eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielbark"Utrzymanie czystości w budynkach Szkoły Podstawowej im. Królowej Jadwigi w Wielbarku w roku szkolnym 2024/2025 "



Ogłoszenie z dnia 2024-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Utrzymanie czystości w budynkach Szkoły Podstawowej im. Królowej Jadwigi w Wielbarku w roku szkolnym 2024/2025 ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA IM.KRÓLOWEJ JADWIGI W WIELBARKU

1.3.) Oddział zamawiającego: SP Wielbark

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000272448

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 10

1.5.2.) Miejscowość: Wielbark

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-160

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 6218433

1.5.8.) Numer faksu: 896218433

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.spwielbark@wielbark.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: spwielbark.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a8a2ecb7-345c-11ef-8a31-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Utrzymanie czystości w budynkach Szkoły Podstawowej im. Królowej Jadwigi w Wielbarku w roku szkolnym 2024/2025 ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8a2ecb7-345c-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00488237

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00061072/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Utrzymanie czystości w budynkach Szkoły Podstawowej w Wielbarku w roku szkolnym 2024/25

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00385941

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 280000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Sprzątanie w trzech budynkach szkoły i działki przyległej do budynków:
- pawilon - 960 m2 – budynek parterowy
- stary budynek - 1300 m2 – budynek piętrowy (4 kondygnacje)
- hala sportowa – 1940 m2 – budynek z antresolą
- działka przyległa do budynków – 25000 m2 – (boisko trawiaste, boisko ze sztuczną
nawierzchnią chodniki, parkingi, droga dojazdowa do budynku hali sportowej, tereny zielone)
2. Zatrudnienie minimum 6 osób do wykonywania usługi
- dwóch pracowników do jednego budynku
- jeden z pośród dwóch pracowników do jednego budynku zatrudniony w pełnym wymiarze
godzin.
3. Wykonywanie usługi od poniedziałku do piątku w dniach zajęć dydaktycznych zgodnie
z kalendarzem roku szkolnego w godzinach 645 - 1800 i w dniach zajęć opiekuńczo – wychowawczych w godzinach i dniach indywidualnie ustalonych z dyrektorem szkoły w starym budynku i pawilonie.
W budynku hali sportowej usługę należy wykonywać od poniedziałku do piątku w godzinach 700 - 2130 w okresie od maja do października, w okresie październik do maj usługa wykonywana siedem dni w tygodniu – poniedziałek – piątek 700 - 1230, sobota 800 - 1600, niedziela 800 - 1800, oraz indywidualnie do ustalenia z dyrektorem szkoły i kierownikiem hali sportowej.
4. Świadczenie usługi poprzez:
- sprzątanie codzienne
- sprzątanie doraźne
- sprzątanie okresowe
5. Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90919300-5 - Usługi sprzątania szkół

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264390,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 614400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264390,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKBS sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6653054659

7.3.4) Miejscowość: Wola Podłężna

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264390,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.