wynikający z przepisów Kodeksu cywilnego. Zasady korzystania z gwarancji i rękojmi określone zostały w § 8 projektowanych postanowień umowy - załącznik nr 4 do SWZ.

Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest w celu identyfikacji zaoferowanych urządzeń określonych w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ – dotyczy pkt 3.1, 3.2, 3.3, 7.1,7.2, 8.1, 8.2, 8.3, 8.4, 10.1, 10.3. (spośród wielu dostępnych na rynku) oraz oceny jego zgodności z postanowieniami SWZ podać w Formularzu ofertowym - dane pozwalające jednoznacznie zidentyfikować produkt (producenta, model). W przypadku braku modelu należy wpisać inne oznaczenia pozwalające jednoznacznie zidentyfikować oferowany asortyment).
6) Brak nazwy producenta, modelu, skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy, jako niezgodnej z SWZ.


6. Rozwiązania równoważne:
1) Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, nazwy własne, itp. (jeśli takie się pojawiły) – stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy dotyczący przedmiotu zamówienia.
2) Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 ustawy Pzp, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
3) W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie, norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie oraz norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp, uwzględnia się w kolejności:
- Polskie Normy,
- krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213);
- polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw;
- krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego.
4) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
5) Dowody, w szczególności przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, potwierdzające, że proponowane przez Wykonawcę rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia nie podlegają uzupełnieniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48500000-3 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

32232000-8 - Sprzęt wideokonferencyjny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299608,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 371435,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299608,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MWC Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 7831678932

7.3.3) Ulica: ul. Kowalewicka 12

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-002

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299608,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji: do 35 dni licząc od dnia podpisania umowy.
Świadczenie usługi wsparcia technicznego, serwisu transmisyjnego oraz transkrypcji dźwięku na tekst (100 godzin) po wdrożeniu kompletnego Systemu przez okres 12 miesięcy od dnia wdrożenia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.